Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

La mine sigur nu e de la benzina! Am folosit si aditivi pentru benzina insa nu a aparut nicio diferenta.

Cred ca e de la vreo valva dinaia gen EGR care da rateuri, insa TSI-ul are o groaza de valve si senzori de presiune a aerului.

Mai am putintica rabdare, poate intra si pe forumul nostru cineva mai documentat :))...daca nu SERVICE si bani la greu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema.

In cazul TSI-ului, cum este si al meu, cauza ar putea fi trecerea de la functionarea cu ajutorul compresorului mecanic la functionarea cu ajutorul turbinei, un fel de turbolag, dar mai sever. (La TSI, la turatii mici functioneaza compresorul, iar la turatii inalte intra in functie turbina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit o chestie foarte interesanta. Am fost la o spalatorie sa-mi spal masina. Se apuca baietii de spalat iar cand au ajun la sters au tras de bratele stergatoarelor. Pana sa ajung langa ei o si facuse. practic au rasucit bratul din stanga pe geam, in sensul de stergere, s-au deplasat amandoua bratele si le-au ridicat in sus. (cica sa poata stearga parbrizul). Acum cand le-am coborat pe geam la loc ele veneau undeva pe la jumatatea parbrizului, ca si cum opresti stergatoarele din mers si raman intr-o pozitie intermediara. Am pus contactul, am tras de maneta in jos si au revenit la pozitia initiala. Eu am crezut initial ca le-a dat peste cap (cu gandul la vechile dacii), dar vad ca au stiut unde sa revina, in pozitie initiala. Vi s-a intamplat si voua asa ceva? Credeti ca au patit ceva? Am incercat si functioneaza, sterg bine, facand cursa ca inainte. Astia de la spalatorie sunt criminali. Trebuie sa stai cu ochii pe ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat manualul la tsi si am impresia ca problema mea, adica a masinii mele :P e de la o valva j808 care regleaza aerul care merge spre turbina, daca sa treaca prin turbocompresor sau nu, si care la 3500 rpm se deschide complet. Banuiesc ca ar avea vreun lag, sau cine stie. Poate sa fie de la mizerie? Ma gandesc sa ii fac o curatare ca daca ma duc la service sigur mi se recomanda sa o schimb. A mai avut cineva problema asta si a si rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va povestesc un nou episod din "belele Tiguan" sper sa fie de ajutor, eventual sa-mi dati si mie un sfat.

Dupa cum am povestit si eu aveam un fel de dat in nas, in timp acesta s-a transformat in rateuri. Datul in nas cred ca ca mai poate fi comparat si cu un motor puturos.

Intre timp aceste rateuri destul de urate au inceput sa-mi aprinda becul de check engine in bord.

Am fost la "baieti", nu ma mai duc pe la service decat daca este ceva foarte grav si nu reusesc baietii sau prietenii sa ma lamureasca. Revenind la "baieti" au pus calculatorul si poc doua erori, una pentru cilindru 4 si una care spunea ceva de aer/supapa nu stia nici electricianul exact ce eroare era, dar a zis sa o ignoram pentru ca probabil sunt legate una de alta.

Impreuna cu mecanicul si electricianul am concluzionat ca sunt doua variante, bobina sau bujia. Bujiile se apropie de 60.000 acum am 43.000, am scos frumos toate bujiile si le-am curatat, aveau un aspect mai "afumat". Dupa ce am curatat bujiile am zis sa eliminam si varianta cu bobina, asa ca am inversat bobina de pe cilindrul 4(cea cu eroare)cu alta.

Dupa o tura am constatat ca si eroarea s-a mutat, deci era bobina. Cu ocazia asta am si constatat faptul ca toate bobinele sunt made in Turkey(sa ne traiasca).

Am luat o bobina mai veche ramasa de la un Tuareg(a schimbat omul tot setul nu doar una ca mine), desi nu semanau ca si aspect am mers pe mana "baietilor" care mi-au zis ca daca nu sunt compatibile o sa-mi dea eroare.

Surpriza placuta a fost ca nu a mai aparut eroarea, pe langa faptul ca masina trage ca in tinerete, parca se aude si motorul mai frumos dupa 3000rpm (inainte huruia mai puternic, sper sa nu fie placebo).

