Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Tiguan-ul meu are 37.000 km si nu prea am avut probleme cu el. In ultima perioada am observat o chestie destul de ciudata... pana in vara aceasta, dupa oprirea motorului pornea ventilatorul o singura data si mergea continuu o perioada pana isi facea job-ul. Acum, de fiecare data cand opresc motorul porneste ventilatorul de 5-6 ori si sta pornit doar cateva secunde. Este normal sau nu?

Analizand situatiile in care se manifesta simptomele de mai sus (in general la peste 30 grade C) , am verificat si ce se intampla la temperaturi atmosferice mai normale (25 grade). Respectiv am luat-o la o plimbare mai fortata intr-o noapte pe bulevard si dupa circa 30min in care temperatura motorului a urcat la 90 grade (nu mai sus de atat) am oprit motorul si surpriza... ventilatorul a pornit pe viteza 1, o singura data si atat... Ieri, la peste 35 grade C, fenomenul a revenit. La oprirea motorului ventilatorul porneste (pe viteza 2!) si se repeta acest lucru de 5-6 ori, Astazi si mai frumos... am oprit motorul, a pornit ventilatorul pe viteza 2, s-a oprit in cateva secunde, a repornit pe viteza 1 si peste cateva secunde a trecut pe viteza 2 de ziceai ca mai are putin si isi ia zborul. sad3.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sunt pe punctul de a renunta la achzitionarea Tiguan-ului cu DSG si sa optez pt manuala, deoarece persoana care m-a convins sa testez DSG-ul, are acum probleme cu el pe un Leon. Mai exact a aparut acel rattle noise pe drum prost.

Pt exemplificare vizionati acest clip

Stiu ca DSG-ul de pe Tiguan este alt model decat cel de pe Leon, Golf, A3, etc, fiind in baie de ulei, dar nu pot sa nu ma gandesc ca totusi poate aparea genul asta de problema si la Tiguan. Stiu ca pana acum cel mai reusit a fost DSG6 care era tot in baie de ulei.

Intrebarea mea pentru cei care au Tiguan cu DSG7 este daca au intampinat acest gen de problema la cutia lor sau ce alte probleme au intampinat cu DSG-ul de pe Tiguan.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Sunt interesat de achizitionarea unui Tiguan insa ceea ce am citit pe aici chiar m-a speriat.

Indraznesc sa va rog a-mi spune daca lucrurile sunt cu adevarat atat de rele pe cat par. Chiar atatea probleme la o masina deloc ieftina?

Daca ar fi sa o luati de la capat cu aceiasi bani de care ati dispus initial, ce masina v-ati lua la aceasta clasa?

Multumesc mult.

P. S. Chiar m-au dezamagit toate problemele cu care v-ati confruntat...imi pare ca Tiguanul e primul in topul masinilor VW cu probleme frecvente in utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iata doua variante de raspuns:

1. Nu sunt probleme adevarate iar viitoarea mea masina tot Tiguan va fi.

2. Tiguan e un dezastru. Mai bine mai puneam vreo 3 mii de euro si imi achizitionam un Tuareg (serios, asta chiar a scris-o cineva pe aici!!!).

P.S. Vad aceasta contradictie in postul tau si imi permit sa te intreb: daca esti asa dezamagit si parerea ta e deja formata (primul in topul masinilor VW cu probleme), de ce te mai intereseaza Tiguan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sa stii ca nu sunt chiar asa de rele lucrurile. Eu de exemplu nu am intampinat nicio problema si masina are deja un an sau , cum spunea un coleg de forum, trebuie sa astept sa iasa din garantie si atunci pica....

Dar serios vorbind, am chinuit masina asta cum nu se poate mai bine anul acesta si inca nu a aparut vreo defectiune. Din cate am observat generatia 2008-2009 a fost cu bube, bube ce au fost remediate se pare in 2010. Personal, daca ar fi sa imi cumpar masina acum....tot Tiguan as lua si viitoarea masina tot Tiguan va fi :D

Nu am cu ce sa compar pentru ca nu am condus alta masina din clasa lui, dar sunt extrem de multumit de aceasta masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau iata un alt raspuns - dupa 4 ani, 60,000 de km cu masina, mi se pare atat de slaba calitativ incat zilele astea caut variante de finantare (buy-back, leasing) pentru a cumpara un alt Tiguan... Si culmea - exact la fel ca asta (2.0 TDI, cutie manuala) :lol: . Numai bine, si decizii inspirate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mana pe inima iti spun, as opta pentru un Q5 sau Tiguan SH, faci o economie de 10-15k pentru o masina rulata 20-30k km.

