Jump to content

Probleme Cu Bateria / consumatori


geovadim
 Share

Postare recomandată

Am schimbat bateria in toamna, deci bateria este noua, de cca 1luna am pus pe masina o alarma pe can VIper 3901 si se pare ca de atunci am ceva probleme cu bateria.Trei saptamâni am fost plecat si deci nu am folosit masina, la întoarcere ...surpriza...bateria complet descărcata, nici din telecomanda nu mai functiona deschiderea.AM facut un drum mai lung si bateria am încărcat-o 12.6V deci full.Dupa o saptamana de repaus , masor bateria... 11,7v.Am verificat alternatorul si încarcă ok..14.4 V. Nu am verificat inca consumul in repaus.Ce parere aveti, credeți ca o alarma pe canul mașinii poate sa descarce bateria atat de repede?

Pe masina am si alarma OEM dar sirena este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara curentul consumat in stand-by cu alarma armata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. cred ca bateria imi cam face figuri. A pornit si dupa 5 zile, cand au fost gerurile si zapada, dar as vrea sa o pun la incarcat pe un redresor. Nu merg suficient de mult in fiecare zi incat sa nu am niciun stres, asa ca intrebarea mea este... daca o dau jos, am nevoi de ccod pentru rcd 510. Nu il stiu si nu am nevoie de surprize. Multumesc.

 

edit. Am avut un EXIDE pe alta masina si a fost super ok, raport pret-calitate, pornire...cealalta tot diesel.

Modificat de jordi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca unitatea a fost pusa de fabrica pe madina nu e nevoie-e imperecheata si nu va cere cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu înțeleagă altceva... Dacă până acum nu ți-a cerut codul la pornirea RCD-ului, nu o să-ți ceară nici după schimbarea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Este RCD 510 OEM din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebar: se poate pune redresorul pe bateria conectată la mașină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin

Nu stiu cum am reusit,dar mie mi-a cerut codul dupa inlocuirea bateriei. :D E vorba de MFD2 Am luat codul de la reprezentanta in schimbul a 70 ron.  :banghead:

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea.Azi am vrut sa masor curentul consumat in standby, am scos borna - si am pus ampermetrul in serie.Ciudat ca in acel moment goarna de la alarma OEM a inceput sa sune si oricum as fi procedat nu am reusit sa o opresc.Pana la urma am demontat-o si acum consumul este de cca 0,37 A. Din pacate nu am putut masura curentul consumat si cu goarna OEM pe masina pt ca făcea galagie. Credeți ca problema descărcări bateriei sa fi fost goarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta numai tu poti stii, dupa ce faci niste masuratori cap-coada.

Un consum de 370 mA este prea mare, dar depinde in ce conditii s-a intamplat. Ai RNS, nu ai? Daca ai, ai asteptat macar 10 minute cu el oprit de la buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar dupa cca 10 min consumul măsurat atat cu alarma armata cat si fara scade la 0,01-0,02A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10-20 mA reprezintă un consum normal. Încearcă să montezi goarna înapoi și să refaci măsurătorile. Ți s-a descarcat bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aveti idee ce se poate face daca am bacteria descrcata la un Passat b6 din 2009 si cheita de plastic din cheie se invarte in gol la ambele chei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... sigura varianta e sa te chinui si sa ii dai curent, pe dedesubt, etc..... ca sa o poti deschide din telecomanda....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sparg geamul stanga fata nu se deschide din interior? Sa bag current pe dedesubt cred ca e dificil sa ajung la plusul din alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. daca e inchisa pe safe nu o poti deschide din interior. Doar sa deschizi capota sa-i dai curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu:

platforma, dus pe o rampa sau cumva sa ai acces sub ea, dat scut jos alimentat descuiat. (cel mai rau caz).

in cel mai fericit caz, e sa te joci cu cheita de plastic. si eu cand m-am jucat sa vad cum functioneaza, se invartea in gol. adica nu agata descuierea, dar am incercat de cateva ori si am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sparg geamul stanga fata nu se deschide din interior? Sa bag current pe dedesubt cred ca e dificil sa ajung la plusul din alternator

 

daca spargi geamul, poti deschide capota.... deci o deschizi din telecomanda. Costul eu zic ca e cam mare..... pentru deranj...

 

eu zic ca se poate rezolva, pe sub ea.... nu e prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul este prins in 4-5 suruburi asa ca in 20 min max ar trebui sa o ai descuiata Asta ar fi cea mai buna solutie, curent ... pe sub masina, direct pe alternator!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut domnilor.

 

 

A facut cineva aceasta operatiune ? Pe unde sunt toata lumea imi recomanda baterii de 70 AH cand a mea are 68Ah si curentul de pornire diferit. Din cate am inteles trebuie modificat si in ECU daca schimbi bateria ? 

Ceva sfaturi , pe unde sa merg sau cineva care o poate schimba ? 

E destul de urgent (lipsa de timp grav) si nu stiu pe unde sa mai sun. Cei care au baterii nu fac Vag-Com iar reprezentanta o aduce in 7 zile la un pret marisor.

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi bateria si o codezi corespunzator. Eventual salvezi codarea initiala sa-ti fie mai usor, numai sa ai grija sa schimbi din 68 in 70Ah. Vezi la adaption pe 61 bat.regulation, De acolo se selecteaza tipul bateriei - ce vendor este - Varta, etc, ce putere are si ce serial are bateria. ca un tweak - codeaza dupa numarul serial initial si modifici numai puterea - asta daca nu ai o baterie pe care sa fie trecut acel serial nou care trebuie introdus ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea e daca imi puteti recomanda pe cineveva (service) care sa ma ajute cu procurarea bateriei si codarea . 

Nu am gasit nici un shop care sa codeze (online) iar pe la service unde am sunat mi-au spus ca merge fara codare si ei nu fac codarea. 

Poate stiti vreun service bun in sector 3 ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ia bateria si vorbeste cu unul dintre baietii de pe forum pentru codare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!