Jump to content

Passat CC


hallucinogen

Postare recomandată

Christian.B77

Interesant, ai facut tu operatiunea? Cred ca si eu as vrea asa ceva pt a mea :)

Link către comentariu

xDaniel, nici cu GTI de 211 cai nu creste prea usor peste 200 kmh. Mie si la Cupra cu 370 cai mi se parea grea cresterea de la 220 in sus. Acolo conteaza si cilindreea, unde un motor de 2L este o sticla de Cola :)

 

Putin in spate,dar acum am citit! resoftat la 170cp un G5 de la 200 pana la 230+ mi s-a parut ca-i facea destul de repede,numai vorbesc de 0-180 in care zbura acul...la 200cp pe masina mea m-as fi asteptat la 240-250..in fine nu conteaza "cat prinde la ora" pana la urma,nu de aia facem soft,dar ca idee(si da aveam masina plina de bagaje in drum spre mare,oricum nu se compara cu CC ca greutate)

Link către comentariu

Interesant, ai facut tu operatiunea? Cred ca si eu as vrea asa ceva pt a mea :)

Nu am facut-o eu. Am facut'o la autospa detailing 

 

 

xDaniel, nici cu GTI de 211 cai nu creste prea usor peste 200 kmh. Mie si la Cupra cu 370 cai mi se parea grea cresterea de la 220 in sus. Acolo conteaza si cilindreea, unde un motor de 2L este o sticla de Cola :)

 

Putin in spate,dar acum am citit! resoftat la 170cp un G5 de la 200 pana la 230+ mi s-a parut ca-i facea destul de repede,numai vorbesc de 0-180 in care zbura acul...la 200cp pe masina mea m-as fi asteptat la 240-250..in fine nu conteaza "cat prinde la ora" pana la urma,nu de aia facem soft,dar ca idee(si da aveam masina plina de bagaje in drum spre mare,oricum nu se compara cu CC ca greutate)

 

 

No comment :D nu vreau sa ma mai gandesc. Acum sunt la problema cu fumul

Link către comentariu

Am avut e60 525d resoftat, pana in 200-220 ajunge repede dupa foarte greu , maxim a prins 240. nu stiu de unde unde un motor de 2000 diesel si 200 de cai sa ajunga la 250 :)) poate daca arata in plus vitezometru foarte mult.

Link către comentariu

Tocmai ce imi admiram mașina astazi după ce am spalat'o. Imi ziceam ca in sfârșit o am pusă la punct si nu am nici o zgârietură :

Ete ca un cetățean cu un bun simt al orientării a făcut tot posibilul sa dovedească contrariul

+ de asta aveam si numărul de telefon lăsat in geam pentru orice eventualitate

post-43557-14374017202563_thumb.jpg

Asta după ce am sters'o cu laveta

Bonus pe ziua de astazi am observat ca sa ars si becul de xenon pe stânga

O zi minunata :))

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu

Pai ce, vrei sa te plictisesti? :)))

Mda - asta este ma așteptam in câte locuri parchez mașina zilnic sa dau de un bizon :))

,,iese la polish,, + putina vopsea cu o scobitoare...[emoji4]

De zgârietură am sa ma ocup alta data - o ignor momentan

Am făcut mai demult la interior de piele curățare si hidratare - astazi i am dat si cu protecție de la meguiars

+ bec Phillips OEM 550 RON :(

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

post-43557-14382902568163_thumb.jpg

1K-Nano după o tura prin ploaia asta de vara :))

Link către comentariu

Grozava masina, am citit tot topicul cu deosebita placere!

 

P.S. Mai bine lasi zgarietura aia asa si o sa vezi ca nu se mai intampla nimic :) Daca e impecabila atragi ”atentii” prin trafic cum atragi si porumbeii. 

 

Drive safe!

Link către comentariu

Mulțumesc Executron !

Ma uitam la primele poze postate - a fost un drum lung cu bune si rele. Si acum cand ma uit la mașina imi aduce un zâmbet pe fata.