Din punctul meu de vedere, Q5 este tot un fel de Tiguan, doar ca mai stilizat/finisat etc.

Ce ma inebuneste la Q5 sunt stopurile si farurile, parca cu noul facelift, a mai avansat putin si Tiguan la faruri dar stopurile de Q5 sunt ...... pfffff.

Ideea este simpla, Tiguan este un foarte bun compromis. Nu e nici cal nici magar.

Este o masina cu care poti sa te aventurezi fara griji in zonele light/off-road si poti sa escaladezi fara probleme o bordura sau o denivelare, fara sa-ti sara capacele sau sa dai cu scutul/toba de pamant.

Totusi nu o sa comsume 17-20l/100km in Buc, o sa pape cam 10-12l/100km un TDI si 13-14l/100km la un FSI. O sa fie mai ieftin la taxe/RCA/revizie/achizitie, iar ca termen de comparatie iau Tuareg.

Iar daca 90% din timp o sa petreci timpul/km in Buc, o sa fie si mult mai usor de parcat decat un Tuareg.

De probleme, eu zic sa nu-ti faci griji, toate masinile au probleme iar la Tiguan nu am identificat o problema generala.

Sunt singurul caruia mi-a picat indicatorul de benzina, putea sa se intample la orice masina si acelasi plutitor o sa-l gasesti si pe alte modele VW, acelasi lucru valabil si pentru bobinele de inductie care sunt aceleasi de la passat/golf/etc.

Eu unul, am identificat o singura problema care a aparut la mai multe masini, o problema legata de termostat. La mine chipurile era un scurt, la altul era un senzor, ideea e ca am fost cam 3-4 cu problema asta. Nu cred ca este un defect de fabricatie, dar in competitia cu masinile asiatice vw a inceput sa faca compromisuri la piese, asa ca pe toate modelele noi o sa gasesti unele piese produse in Turcia de ex.

Pe de o parte ii inteleg, nu poti sa renunti la un furnizor de piese pana nu ai o certitudine ca piesele sunt proaste, iar piata noastra este foarte buna de cobai(nu prea ii da nimeni in judecata).

Parerea mea, este sa nu-ti iei masina acuma, mai ales una noua. O sa vina vremuri grele, de anul 2012 o sa ne aducem aminte cu totii, iar acum chiar nu este momentul pentru investitii. O sa te zgarii pe ochi cand o sa vezi acelasi model peste 6 luni cu 10-15% mai ieftin.

Eu zic sa bagi banii la saltea sau sa ii pui in depozite la termen (eventual sa alegi o banca nemteasca).

Chiar si conservele o sa fie o investitie buna, dar fiecare face ce-l duce capul.

Eu unul mi-am luat teapa cu masina noua, iar de probleme, poti sa te izbesti si cand e noua si cand o iei la 20-30k km.

Important este si termenul de comparatie, daca ai avut o masina mai buna inainte poti sa-ti dai seama exact de cati bani face un Tiguan, daca nu, o sa ti se para extraordinar/exceptional si abia dupa 10k km o sa observi anumite lucruri care nu-ti plac la el.

Mie unul de ex nu-mi place de nici un fel cum functioneaza schimbatorul, toti mecanicii la care am fost zic ca merge exceptional. Dupa ce am citit putin am inteles ca toate cutiile vag au o problema. Un alt lucru care nu-mi place sunt masutele alea de plastic din spatele scaunelor sau ca are portbagajul destul de mic pentru dimensiunea lui.

La asiatice de ex nu am vazut/constatat problema cu schimbatorul.

Inainte sa ma decid, am umblat putin pe la Ford(prea chicios si prea mult plastic pt gustul meu), Mitsubishi(mult prea simplist pentru anul 2008), Honda(era cat pe ce sa cumpar un Accord), Toyota(ma enerva ca nu aveau xenoane desi au venit cu niste oferte super tentante) iar in mom in care m-am suit in Tiguan am zis asta este, nu-ti lua masina dupa ce zc sau iti recomanda altii, important este sa-ti placa si sa te simti tu bine in ea. Asa ca umbla si tu putin inainte, intr-o singura zi faci o tura de showroom-uri.

