Jump to content

Probleme incalzire Vw Caravelle


lucaflo26
 Share

Postare recomandată

La cererea colegului emy15 am deschis acest topic legat de probleme caldura racire etc la Vw Caravelle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca s-a deschis dar nu cumva trebuia sa apartina sectiunii VW T4&T5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa ii multumesc lui inca o data pe aceasta cale lui @flotouran95 :D .. Acum,pentru inceput vreau sa ma prezint : Sunt Iancu Emanuel,sunt din Pascani,judetul Iasi .Am o mare problema ( am mai multe  :banghead: dar asta e cea mai mare ) cu incalzirea la caravell-ul meu din 1995 cu motor de 1.9 TDI.Problema mea ar fi ca nu ajunge apa in "calorifer".Am ajuns la concluzia asta,dupa ce amk scos furtunele care intra in calorifer,si ajunge apa pe acele furtune doar la 2000-3000 rpm,ceea ce e destul de enervant,luand in concluzie ce caldura aveamin masina inainte de aceasta problema.Am schimbat vreo 3 pompe de apa ( 1 data mi-o schimbat-o un "meserias" ca zicea ca face presiune in borcan din cauza pompei,dar nu o fost asa,apoi s-a stricat aia noua si am pus-o pe aia originala,s-a stricat si aia,si acum 1 saptamana am pus alta care sper ca e ultima.Aceasta problema o aveam din inainte de pompe si chestii.In fine ) . Ce ar putea sa aiba,de da caldura doar cand turez motorul?! Multumesc anticipat tuturor celor care imi vor raspunde si imi vor da sfaturi! Scuzati daca sunt prea multe detalii si mna .. 

 

Cu respect,Emanuel


Later edit :  am cautat pe search dar multi au avut probleme , insa lor le ajungea apa in calorifer,spre diferenta de mine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul in ce stare e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul este ala original.Daca ar fi termostatul,cand il dau jos nu ar trebui sa mearga bine?! zic asta deoarece l-am avut dat un timp jos detot sa vad daca e din cauza lui,si imi facea la fel.Multumesc frumos de interes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul se incalzeste uniform? Te-ai uitat daca nu e infundat/obturat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu,asta chiar nu am verificat.In jumatate de ora ma duc si verific! Ramane sa vad ce aflu :D Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de faptul ca azi am scos tot bordul ca sa "rasuscitez" caloriferul nu am putut porni ca sa verific ceea ce ai zis.Inca eu banuiesc ca problema pe care o am de aproximativ 2 ani,sa o fi rezolvat azi :D Am scos acel robinet de caldura sa vad daca e ok.Am constatat ca e ok,insa la montare,am montat altfel acea pargie care inchide/deschide si eu cred ca a fost montat asa fel incat cand in masina era pe deschis,in realitate acel robinet era pe jumatate deschid,de aceea se explica dece dadea doar la turatii.Acum sper ca aceasta sa fi fost,si nu altceva si inca sa persiste.Va tin la curent cu mersul treburilor

 

Cu respect,Emanuel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesc si eu un "calorifer" de caravelle (T4)  ieftin pe aici? preferabil sh :D

post-143145-0-18853000-1414771899_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de sfat,daca nu gaseam pe tocami.ro tot ce imi trebuie,puneam la vanzari. Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Dupa ce am constatat ca nu rezolvasem problema mea astazi am avut ceva timp liber si am apucat sa ma mai "joc" pe la masina.Dupa vreo 6 ore de treaba am mai constatat ceva simptome ciudate.

 

1: daca scot dopul de la vasul de expansiune,debitul de apa pe tur creste,iar pe retur incepe putin sa dea ( daca dopul este pus,nu iese apa pe retur deloc

2: daca scot furtunurile de expansiune,constat ca nu iese apa,dar daca dau sub nivelul vasului de expansiune,prin " principiul vaselor comunicante " iese apa,daca ridic mai sus,nu :| ( radiatorul este montat mai sus fata de vas )

3: am reusit cumva sa fac sa dea caldura ,si am desfacut sa vad debitul,brusc,nu mai aveam caldura.. ( chestia asta s-a intamplat dupa ce am spalat caloriferul cu apa )

 

Precizez ce radiatorul de pe spate,daca pun mana pe el frige,iar astalalt nu.In conditiile in care si turul si returul sunt puse in paralel ( ca la curent )

 

Intrebarea mea ar fi: Dece tine cont de vasul de expansiune?! Ar trebui ca pompa sa faca sa ajunga apa si acolo,dar vad ca nu e ..

 

Scuzati limbajul si greselile.Inca sunt incepator si dornic de treaba :D Multumesc mult tuturor anticipat! Cu respect,Emanuel.


LE: am sa revin luni-marti cu cateva filmulete/poze pentru exemplificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Mi-a trebui schita sistemului de racire/incaltire la un t4.As gasi pe aici cumva? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut..AM rezolvat in mare parte toate problemele ( schimbat electromotor,bujii,antigel,etc) cu exceptia uneie.Alternatorul incarca cand vrea.In sensul ca ba merge ba nu.Cand nu merge daca ii dau un alt consum ( gen: dau pe dezaburire,ventilatorul de caldura) brusc,iar incarca.Eu banuiesc ca problema este de la firele lui.As putea sa ii duc cumva un + pe direct,sau teoretic ar trebui sa il trec printrun releu ceva? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu incalzirea la un wv t4 nu imi baga caldura furtunasele de la radiatoru de caldura turu este cald si returu nu este si nici nu imi vine apa pe retur ma poate ajuta cineva multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca radiatorul de caldura este infundat sau nu? Poti scoate turul si returul si bagi un furtun cu apa pe el si vezi daca trece apa prin radiator ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am si eu o problema asemanatoare. a aparut dupa ce am schimbat cureaua de distributie si pompa de apa si ceva antigel. imi baga caldura in fata si in spate de ma frigea la mana. Dupa ce am schimbat distributia, pompa de apa si a completat cu ce antigel s-a pierdut, am facut un drum lung de 1000km si abia dupa vreo 100 km a inceput sa bage caldura dar nu indeajuns de multa ca geamurile imi erau aburite la parbriz pe la colturi iar in spate erau numai broboane de apa pe geamurile laterale. Apa se ridica foarte foarte greu iar cand coboram o panta scadea destul de mult si baga aer rece. Am schimbat termostatul iar acum baga caldura cum baga la inceput dar doar in spate. In fata nu baga deloc caldura, baga doar aer rece. Nu stiu de la ce oare sa fie problema. Mecanicul spunea ca trebuie sa schimb caloriferul din fata dar ca trebuie dat tot bordul jos. El spune ca poate ar fi infundat caloriferul. Din cele doua conducte care "ies din bord, de sub parbriz" , conducta care merge in spate frige iar conducta care ar trebui sa bage caldura in fata este rece. Eu nu inteleg logica. Cum de inainte sa schimb cureaua de distributie si pompa de apa totul mergea fara nicio problema iar acum nu mai merge si caloriferul ar fi infundat si trebuie schimbat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!