Jump to content

Probleme (Tiguan 5N & 5N2)


iio
 Share

Postare recomandată

Ma doare inima cam de 30.000 de euro (reprezentand fiabilitatea germana) sa incep acest nou topic, dar sa va prezint pe scurt simptomele. Dupa 2 zile de stat in garaj, la pornire am auzit un zgomot strident, intens si continuu, ce seamana cu zgomotul produs de un generator de curent, care vine, va vine sa credeti sau nu de sub masina, din zona dintre cele 2 portiere, din ambele parti ale masinii.Zgomotul este absolut deranjant, fiind sesizabil atat din interiorul masinii cat si din afara cam de la 2m distanta.Fenomenul se repeta in fiecare dimineata, cand masina este rece si nu dispare decat dupa ceva timp, doar daca opresc si repornesc motorul. Astazi, chiar dupa 3 drumuri scurte, zgomotul a aparut cam la 30 de secunde de la pornirea motorului si nu a disparut decat la oprirea acestuia. Maine, dc am timp o sa incerc sa atasez si un fisier cu zgomotul, intre timp m-am programat si la service, printre semnele de mirare ale consilierului care mi-a spus franc ca nu a mai intalnit asa ceva! Un lucru este clar, urmatoarea masina va fi japoneza, ce de frantuzesti si germane m-am convins!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun si eu problema mea.

Cand iau viraj dreapta(numai dreapta) cu o viteza ceva mai mare(aici exclud manevre de parcare ...etc) se aude un scartait, nu-mi dau bine seama de la ce este. Pare ca se aude de sub volan, oricum de pe partea soferului vine. Volan, scaun, o articulatie ceva, desi pare din masina nu de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VladFBuc: Exact aceeasi mica problema o am si eu, insa numai la viteza foarte mica, atunci cand aproape opresc masina in franare, la viraj usor dreapta (nu si la stanga...). Zgomotul nu apare chiar la fiecare oprire, si se simte o vibratie in volan parca, ca si cum ar fi ceva in coloana de directie care provoaca zgomotul... In fine, In Decembrie ma programez pentru revizia de 15,000 si o sa ii rog sa fie atenti la acest aspect, poate ii dau de cap.

PS: scanare VAG-COM => totul OK, fara erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andy sa nu uiti sa ne zici rezultatul si bineinteles pretul reviziei.

Eu nu cred ca de la volan se aude. Interesant este ca in ambele cazuri se aude numai la viraj dreapta. Eu tind sa cred ca vine de la imbinarea usilor, dar cand o sa am timp ma duc sa testez. Nu prea am unde sa fac teste dar gasesc eu un teren de joaca.

La tine se intampla la viteza mica, la mine apare zgomotul cand se muta sarcina masinii pe stanga (atunci cand iau viraj), daca nu am viteza sau virajul este mai larg si nu exista sarcina nu se aude nimic. Nu se aude nimic nici la manevrele de parcare sau intorcere din trei miscari.

Deci tind sa cred ca nu e nimic de la directie sau volan, ceva scartaie cand sarcina masinii se muta pe stanga, cum creste sarcina cum scartaie, se termina virajul si se muta sarcina la loc nu mai scartaie.

O sa pun un scoci de hartie pe imbinarea usilor, si eventual o sa ma ridic din scaun la un viraj, o iau prin eliminare pana gasesc buba.

Si mai am o mica problema, parca treapta intai nu cupleaza tot timpul cum trebuie. cateodata intra mai greu iar in unele cazuri nu cupleaza total. Practic daca esti putin atent ai cate doua puncte mici prin care trece schimbatorul cand intra total in viteza, indiferent de treapta.

La mine din cand in cand foarte rar cand bag in prima viteza parca nu trece si de puctul 2, poate stilul meu de condus e mai ciudat, poate nu apas cum trebuie pe ambreiaj sau poate dau drumul prea repede de la ambreiaj. La prima revizie o sa cer si eu lamuriri, dar poate mai sunt si altii patiti.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea nu s-a rezolvat...enervant e ca atunci cand am ajuns la reprezentanta nu mai facea de 2 zile acel zgomot...evident nu stiau ce are si mi-au spus sa vin cand mai face sa auda si ei. Azi a inceput din nou acel zgomot idiot..am senzatia ca la un moment dat o sa ma electrocutez, asa se aude, a sub liniile electrice de inalta tensiune! In alta ordine de idei, cand am ajuns la service am observat ca aveam si o operatiune de fabrica ce consta din ce am inteles despre niste reglaje ale scaunelor! sunt curios dc si la voi, ceilalti posesori de Tiguan fabricat prin martie, aprilie o sa va spuna ceva la service.