Tu o sa conduci masina asta timp de 2-3-5-10 ani, asa ca este foarte important sa-ti placa de ea.

Sper ca te-am ajutat/lamurit si eventual poate iei in considerare sfatul cu 2012. Nu sunt paranoic, nu ma refer la sf lumii pt ca altfel nu spuneam ca o sa ne aducem aminte, doar ca vreau sa constientizeze cat mai multa lume/prieteni ca ne asteapta vremuri grele, iar confortul trebuie sa fie printre ultimele griji pe care o sa le avem cat de curand. Daca ai deja o masina, eu zic sa te mai "chinui" un an cu ea, daca ai nevoie urgenta de o masina, una SH este mai mult decat indicata acuma, daca cunosti pe cineva la o banca sau o firma de leasing poti sa gasesti adevarate chilipiruri acuma.

Eu unul personal as pune banii deopate si eventual as face ceva investitii in plina criza sau la sf ei. Problema e ca, nimeni nu stie cat timp o sa dureze ceea ce urmeaza si cum o sa evolueze.

P.S. Sfaturile sunt valabile si pt tine Andy, chill down :)

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Iata doua variante de raspuns:

1. Nu sunt probleme adevarate iar viitoarea mea masina tot Tiguan va fi.

2. Tiguan e un dezastru. Mai bine mai puneam vreo 3 mii de euro si imi achizitionam un Tuareg (serios, asta chiar a scris-o cineva pe aici!!!).

P.S. Vad aceasta contradictie in postul tau si imi permit sa te intreb: daca esti asa dezamagit si parerea ta e deja formata (primul in topul masinilor VW cu probleme), de ce te mai intereseaza Tiguan?

Parerea mea a fost formata din ceea ce am citit aici pe forum intrucat am mizat ca toate sunt probleme reale... Ma intereseaza Tiguan din motive subiective insa am considerat util a trece in revista si opiniile detinatorilor...

Cu mana pe inima iti spun, as opta pentru un Q5 sau Tiguan SH, faci o economie de 10-15k pentru o masina rulata 20-30k km.

Din punctul meu de vedere, Q5 este tot un fel de Tiguan, doar ca mai stilizat/finisat etc.

Ce ma inebuneste la Q5 sunt stopurile si farurile, parca cu noul facelift, a mai avansat putin si Tiguan la faruri dar stopurile de Q5 sunt ...... pfffff.

Ideea este simpla, Tiguan este un foarte bun compromis. Nu e nici cal nici magar.

Este o masina cu care poti sa te aventurezi fara griji in zonele light/off-road si poti sa escaladezi fara probleme o bordura sau o denivelare, fara sa-ti sara capacele sau sa dai cu scutul/toba de pamant.

Totusi nu o sa comsume 17-20l/100km in Buc, o sa pape cam 10-12l/100km un TDI si 13-14l/100km la un FSI. O sa fie mai ieftin la taxe/RCA/revizie/achizitie, iar ca termen de comparatie iau Tuareg.

Iar daca 90% din timp o sa petreci timpul/km in Buc, o sa fie si mult mai usor de parcat decat un Tuareg.

De probleme, eu zic sa nu-ti faci griji, toate masinile au probleme iar la Tiguan nu am identificat o problema generala.

Sunt singurul caruia mi-a picat indicatorul de benzina, putea sa se intample la orice masina si acelasi plutitor o sa-l gasesti si pe alte modele VW, acelasi lucru valabil si pentru bobinele de inductie care sunt aceleasi de la passat/golf/etc.

Eu unul, am identificat o singura problema care a aparut la mai multe masini, o problema legata de termostat. La mine chipurile era un scurt, la altul era un senzor, ideea e ca am fost cam 3-4 cu problema asta. Nu cred ca este un defect de fabricatie, dar in competitia cu masinile asiatice vw a inceput sa faca compromisuri la piese, asa ca pe toate modelele noi o sa gasesti unele piese produse in Turcia de ex.