Grija mea este acum urmatoarea, sa nu patesc ceva in timp daca merg cu o bobina care nu este acelasi model cu cea din fabrica.

O sa va scriu acum ce apare scris pe abele bobine:

Cea originala made in Turkey

VW AG 036 905 715F

EDT S3

ELDOR 78292004

Turkey e13 02xxxx

003F4 I 2 25/08 0

Cea de pe Tuareg made in Italy

036 905 715

EE1 S3

LDOR 78180005

Italy

23F3 III 3 06/06

Daca ma poate linisti cineva daca sunt sau nu compatibile, eventual cu niste argumente, as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De stergatoarele mele ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stai linistit. Chiar nu-mi dau seama dc le-au pus sub capota. De furat se pot fura si fara sa le ridici.

Si la mine a insistat un dobitoc sa le ridice pt ca am parcat pe locul lui, daca mai astepta 10 secunde nu era nevoie, degeaba am incercat sa-i explic ca eram in zona, bovinele tot bovine raman.

La fel ca la tine, dupa ce am pornit masina au revenit la locul lor.

Nu vad decat urmatoarea problema, deoarece bovinele insista sa le ridice se strica vopseaua acolo unde se atinge de capota.

Am obs si la un BMW aceiasi faza la spalatorie.

Data viitoare cand mergi la spalatorie, ridica stergatoarele in pozitia service.

Ca si in cazul spalatorului de faruri care ramane blocat, atata timp cat la urmatoarea utilizare se comporta normal nu cred ca ai dc sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. Mersi frumos. O sa se apropie sa fac revizia si as vrea sa ii intreb si de chestia cu "datul in nas". La ce service zici sa ma duc? la PBN sau la PB Aviatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ultima vizita la Aviatiei recomand cu multa caldura acest service.

Stiu ca toti au proceduri standard, dotari de ultima generatie, etc. Eu unul dupa ce am fost pe la Midocar(acolo o sa-mi trimit dusmanii) pe la PBN(prea aglomerati si mult prea pretiosi) am decis ca atunci cand am probleme legate de service ma duc la PBA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de bobinele tale, cea cu F in coada este acum in fabricatie, cea fara litera nu se mai fabrica . Cea ci F este perfect compatibila cu cea fara litera, si cred ca si cea fara litera e compatibila cu F.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema.....cardanul a cedat la 37000km, garantie nu mai am de 4 luni , iar pana acum au mai picat evacuarea cu filtru de particole adik 25800 roni si clapeta la acceleratie 6000 roni. ce ma sfatuiti sa fac ca una nou nu cumpar nici daca merg pe jos:D . rog sa ma ajute si pe mine careva cu o parere

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg...in 4 luni de cand nu mai ai garantie, au picat si ai platit 25800 lei plus inca 6000 de lei? Nu e nici un zero gresit pe-acolo?

Legat de problema ta cu cardanul...vezi ca era o firma in Timisoara care repara (reconditiona) cardane pentru Touareg. Da un google dupa ei si ii gasesti, intreaba-i daca nu te rezolva si pe tine cu Tiguan (trimis cardan pe curier, reparat, trimis inapoi, montat sus -you happy again). Oricum dupa operatia asta eu te sfatuiesc sa o dai la buyback si sa iei altceva (daca iti mai trebuie). Reparatiile par atat de costisitoare incat un pret mai mic oferit la buyback pare mai atractiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de particole si clapetele au cazut cat mai era in garantie.

cardanul acuma. si am mai descoperit azi ca portiera din spate imi cade:)) serios, asa au zis cei de la reprezentanta:)

numai probleme am cu masina asta iar in momentul achizitiei cineva mi-a recomandat touareg ca e mult mai bun si era cu 5000E mai scump.

ms ptr sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te mai duci pe la biserica. Atatea probleme nu cred ca am vazut cumulate in tot acest topic, iar tu le ai la o singura masina.

Ori esti un "norocos" ori baietii de la servici fac misto de tine. Sincer eu zic sa ma schimbi locatia in care te duci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia de 3 ani si 37.000km? Adica la 12.000km/an(medie) masina a avut atatea probleme fiind noua? Eu le-o faceam guler.

