Jump to content

Electrice mk2


cristivw
 Share

Postare recomandată

Si la mine s-a rezolvat scaderea de turatie la aprinderea farurilor si asta dupa ce-am schimbat curelele de alternator si servo. Mai scade totusi si acum dar f. putin.

Eu de fapt incercam sa rezolv o problema a circuitului de racire...

si la mine la fel, cred ca am mentionat si eu ceva mai inainte ;)

in alta ordine de idei... RESET la dracia aia cu INSP?? si reset la kilometraj? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) CE model ai TI-am trimis un e-mail cu mai multe detalii ,am un program adus din belgia care face toate chestiile asta la mai toate masiniile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep acest topic cu o treaba ciudata... de fiecare data cand aprind faza lunga, imi trepideaza masina (scadere in turatie la relanti). cand invart de volan pe loc (actionare servodirectie), aceeasi patanie. oare este alternatorul pe duca? :)

Am un anunt de facut! poate ca pe unii ai va ajuta. stiti brichetele alea cu beculet? ei bine ledurile alea , legate in serie merg excelent la 12 volti! eu mi-am bagat in fiecare far cate 4 bucati si ...vad albastru cand aprind pozitia!! ( imi cer scuze pentru faptul ca nu am postat informatia asta unde trebuia.) a! luati brichete de acelelasi tip. ledurile difera in functie de tipul brichetei...( cred ca e de la alt producator.) se pot pune oriunde si prin bord numai ca trebuie sa lipiti la fiecare led o rezistenta de 1000 de ohmi ca sa mearga cate una la 12 v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ahhh mie imi pilpie luminile de la ceasuri si lumina interioara de plafon in ralanti si e grozav de enervant dar nu si faza scurta...sau daca se accelereaza un pic gata...mentionez ca ralanti-ul imi sta mai tot timpul la 1000 rpm si tensiunile sint 13,8-13,9 volti la incarcare cu consumatorii porniti pe alternator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi un contact.

Verifica prima oara reostatul acela pentru intensitatea luminii in bord care e deasupra butonului pentru lumini (e in acelasi buton de fapt, deasupra comutatorului). Ala e mare bandit: si la mine facea asa din cauza contactului intre partea mobila si cea fixa a acelui reostat. Am frecat nitel contactul fix (era oxidat) si am mai strimbat putin pe cel mobil ca sa fie mai ferm si s-a rezolvat.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, si la mine e buba cu reostatul... e bandit rau... poate mai nasol ca la voi, deoarece eu am bord electronic... si cand n-am intensitate luminoasa cum trebuie, mai ca nu vad nimic din afisajul acela LCD... nu i-am dat inca de cap pt ca am mai avut altele mai importante, dar cel mai probabil il desfac sau il schimb.

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!