Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Probleme din martie 2008-iulie 2010 103.000 km

1.Pompa motorina schimbata in garantie;

2.2 senzori ce aveau legatura cu filtrul de particule (tot aparea eroare chiar si dupa curatare si nu mai aveam putere)si un altul ce dadea eroare de check engine;

3. Sonda Lambda;

4. Cea mai enervanta-un simplu mecanism cu arc stricat din interiorul rezervorului ma facea sa nu mai pot alimenta...nu intra motorina in rezervor...zile pierdute si 1000 de nervi;

5. Aproape toate becurile fata (inclusiv pozitiile) s-au ars dupa fix 2 ani (in interval de o saptamana);

....cam asta imi vine in minte acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou face un fel de "chit" cand schimb vitezele. Nu-mi dau seama daca patineaza ambreajul sau e altceva.

Daca schimb vitezele cuminte, nu se aude nimic. Daca schimb mai sport, in momentul in care dau drumul la ambreiaj si accelerez, face un mic scarţ (chiţ).

Stie cineva de la ce poate sa fie?

Ultima boacana, inca o dauna de 8.000 Ron la casco. Pana acum sunt ban pe ban cu ei.

Sunt multumit, daca era sa fac reparatii be banii mei cred ca masina era julita pe toate partile. Asa e ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci probleme diferite :). Sper sa nu ajungem sa dam 1000 - 2000 de euro pe an pe reparatii si sa stam saptaminii intregi prin service-uri. Eu personal m-am cam saturat de aceasta masina, care, apropo, e vazuta ca si fiind high-end in cadrul marcii VW. Cred ca si un Polo ar fi fost mai bun.

Ar mai fi de pus in lista: Turbo, Cardan si Ambreiaj ... cam asta cred ca ar incheia lista.

Oricum, se pare ca cu Tiguan, au cam ratat-o baietii. Cred ca nici eterna Dacie 1310 nu ar fi cerut atitea piese cit a cerut Tiguan-ul meu pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, hai sa nu ne hazardam in a declara Tiguanul "cel mai distrus model VW ever"... Defectiuni pot apare dintr-o multitudine de motive, unele dintre ele controlabile de catre sofer/proprietar, altele nu, si altele care intr-adevar pot tine doar de ghinion...

Revenind on-topic: Tiguan 2.0 TDI, probleme din Martie 2008 (55,000 km):

- 1-2 ori pe an semnalizare eronata indicator combustibil (numai daca fortez si merg mult "pe rosu", ceea ce nu este recomandat, evident)

- o problema cu clapeta de acceleratie rezolvata in 2 minute la service

- inlocuire stergatoare fata (dupa 3 ani, cel de pe stanga avea 2 ciobituri si lasa dare de apa enervante)

- inlocuit 2 becuri (pentru ca mi s-a pus pata sa schimb becurile originale pe "scurta" cu Bosch Xenon Silver, care m-au lasat dupa fix 1 an).

In total, destul de putine probleme pentru mers cu masina mai bine de 3 ani (din care 2 si jumatate cu un plus de cai), regim 50%/50% in oras/afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbatul stergatoarelor se cam face la 2 ani, nu vad acest lucru o problema. Sunt totusi niste consumabile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai2011, constat ca esti campion :(

Totusi, vad ca esti nou inregistrat pe forum, da-ne te rog mai multe detalii ca sa intelegem mai bine.

De unde ai cumparat masina si in ce an? Ai patit-o in garantie, la cati km? In ce service ai facut raparatiile?

... ma mai intriga si cine ti-a prezentat Tiguanul ca fiind high-end!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 2008. 2.0TDI, 4x4 ... . Picajele motorului si ale altor componenete, semnificative ca si cost, pentru ca nu vorbesc aici de becuri si de alte nimicuri, s-au intamplat, asa cum este normal, dupa ce masina a iesit din garantie, dar pana in 90.000 km.

Teoretic, daca eram in UK, Germania sau alte tari, aceste reparatii ar fi fost gratuite.