Plus ca daca spui ca un Touareg era cu 5000mai scump banuiesc ca ai si o configuratie mai de top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am avut "noroc" la tiguan . ca am mai cmparat si 2 skoda octavia si alea nu au nimik

caxt despre reprezentanta si service , am fost in patru locatii diferite, 4 judete , si 6 unitati service.

sper ca la urmatoarea masina sa nu mai am asa probleme:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseac, eu am avut o problema asemanatoare cu a ta, tot la un 1.4 TSI. Cand ajungea la 3500 de ture simteam ca masina se opreste brusc din accelerare. Dupa un timp turbina a incetat complet sa mai functioneze si practic motorul functiona ca si unul cu aspiratie naturala dupa 3500 de ture. Tot dupa ceva timp (inainte de a ceda complet turbina) a inceput sa se aprinda pe bord martorul de probleme la evacuara gazelor (e un bec portocaliu). Din ce am reusit sa-mi dau seama martorul respectiv se aprindea dupa trecerea de 3500 de ture la acceleratie puternica, de cele mai multe ori cand urcam pe un drum in panta.

Partea buna e ca masina era inca in garantie. Am fost cu ea de foarte multe ori in service si tehnicienii nu au reusit sa-si dea seama exact ce se petrece. De multe ori mi-au resetat martorul de pe bord si m-au rugat sa mai merg cu ea o perioada sa vada daca reapare eroarea. Au incercat sa-mi faca upgrade la softul de la ECU, apoi au ajuns sa schimbe complet turbina si problema tot nu se rezolvase complet (cu noua turbina a revenit hop-ul la 3500 de ture). Pana la urma au descoperit ca era si un senzor defect pe care l-au schimbat si masina si-a revenit complet (am mai facut de atunci vreo 20000 Km si nu au mai aparut probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorin, poti, te rog, sa postezi codul senzorului care a trebuit inlocuit? De suma nu te mai intreb, ca banuiesc ca a fost acoperit de garantie... Nu de alta, dar poate fi o informatie utila pentru cei cu TSI-uri, inainte sa se apuce vreun mecanic zelos sa desfaca turbina, motoru', etc... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult dorin!

azi am rezolvat si eu problema, am schimbat senzorul vacuumatic N75...am vazut ca pe alte forumuri ii spune magnetventil...si gata

a costat 160 lei si l-am schimbat in parcare in 20 min

codul este 03C906283B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De curand am schimbat si eu un senzor - G450 Exhaust Pressure Sensor

S-a aprins un martor in bord care arata ca in poza, fara niciun mesaj, fara alte simptome.

La scanare vagcom a aparut

1 Fault Found: 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

Daca stergeam eroarea, imediat reaparea. Am identificat senzorul (incercuit cu rosu) si l-am schimbat cu unul nou

post-19728-0-21626000-1309426185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adaug si eu problemele pe care le-am avut pana acum la Tiguan-ul meu:

03L198716A UNBEKANNT.

03L128063E STUTZEN

03L129711E ENGINE INLET GALLER

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat problema cu "datul in nas" recent(aceleasi simptome descrise de Blondu77).

Masina are 5000 de km si se intampla in general dimineata, destul de rar.

Stie cineva daca e un comportament normal?Nu m-as duce la service doar pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat motorina, bag acum max motion de la omw si observ ca nu a mai facut. parca merge si motorul mai rotund. Oricum vineri ma duc la service pentru revizie si o sa intreb de problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema cu "datul in nas", masina are 2500 km (2.0 tdi 170) si s-a manifestat de 3-4 ori dimineata cand motorul era rece, doar la aceleratii bruste de peste 2000 rpm. Bag motorina doar de la OMV (Sprint Diesel sau cum se cheama, aia mai ieftina). Astept cu nerabdare feedabck de la blondu77.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema cu Tiguan-ul meu:

- cablu deschis capota rupt.

Lipsa senzori in bord pentru placute spate, distrus discuri spate ... cu toate ca un "mester" s-a uitat cu ochiul lui de maestru la placutele mele la fiecare revizie si a zis: OK ... GO.

Personal, pana acum tin sa cred ca este cea mai putin fiabila masina din portofoliu VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!