In ceea ce priveste problema aveam un filmulet cu zgomotul, dar e prea mare de uploadat, asa ca o sa incerc sa fac un fisier audio si sa-l pun , poate cineva stie despre ce e vorba...in mod clar mi-am dat seama ca are legatura cu frana de mana electrohidraulica, fiindca uneori zgomotul se declanseaza dupa ce actionez frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema se pare. Diminetile friguroase par a fi de vina. Dupa ce pornesc masina, la un moment dat, apare un sunet ca de stalp de mare tensiune, venind de sub masina. Sunetul este incontinuu si dispare dupa vreo 20 de minute de condus. Initial am crezut ca e vorba despre instalatia auxiliara de incalzire, insa nu era programata si nici nu functiona. Un vecin care conduce un Cayenne mi-a zis ca sunetul ar fi normal, ca sunetul este aproximativ la fel cu unul auzit la autocare si ca vine de la turbina, probabil de la inflowul de motorina pe vremea friguroasa. Hmmm, asa o fi? Azi, de ex., a inceput pe la jumatatea drumului spre servici si in 5 minute a disparut. Foarte straniu!

Modificat de piratu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua problema Tiguan 1.4 TSI.

Dat in nas la peste 3000 ture (reprize scurte), la acceleratie brusca, check engine aprins .... directie Porche Service, altceva mai bun nu as fi avut de facut acum in decembrie. Incep sa cred ca acest motor nu este atit de fiabil cum scrie peste tot, sau poate masina mea are chiar o problema.

Alimentat Carrera 95 tot timpul.

Acum astept sa vad care este rezolutia celor de la Service si cit dureaza reparatia.

S-a mai intimplat la cineva pe motoare TSI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asemenea motor si masina puteai si tu sa alimentezi carera 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche RECOMANDA 95 si nu 98 sau 100 ...... alta e problema. Motorul apare ca si minim 95 dar daca te uiti in US 2.0 TSI o sa vezi ca e de fapt minim 92. Din cite am inteles eu si de la alti producatori benzina 100 sau 98 nu este intotdeauna cea mai buna, daca motorul nu a fost construit pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As cam face oricand pariu ca de-abia acel 98 sau 100 sunt de fapt 95.

La americani e cu totul alta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul de calcul al cifrei octanice la americani e diferit de cel european. Porsche nu recomanda CO95, ci recomanda minimum CO95. E altceva. In concluzie, daca benzina de la o anumita pompa nu are CO95 asa cum scrie pe ea, nu e prea sanatos pentru un TSI. Eu nu pun decat CO 98+. In felul asta am garantia ca are "minimum CO95".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la problema mea, defectul nu este de la benzina ...... o sa revin cu amanunte in momentul cind o sa am delatiul exact despre defect de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut simptomele respective la Fabia pe benzina (htp). Problema a fost de la bobina de inductie de la unul din cilindri si se manifesta "sporadic". Am sters eroarea respectiva in service si dupa aia nu am mai avut niciun fel de probleme. Nu a fost, deci, nevoie sa schimb bobina. Masina merge si acum foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme de la benzina sunt multe si la subaru cam la toate aspiratele. nu stiu daca chiar asa de proasta e benzina din romania sau nu. la mine la bmw se simte clar diferenta intre motorina petrom si cea de la mol, cu petrom face ca toti dracii, cu aia de la mol merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am avut o alta problema,nu am mai decuplat frana de mana,bordul nu se mai aprindea si becul galben cu un P taiat(depectiune frana de mana) statea aprins.Curios este ca masina pornea, se aprindeau farurile dar nu puteam pleca de pe loc,dupa ce am incercat absolut tot -ce puteam face in acele momente adica... am oprit si am repornit motorul si am coborat si am inchis masina dar fara rezultat, fiind noapte am inchis masina si am plecat cu gandul ca dimineata chem platforma .Dupa 30-40 min. m-am hotarat sa ma duc sa incerc sa o mut pt. ca era in statia de autobuz,dar cand pornit-o iar surpriza ;) frana de mana functiona fara nici o problema.A doua zi am fost la Scorpion Galati unde am primit o programare peste o luna de zile si recomandarea de nu a mai folosi frana de mana :angry: .............o siguranta era arsa,binenteles ca a trebuit sa o platesc (consumabile)

Modificat de Bro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa duc masina la service si sa o prind dimineata exact cand se manifesta in toata splendoarea ei....s-a analizat problema si s-a decis...pompa de motorina! Se va schimba in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne zici daca mai reapare problema!

in dimineatza asta iar suna ca un stalp de tensiune, numa' ca sigur nu as ajunge la reprezentanta la timp ca in 20 de minute nu se mai aude nimic. customer service-ul de la porsche bucuresti e oricum de tot raha.ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

As vrea sa va rog, pe toti posesorii de 1.4 TSI, sa insirati problemele reale pe care le-ai avut cu acest motor de la primul km si pina acum.

Ar fi bine sa avem un istoric cu toate problemele care au ajuns in service , si care au primit o rezolutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa va rog, pe toti posesorii de 1.4 TSI, sa insirati problemele reale pe care le-ai avut cu acest motor de la primul km si pina acum.

Ar fi bine sa avem un istoric cu toate problemele care au ajuns in service , si care au primit o rezolutie.