Pe de o parte ii inteleg, nu poti sa renunti la un furnizor de piese pana nu ai o certitudine ca piesele sunt proaste, iar piata noastra este foarte buna de cobai(nu prea ii da nimeni in judecata).

Parerea mea, este sa nu-ti iei masina acuma, mai ales una noua. O sa vina vremuri grele, de anul 2012 o sa ne aducem aminte cu totii, iar acum chiar nu este momentul pentru investitii. O sa te zgarii pe ochi cand o sa vezi acelasi model peste 6 luni cu 10-15% mai ieftin.

Eu zic sa bagi banii la saltea sau sa ii pui in depozite la termen (eventual sa alegi o banca nemteasca).

Chiar si conservele o sa fie o investitie buna, dar fiecare face ce-l duce capul.

Eu unul mi-am luat teapa cu masina noua, iar de probleme, poti sa te izbesti si cand e noua si cand o iei la 20-30k km.

Important este si termenul de comparatie, daca ai avut o masina mai buna inainte poti sa-ti dai seama exact de cati bani face un Tiguan, daca nu, o sa ti se para extraordinar/exceptional si abia dupa 10k km o sa observi anumite lucruri care nu-ti plac la el.

Mie unul de ex nu-mi place de nici un fel cum functioneaza schimbatorul, toti mecanicii la care am fost zic ca merge exceptional. Dupa ce am citit putin am inteles ca toate cutiile vag au o problema. Un alt lucru care nu-mi place sunt masutele alea de plastic din spatele scaunelor sau ca are portbagajul destul de mic pentru dimensiunea lui.

La asiatice de ex nu am vazut/constatat problema cu schimbatorul.

Inainte sa ma decid, am umblat putin pe la Ford(prea chicios si prea mult plastic pt gustul meu), Mitsubishi(mult prea simplist pentru anul 2008), Honda(era cat pe ce sa cumpar un Accord), Toyota(ma enerva ca nu aveau xenoane desi au venit cu niste oferte super tentante) iar in mom in care m-am suit in Tiguan am zis asta este, nu-ti lua masina dupa ce zc sau iti recomanda altii, important este sa-ti placa si sa te simti tu bine in ea. Asa ca umbla si tu putin inainte, intr-o singura zi faci o tura de showroom-uri.

Tu o sa conduci masina asta timp de 2-3-5-10 ani, asa ca este foarte important sa-ti placa de ea.

Sper ca te-am ajutat/lamurit si eventual poate iei in considerare sfatul cu 2012. Nu sunt paranoic, nu ma refer la sf lumii pt ca altfel nu spuneam ca o sa ne aducem aminte, doar ca vreau sa constientizeze cat mai multa lume/prieteni ca ne asteapta vremuri grele, iar confortul trebuie sa fie printre ultimele griji pe care o sa le avem cat de curand. Daca ai deja o masina, eu zic sa te mai "chinui" un an cu ea, daca ai nevoie urgenta de o masina, una SH este mai mult decat indicata acuma, daca cunosti pe cineva la o banca sau o firma de leasing poti sa gasesti adevarate chilipiruri acuma.

Eu unul personal as pune banii deopate si eventual as face ceva investitii in plina criza sau la sf ei. Problema e ca, nimeni nu stie cat timp o sa dureze ceea ce urmeaza si cum o sa evolueze.

P.S. Sfaturile sunt valabile si pt tine Andy, chill down :)

Multumesc pentru toate opiniile transmise. Voi incerca sa aman achizitionarea pentru 2012 ca sa obtin acel discount de care spuneai... :-)

Bugetul este cam pe la 30.000 eur si incerc in banii astia sa obtin o masina fara probleme de fiabilitate...

Piese turcesti pe VW suna extrem de straniu si de rau... Oare unde vom ajunge???

Sa fie japonezele o varianta?? (la clasa asta desigur)

Modificat de cat_ioan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Japoneze nu cred că vor presta dinamic la fel de bine și nici posibilități ulterioare pentru îmbunătățiri nu prea sunt (soft-uri, accesorii etc).