Un exemplu: in UK ... http://www.volkswagen.co.uk/owners/warranty/factory

-----------

We go to great lengths to ensure that you are happy with your purchase.

That's why when you buy a new passenger car from an authorised Volkswagen retailer in the UK we'll provide a Factory Warranty to cover you against defects and repairs for the first three years. You will receive:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, nu-i musai sa ne obisnuim cu totii! Daca vrei sa-i ajuti pe cei care ne citesc, trebuie sa-ti spun, are importanta sa stim de la ce deler ai luat masina, sau daca ai luat-o de la o persoana, asa cum are importanta si service-ul care a sigurat reviziile, garantia si alte interventii.

Pentru mine de exemplu e greu de inteles cum au picat turbina, cardanul si ambreiajul toate intr-o zi, iar toti acestia au fost straini de problema.

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie valabila asertiunea ca masinile fabricate lunea si vinerea sunt trimise in Europa de Est ? Eu nu ma pot plange , Bora 2000 ,150k km schimbat numai consumabile , Tiguan 2008 ,43k km (recent) neschimbat nimic ! E drept ca si VW a recurs la piese turcesti spre rusinea lui ...de lucru nemtesc...si ca nu are curajul asiaticelor de a oferi garantie 5-7 ani fara limita de km ...de ce oare ? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi revizia de 15000km. A costat 1160 de lei. Am schimbat toate filtrele si s-a pus ulei castrol longlife. La intrebarea mea referitoare la "datu in nas", explicatia a fost ca motorina este de vina. Intradevar dupa ce am schimbat motorina sprint diesel omw cu maxmotion omw, nu a mai facut.

A pus si testerul pe masina si nu a dat nici o eroare. Merge perfect. Asta este...Doamne ajuta sa nu mai faca, ca nu stiu cine ar putea sa ii dea de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dimineata dupa pornire a inceput sa clipeasca spirala (preincalzirea) . Am oprit am repornit si nu s-a mai intamplat nimic . La pranz a inceput din nou sa clipeasca si dupa un timp s-a aprins si indicatorul de bubita la motor :o ! Telefoane ,dat cu parerea ,pana la urma lasat nevasta si fetele la metrou si fugit la Mido-Vitan cu clopotelul care imi semnaliza "Alarma de gradul II" :screwy: . Ajuns testat gasit bubita : capsula vacuumatica de la turbina sparta ! 44700 km . Coincidenta sau durata de viata ? La Bora s-a intamplat in jur de 50000 dupa o zi de mers la greu prin Turcia pe caldura corespunzatoare si cu pedala spre podea . Explicatia a fost ca am tras tare de masina si cand am ajuns in parcare am oprit motorul imediat fara sa mai las cele doua minute la ralanti sa se mai raceasca :unsure: ! Dupa ce m-am intors in tara am schimbat-o si in ultima 100000 km nu s-a mai intamplat nimic . Dar la Tig. dupa excursia din weekend ,de Luni pana Vineri doar 6km dimineata si 6 km la pranz ...prin oras . A mai avut cineva probleme cu capsula vacuumatica si pe la cati km ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand am schimbat si eu un senzor - G450 Exhaust Pressure Sensor

S-a aprins un martor in bord care arata ca in poza, fara niciun mesaj, fara alte simptome.

La scanare vagcom a aparut

1 Fault Found: 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

Daca stergeam eroarea, imediat reaparea. Am identificat senzorul (incercuit cu rosu) si l-am schimbat cu unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cost total inlocuire galerie de admisie 1600 ron.

Culanta nu s-a putut pune in aplicare pentru ca am avut depasiri la ultimele revizii de peste 800 de km. N-am stiut ca depasirile acceptate sunt maxim 500 de km.Bine de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum functioneaza OK motorul? Culanta le-ai cerut-o lor? Daca nu aveai acele depasiri la revizie, cu ajutorul culantei ar fi inlocuit galeria de admisie pe banii lor chiar daca nu mai ai garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum motorul merge bine. Culanta presupune ca producatorul sa fie de acord sa schimbe o piesa, dupa perioada de garantie. De la caz la caz se poate inlocui gratuit sau se pot acorda reduceri procentuale partiale, in functie de situatie. Daca nu depaseam cu mai mult de 500 de km erau sanse f mari sa obtin o reducere apropiata de 100%.Cel putin asa mi s-a spus la PBV1.

