Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

M-am lamurit intre timp...pe masina am cd player normal si oricum l-am verificat ...nu el este hotul

Modificat de soryyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Va ,,deranjez" cu cateva intrebari:

 

1. Daca pe masina am functia START& STOP trebuie sa cumpar un acumulator special?

 

2. Daca dau jos bateria de pe masina sa o incarc la un redresor, in momentul in care o voi monta la loc pot sa apara ceva erori in bord?

 

3.Am intrebat la cateva service-uri si pareau uimiti ca i-am intrebat daca pot sa-mi codeze pe masina un acumulator nou....mi-au spus ca nu e necesar, ca se vor stinge dupa cativa km martorii aprinsi din bord. Unul dintre mecanici mi-a spus ca daca in momentul inlocuirii acumulatorului va alimenta masina de la alta baterie nu se va mai aprinde nimic in bord. Stiu ei ce zic sau sunt pe dinafara?

 

MULTUMESC PT AMABILITATEA DE A_MI RASPUNDE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. DA

2. DA, servo, dar se stinge dupa cativa zeci de metri parcursi.

3. Au dreptate in ambele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La anul tau de fabricatie nu e cazul de codare. Nu ai sistem de managemnt al bateriei ca la cele mai noi. De ce nu mergi pe un Banner? Calitate austriaca, plus ca echipeza pe original si masini din grupul VAG.

La anul tau de fabricatie nu e cazul de codare. Nu ai sistem de managemnt al bateriei ca la cele mai noi. De ce nu mergi pe un Banner? Calitate austriaca, plus ca echipeza pe original si masini din grupul VAG.

Daca nu ai START-STOP îți trebuie acumulator special?De la ce an trebuie codarea bateriei daca o schimbi?Eu am un Passat B6 2010;

Mulțumesc ptr răspuns anticipat,si scuze ptr topicurile postate din greșeală!

Modificat de tzunoi1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri intai pe Drivetrain si te duci pe 61 - Battery regulation. Acolo imperechezi bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu imi da nici o eroare,si masina a pornit fara nici o problema,mai e necesara imperecherea in VAG-COM?

Mersi de raspuns anticipat!Daca stiti baieti care stiu sa faca diagnoza in BACAU si imprejurimi sa ma anuntati si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este necesara codarea. De pornit, masina porneste si fara codarea bateriei noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A mai intampinat careva problema urmatoare cu bateriile Varta Silver ?

 

Am cumparat-o acum 11 luni si deja s-a dus nelasand niciodata lumine aprinse sau muzica fara motor pornit.Am cumparat-o si mai mare ca amperaj si curent de pornire la rece fata de cea originala...o am pe redresor de vreo 4 ore si acum a pornit masina.Oare atat de proaste sa fie ?Testele la montaj au fost ok....

 

Edit: EEXCALADE e cu vreo 6 Ah mai mare nu cred ca are relevanta chestia asta. Io cred ca sunt ele proaste

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-i fac vreo codare ceva si nu stiu eu? 

Masina este fara sistem Start/Stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la vechimea acumulatorului,depozitare...etc.A cazut si la mine un Bosch dupa 6 luni.Banuiesc ca ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cel mai probabil... e bine sa cumperi de la mag care au volum mare de vanzari la acumulatori... si de evitat - in general - sa cumparam din supermarket-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am sa merg astazi cu ea la garantie. Vad ca azi dim a pornit(putin mai greu)  dupa ce am tinut-o ieri pe redresor vreo 4-5 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Azi dimineata am patit-o si eu cu acumulatorul care nu a vrut sa mai porneasca masina (Passat B6, 2.0 TDI CR, 4Motion, an fabricatie 2010, motor CBAB). Am reusit s-o pornes cu cabluri, am mers cca 20 de minute apoi am oprit motorul, repornit si mers cca 5 minute. Dupa 10 minute nu am avut putere in acumulator s-o mai pornesc. Nu am testat nimic la masina dar presupun ca m-a lasat acumulatorul. Am luat masina de aprox 3 luni si o folosesc zilnic in Bucuresti dar pe drumuri scurte.

 

Acumulatorul este cel original: Moll de 70 Ah 340A DIN (570A (EN/SAE), motiv pentru care tind sa-l schimb tot cu Moll. Am vorbit cu cei de la importatorul oficial moll-baterii care-mi recomanda MOLL EFB pret 625 RON. Tot la ei am vaut ca M3 Plus este in jur de 490 RON.

 

In principiu cat dai atata face, dar as vrea sa stiu parerea voastra legat de ce varianta dintre cele doua sa aleg sau daca aveti o alta recomandare.

 

Multam mult!

Modificat de cyp2408
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca moll e acumulator original?

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Bosch, de 77 Ah parca, trebuie sa ma uit. Este al 4-lea an si porneste la prima cheie oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt 100% sigur. Am presupus ca-i acumulatorul original pentru ca:

- masina are 4 ani

- bornele nu prezinta urme de desfacere

- masina e luata de la ALD si nu apare in raportul lor o schimbare a acumulatorului

- citind pe ici pe colo, am vazut ca sunt B6-uri dotate cu Moll. 

 

conteaza daca-i original? daca nu-i, ce ar trebui sa fi avut pe masina?

 

multam!

Modificat de cyp2408
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti alege si alte marci.... Banner, Exide, Varta ( de la Blue in sus...), Tudor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alegerea ta sa iei in calcul ca iti trebuie tehnologie AGM-noul acumulator va trebui imperecheat cu modulul de management al bateriei-poate ca si cel vechi a fost schimbat si nu s-a impetecheat si de aia s-a dus asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mhhh, nu stiu daca am modul de power management. Stiam ca doar masinile cu start/stop au acest modul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acumulatorul este cel original: Moll de 70 Ah 340A DIN (570A (EN/SAE), motiv pentru care tind sa-l schimb tot cu Moll. Am vorbit cu cei de la importatorul oficial moll-baterii care-mi recomanda MOLL EFB pret 625 RON.

 

daca bateria originala a tinut doar 4 ani de ce vrei sa pui tot Moll? o varta blue e la jumatate de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!