Mașină fără probleme de fiabilitate, cam greu. Probabil nici asiaticele nu mai sunt așa de scutite de probleme cum erau pe vremuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scurta completare total :offtopic: la postul lui Catalin de mai sus: ma tot uit la CX7 (cam la aceiasi bani, japoneza, mi se pare ca arata excelent, diesel). Cand am citit pe forumul Mazda despre probleme omniprezente cu ambreiajul si discurile de frana, m-am linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa va luati masina care va place pentru bugetul pe care il aveti, orice pb. este rezolvabila in garantie, care btw s-a marit cu 2 ani

daca masina mai caraie si paraie sincer nu ma afecteaza emotional :) pana la urma orice masina are hibe si cu globalizarea asta nu stiu ce sa mai zic , oricat de fiabila ar fi ...

atat sper sa nu avem probleme cu tigruanul sa ne lase-n drum, dar nu cred ca e cazul ...

Modificat de nexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste ultimele discutii eu imi mentin parerea...mi-as cumpara iar un tiguan daca as sti ca folosesc materiale mai bune la noul model cu facelift.Pentru cat am dat eu pe masina asta, calitatea materialelor mi se pare execrabila...nu am mai postat aici alte probleme mai marunte care ma enerveaza, de genul: galeria de evacuare, inclusiv jumatate din toba de esapament RUGINITE rau(aproape 90%) dupa nici 4 ani, in conditiile in care masina e tinuta in garaj, apa care a inceput sa se infiltreze pe sub praguri dupa ce o spal la spalatorie(problema care a aparut anul acesta), de asemenea apa care se infiltreaza dupa spalat la spalatorie intre geam si garniturile de etansare ale acestuia( observ aburire...tot problema aparuta anul acesta)...baterie cu indicator ochi magic pe negru dupa nici 4 ani (Varta care am avut-o pe Skoda a rezistat 6 ani lejer)!!!...oricum am schimbat bateria sa nu ma prinda iarna cu ea asa...iar cel mai enervant...deja volant face un zgomot enervant !....sincer...asta nu e calitate germana....daca dadeam 20.000 de euro pe ea nu mai comentam....dar la 30.000 cat am platit eu pe ea in nov.2007...no comment!....iar daca tot am postat poate ma lamureste cineva pana ajung la service...ma apropii vertiginos de 120.000 km si nu stiu dc trebuie sa schimb distributia sau nu...in cartea tehnica am vazut ceva de genul verificare curea la 180.000?...a schimbat cineva distributia pana acum? Multumesc anticipat pt raspunsuri!

Modificat de iio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andy_B si mie mi-a facut, si-mi face cu ochiul Mazda CX7. Nu ma pricep la probleme sau defecte, dar la aceiasi bani 260cp si acelasi consum in oras 14%.... mi se pare de luat in considerare. Unde mai pui ca are si inchidere daia desteapta fara cheie.

Eu unul eram chitit pe Mazda 6, am asteptat sa o aduca in showroom si cand am dat cu ochii de plastice am zis pass.

Culmea e ca nu-mi placea modelul de plastic sau mai bine zis textura. A fost singura mea intrebare, se poate schimba acest plastic?

Daca o sa am bani si garaj o sa-mi iau o mazda3, mps SH ca sa fac raliu cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog mult sa revenim on-topic - aceasta arie este destinata discutiilor despre problemele identificate pentru Tiguan si rezolvarile acestora. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit iarna si a mai aparut o problema, poate nu este chiar o problema dar o sa va tin la curent.

Dupa un drum de aprox 300km am lasat masina 4-5 zile (am fost la pescuit).

Cand revin si ii dau cheie, alarma, cica sa verific lichidul de racire.

oO wtf? Ultima data era ok. Ce sa fie oare?

Ridic capota, abia se mai vedea urma de lichid/antigel. Eram panicat, am oprit motorul, nivelul identic.

Imi venea sa ma pis sub capota ........ de nervi.

Era cu mine un prieten mai priceput, mi-a zis sa merg calm pana la prima benzinarie si sa stau cu ochiul pe temperatura sa nu sara de 90 grade. Sa pun jumatate de litru de apa distilata pana la Bucuresti, unde sa ma duc la service ca sa completez cu antigel si sa am temperatura optima la antigel.

Poc in benzinarie, iau un litru de apa distilata si ridic capota. Deja era putin mai ridicat nivelul aproape spre minim. Deschid capacul usor ca sa nu sara lichidul pe mine si surpriza, nivelul revine undeva putin peste minim.