Acum daca e sa ma intrebi pe mine eu cred ca trebuiau sa mi-a schime gratuit oricum. Genul asta de defectiune n-ar trebui sa apara la o masina de 32.000 de euro la 75.000 de km cu revizii facute la reprezentanta.E cam jenant.Am vazut in Dubai sute de masini cu 400.000 - 500.000 de km, pai in ritmul asta as schima toata masina pana la atatia km. Concluzia mea e ca in Romania nu merita sa ai masina scumpa fara garantie, piesele sunt foarte scumpe si mai sunt factori adiacenti de genul calitatea proasta a combustibililor sau drumuri proaste etc, care conduc la defectiuni timpurii. Si, decat sa mergi la serviceuri de cartier, cu piese luate din "germania' la negru, mai bine renunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tiguan-ul meu are 37.000 km si nu prea am avut probleme cu el. In ultima perioada am observat o chestie destul de ciudata... pana in vara aceasta, dupa oprirea motorului pornea ventilatorul o singura data si mergea continuu o perioada pana isi facea job-ul. Acum, de fiecare data cand opresc motorul porneste ventilatorul de 5-6 ori si sta pornit doar cateva secunde. Este normal sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e o preoblema dar nu e grav

e un senzor acolo care poate ca nu mai face bine contact

nu mai stiu cum se numeste senzorul ala dar e problema generala la tiguan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg din ce spui ca ventilatorul functioneaza cu intermitenta: porneste si se opreste de 5-6 ori.

in cazul asta problema pare sa fie simpla, probabil releul de comanda al ventilatorului.

daca nu ai facut o scanare a erorilor, te invit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles bine fenomenul...

Maine am programare cu ea la revizie, asa ca am sa rezolv si problema asta (cel putin asa sper). Si revin cu rezultatul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor de la un nou venit pe forum

M-am decis sa postez in speranta ca cineva poate ma ajuta cu un sfat legat de problema care imi macina mie nervii.

Intro : In oct 2010 am fost unul din fericitii care au iesit cu un tiguan 1.4 TSI 122 cp pe poarta reprezentantei. Fericirea in schimb a fost de scurta durata, cam aprox 6 luni sau 5000 km.

Problema care o am se manifesta in felul urmator :

La majoritatea pornirilor la rece (depinde de temp de afara),in primele 20-30 de secunde relantiul e putin mai ridicat ~1200rpm. In acest timp motorul nu merge fin ( regulat, constant ) ci se aud niste sacadari ( tusituri, sughitari ), zici ca si-ar drege gatul, cam de 1-2 ori pe secunda. Turometrul ramane constant in ac timp, nu fluctueaza.

Necazul mare vine daca incerc sa pun masina in miscare in acest timp. Acele dregeri de gat ale motorului se reflecta sub forma unor sacadari violente in forta de tractiune a masinii. Se simte ca ramane fara putere dupa care revine inapoi brusc (1-2 ori pe secunda), ca si cand i-ar da cineva benzina cu portia.

VW feedback :

Masina a fost de 2 ori la reprezentata VW la service pt problema asta. Prima data nu au reprodus problema dar au zis ca au vazut ceva logat si ca au pus un update de soft la indrumarea celor din DE (no comment). Evident nu s-a rezolvat nimic.

O duc din nou la service si le las masina peste noapte sa poata sa reproduca a doua zi dimineata problema (motorul trebuie sa fie rece).

Ma duc dupamasa si imi zic ca intradevar au auzit sacadarile dar pana sa ajunga cu masina in service s-au oprit (desi le explicasem ca tre sa fie pe faza, e ca eclipsa ... trece repede). Again, o las inca o noapte la VW. Dar acuma stiau ca dimineata trebuia sa o porneasca direct cu testerul pe ea.