8000 km nu am avut nici o problema, nu a consumat strop de ulei.

Parca iarna pana cand se incalzeste motorul are un sunet mai ciudat, ca un gajait .... dispare total cand motorul e peste 60-70 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu zgomotul pana la incalzire am sesizat si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru toti useri de Tiguan 1.4TSI.

As vrea sa va rog sa incercati sa observati urmatoarele simptome:

- plecare dimineata , motorul da in nas in viteaza 1 pina la 2000 r/m (rece sau clad nu conteaza)

- intrerupe la o accelerare constanta, fara a forta motorul - se simte ca si cum motorul nu ar trage constant (nu este miscare constant accelerata) in momentul in care se tine pedala de acceleratie constanta, faca variatii

- la turatii de 4500 - 5000 si accerelatii mai puternice (in special in depasiri, sau pe autostrada la viteze de peste 140 km/h , se aprinde martorul de motor iar motorul intrerupe (poate sa intrerupa usor si fara martor de motor aprins.

Acest defect se pare ca se masinfesta decit pe vremea asta. Cind o sa se inclzeasca afara el dispare.

As vrea sa stiu daca mai sint si alte masini cu aceasta problema.

Multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru toti useri de Tiguan 1.4TSI.

As vrea sa va rog sa incercati sa observati urmatoarele simptome:

- plecare dimineata , motorul da in nas in viteaza 1 pina la 2000 r/m (rece sau clad nu conteaza)

- intrerupe la o accelerare constanta, fara a forta motorul - se simte ca si cum motorul nu ar trage constant (nu este miscare constant accelerata) in momentul in care se tine pedala de acceleratie constanta, faca variatii

- la turatii de 4500 - 5000 si accerelatii mai puternice (in special in depasiri, sau pe autostrada la viteze de peste 140 km/h , se aprinde martorul de motor iar motorul intrerupe (poate sa intrerupa usor si fara martor de motor aprins.

Acest defect se pare ca se masinfesta decit pe vremea asta. Cind o sa se inclzeasca afara el dispare.

As vrea sa stiu daca mai sint si alte masini cu aceasta problema.

Multumes

Benzina neicule, benzina .....

Eu in cel mai rau caz bag 98 de la MOL sau Luck, in mare majoritate bag Carera100 de la OMV.

Never de la petrom, iar de la Rompetrol nu bag din cauza lu Patriciu.

Daca o sa te uiti pe capacul de la rezervor scrie cel putin 95, eu o traduc asa, in cel mai rau caz 95 esti in camp si nu gasesti benzinarii si nici atunci nu faci plin, bagi 5l si mai cauti.

Despre benzina o sa gasesti multe topic-uri, ce pot sa-ti spun sigur este ca lu TSI ii place benzina fara sulf (cat mai putin, nu exista fara sulf) Carra 100 de la OMV e una dintre cele cu concentratie mica de sulf.

Pana si cu astfel de benzina motorul se comporta ciudat pe frig, dar foartre putin cand merge la relanti nu cand accelerez.

In Buc nu am cum sa-mi dau seama la accelerare, mai mult stau la semafoare decat merg.

Desi in carte nu scrie cum se face pornirea eu unul am un ritual, pun contact pana cand se sting majoritatea becurilor, ultimul este cel de la airbag dupa care dau cheie.

Niciodata nu plec direct, astept pana cand consumul pe bord se stabilizeaza, la inceput este de 4-5l/h scade incet si treptat pana pe la 2-3l/h dupa care scade brusc pana la 1,1l/h. Abia atunci plec de pe loc, nu dureaza mai mult de 20secunde tot acest ritual.

Cred ca putem deschide si un topic cu pornirea corecta a unei masini si toate testele pe care le face saraca pana cand este complet stabila.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac toate...aceleasi simptome le are si a mea...si bag numai carrera 100. Am si vb cu cei de la service si mi-au zis ca asa fac toate,e legat de vaporii din catalizator.....Cei de la service mi-au recomandat ca dimineata cand o pornesc,sa o las asa 2-3 min inainte sa plec cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina sa tragem o concluzie in legatura cu benzina as vrea sa incercam sa vedem cam citi sintem.

Poate fi si legat de benzina, dar ce vreau sa subliniez foarte clar este ca masina mea a facut asa din momentul in care afara a venit frigul.

Benzina de vara este identica cu cea din iarna la orice producator, iar asta vara nu am avut nici o problema.

Eu zic ca e timpul sa terminam cu acest mit al benzinei proaste in Romania, si sa acceptam de la producatori motoare care merg si in aceste conditii. In plus , OMV 100 nu cred ca este atit de proasta astfel incit sa duca la o functionare defectuoasa a unui motor.

Si eu am mai dat de altii cu aceiasi problema, ideea e ca vreau sa fiu sigur ca nu ramin cu un BUG VW dupa garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai, e valabil si la diesel. Pana acum nu am observat asta decat in treapta a2a la 18-20 kmh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Andrei_72 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!