Mi-am bagat .... si nu am mai pus apa distilata, am revenit in Bucuresti, unde am patit aceiasi poveste in aceasta dimineata.

Masina a fost destul de fortata la intoarcere dar temperatura la motor nu a sarit de 90.

Prima parerea a unui specialist, termocupla/termostatul sunt pe duca si lichidul ramane pe traseu in loc sa revina in vas.

O sa merg maine si o sa completez cu antigel/apa distilata la service.

Daca se repeta povestea probabil trebuie sa ma interesez cat costa termocupla/termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi pare rau pentru patania ta! Masina nu mai este in garantie? Te costa de pe la 150lei aftermarket pana la 400lei.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca nu costa mult acea termocupla, parca la AutoKarma era 80-90 lei.

Dupa ce am citit procedura vw de schimbat verificat antigelul nu cred ca o sa ma mai duc la service.

O sa fac singur concentratia si o sa completez. Pentru mai multe detalii referitoare la antigel recomand urmatorul topic

Am invatat diferenta intre antigelul cu produsi organisi si cel cu produsi anorganici si totodata faptul ca proprietatile lui G12+ pot fi masurate doar cu refractometrul. Tot in acel topic gasiti un link cu procedura vw de a schimba/verifica antigelul.

Toate cele bune si o sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate masura si cu densimetrul pentru antigelul de tip mai vechi. Cu densimetrul -35 si ce refractometrul -39 grade au fost la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel cu denumirea G12++ exista sau nu? Asa scrie in planul de service, numai G12++.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista la reprezentantii VW, am luat eu de la Midocar, parca in jur de 80lei/litru si scrie pe el G12 Pls Plus nu ++, carcotasi nemtii astia :icon_bounce: .

Referitor la problema mea cu antigelul. Nu am mai fost la service, am mers pe ideea ca daca antigelul existent si-a mai pierdut din proprietati, iar acum 1 an si ceva era undeva pe la -35-40, am pus o combinatie 50%-50% poate putin mai multa apa pt ca am si clatit paharul de antigel cu un strop de apa (sa zicem 55%-45% :mop: )

Operatiunea a fost simpla, 2 pahare virgine de apa (de la Cumpana :icon_cheesygrin: ) aceiasi cantitate de antigel si apa distilata in ambele, aproximativ 250-300ml in fiecare. Am mai pus un stop de apa distilata in paharul de antigel ca sa-l clatesc (doar sunt roman RO%20flag.gif). La final, nivelul de lichid in vas, era undeva spre limita maxima.

Aproximez si estimez temperatura antigelului din masina, undeva la -28-32 grade, la final.

Cand o sa ajung la un service, o sa ii rog pe baieti sa verifice temperatura cu ce or avea ei acolo densimetru sau refractometru.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ai mei au un tiguan track and field 2.0 tdi 140 cp, acum cu schimbarea cauciucurilor de iarna au facut si ei schimbarea asta si i*a ramas martorul de la senzorul de presiune pneuri aprins ce as putea sa ii fac sa dispara asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se reseteaza punand contactul fara sa pornesti motorul, si tanand apasat cateva secunde pe butonul TPM din fata schimbatorului de viteze (cel cu desenul similar martorului aprins pe bord). Ar fi recomandabil insa sa se verifice presiunea in roti inainte de resetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se faca doar daca are si senzorii de presiune in cauciucuri, ca daca au schimbat jantele cu totul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..." Martorul presiunii in pneuri prin senzorii ABS "...( senzori de presiune in cauciucuri ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se reseteaza punand contactul fara sa pornesti motorul, si tanand apasat cateva secunde pe butonul TPM din fata schimbatorului de viteze (cel cu desenul similar martorului aprins pe bord). Ar fi recomandabil insa sa se verifice presiunea in roti inainte de resetare.

A, că mi-ai adus aminte. Când am mers cu tine am avut impresia că pe spate stânga ai o roată puțin lăsată. Adică nu impresia, chiar era lăsată, dar nu știu cauza exact (mai multă greutate pe acea parte de exemplu).

În rest mașina merge foarte frumos :)

Scuze de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!