Dupa inca o zi si inca un milion dat pe taxiuri ma asteapta fericita veste ca masina ... nu are nimic, este impecabila. Intradeavar au auzit sacadatul dar nu exista nici o eroare/avertizare logata si nici un martor aprins pe bord si pt asta ei nu pot sa inlocuiasca piese pana nu stiu ceva concret.

Imi spun ca poate e de la injectoare, ce bezina bag ? Le explic ca masina asta nu o pupat vreodata 95, tot +99 (Petrom) sau Alto 101 (Rompetrol) ... la care imi zic ca poate rezervoarele de la benzinarie au fost murdare (again no comment).

Poate sunt relevante :

Problema se manifesta numai cand acel "soc automat" e activat si relantiul sta ridicat. Daca masina porneste fara el atunci nu se manifesta deloc. Daca porneste cu el si astept cele 20-30 de sec pana dispare, dupa aia nu mai am nici o problema.

In afara de inconvenientul asta masina merge brici.

De cand am masina am condus-o ca bunicutza sa o menajez (avand sechele de la GTI mk4 la care m-am ingrozit cate au trebuit schimbate ca a luat cox). Masina are acuma 17500 km.

Astept idei, sfaturi ... anything :). Msi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit!

In primul rand te felicit pt rabdarea de care dai dovada, masina ta are acum 17.500km iar problema a aparut la 5.000km... esti un ardelean veritabil :)

Incearca mai intai un test cu vagcom sa te convingi ca intr-adevar nu sunt erori stocate (gasesti in zona ta un coleg de forum care sa te ajute, sau daca esti minitehnicus te documentezi si iti cumperi o interfata, ca nu strica la casa omului si nici scumpa nu e).

Apoi incearca sa elimini factorul combustibil care chiar poate fi o cauza (efectele negative ale unui combustibil hai sa-i spunem neadecvat sunt cumulative in timp si nu se manifesta intotdeuna imediat). Pt asta trebuie sa consumi ce ai acum in rezervor, dupa care faci un plin, recomandabil cu OMV MaxxMotion100 sau MOL EVO99, la care eu as adauga si un flacon de aditiv pt benzina original VW (gasesti la reprezentanta cod G00170003). Mergi o perioada cu motorul mai turat si schimba treptele mai tarziu pana termini rezervorul. Dupa asta problemele de benzina/mizerie/depuneri pe injectoare ar trebui sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Am fost la service si nu i-au gasit erori, "mecanicosul" ma asigura ca ambele ventilatoare functoneaza corect... Nu stiu ce sa zic, oi fi eu nebuna, dar pana acum nu facea asa! Ma gandesc ca nu ar fi avut nici-un interes sa-mi spuna ca totul este in regula daca era vreo problema, masina nu mai este in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revizia de 120.000 km. am schimbat si bobinele de inductie. Buba generala la Tiguan.

De asemenea, mai aveam o problema. Cand afara era f. cald (peste 30 grade) racirea motorului nu mai facea fata. Apa urca spre 100 - 110 grade, climatizarea nu mai functiona. De vina era clar radiatorul, care era plin de insecte si astfel nu mai functiona corect. Cei de la reprezentanta, au dat chix bineinteles. Au zis ca e de la un senzor de la radiator. L-au schimbat, dar la fel de rau functiona. Atunci am mers la un prieten cu un service particular,care a facut o treaba asa cum trebuie. A demontat ambele radiatoare si le-a curatat luna. Acum masina merge brici. Deci luati in calcul, ca la un moment dat, este posibil sa trebuiasca sa va curatati radiatoarele. Probabil ca la acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: cei de la reprezentanta au vrut sa-ti faca un bine. S-au gandit ca vine anotimpul rece si insectele vor tine de cald :))

Iti urez cat mai multi km! Cu 120 de mii cred ca ne-ai batut pe toti de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!