Nu își arata vârsta deloc - bineînțeles si din cauza retrofit'urilor :D

Toate bune

Link către comentariu

Clar au intinerit-o retrofiturile,nu isi arata varsta deloc...

Multumesc pentru codurile la bucsele de TT,pe viitor ma bate gandul sa incerc si eu acest upgrade.

Tot cautand pe net,am gasit un shop care vinde doar miezul de cauciuc,fara aluminiu,la un pret rezonabil,25 lire perechea,dar nu le-am scris inca email sa ii intreb de disponibilitate si transport.

www.darksidedevelopments.co.uk/products/tt-uprated-wishbone-console-bushes-for-golf-mk5-platform.html

Inca o data,sa te bucuri sanatos de ea in continuare!

Cheers

Link către comentariu
lambda_dryver

Se gasesc doar bucse, fara carcasa metalica si la noi. Trebuie doar ca cei de la service/magazinul de piese sa stie ce si unde sa caute.

Eu le-am gasit prin baietii de la service si costa ~62 lei / buc.

Link către comentariu

E super atunci,eu personal am citat din pagina 3 a acestui topic,nu am cautat inca in magazinele de la noi inca,dar nu poate decat sa ma bucure ca pot fi gasite local,diferenta de pret e semnificativa.

Link către comentariu

post-43557-14385425890655_thumb.jpg

SiKă din Maramureș are RS8 :)))))) a se observa si senzorii de parcare OEM :D

Link către comentariu

Combinatia dintre R8 si S8, RS8 sau 16 in functie de valoare.

Bara si evacuarile au vazut si ele zile mai bune. N-a venit insa de atat de departe, fiind din Mures.

Link către comentariu

 

Interesant, ai facut tu operatiunea? Cred ca si eu as vrea asa ceva pt a mea :)

Nu am facut-o eu. Am facut'o la autospa detailing 

 

 

xDaniel, nici cu GTI de 211 cai nu creste prea usor peste 200 kmh. Mie si la Cupra cu 370 cai mi se parea grea cresterea de la 220 in sus. Acolo conteaza si cilindreea, unde un motor de 2L este o sticla de Cola :)

 

Putin in spate,dar acum am citit! resoftat la 170cp un G5 de la 200 pana la 230+ mi s-a parut ca-i facea destul de repede,numai vorbesc de 0-180 in care zbura acul...la 200cp pe masina mea m-as fi asteptat la 240-250..in fine nu conteaza "cat prinde la ora" pana la urma,nu de aia facem soft,dar ca idee(si da aveam masina plina de bagaje in drum spre mare,oricum nu se compara cu CC ca greutate)

 

 

No comment :D nu vreau sa ma mai gandesc. Acum sunt la problema cu fumul

 

 

 

  Fuga fara fum nu prea se poate. Mai ales de la ~200 cai sau mai sus. Fundul negru il am si eu la a mea. Iar pe autostrada la wot tot asa, zici ca-i furnal.. :lol:

  Mai tine si de masina in sine, la unele reusesti sa le tai fumul iar altele pur si simplu nu cedeaza. Cum e a mea(am incercat n variante de soft.. si era ori cu fum ori lesinata. Asa ca am ales fumul)

 

  Cat despre cum trage dupa 200.. e normal, e totusi un Passat. Eu nici nu am incercat un top speed dupa modificari. Cert e ca e mult mai vie, accelereaza mult mai bine. Desi.. 4motion-ul la capitolul asta nu ajuta :rolleyes:

 

Pt acceleratie mai buna dupa 200km/h, pe un 2.0diesel ai nevoie de o turbina mare care sa-ti impinga bine in ture mari dar pierzi in cele mici, unde conteza.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Impresionat ce ai făcut cu mașina @hallucinogen am citit tot topicul cap coadă, sa o conduci mulți kilometri fără incidente și reparații. Într-adevăr la final toate eforturile sunt răsplătite

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@hallucinogen : nice car :-)

Imi puteti recomanda pe cineva la partea de manopera ptr retrofitul lapilor de spate ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare si scuze ca nu am raspuns la toate postările voastre. Am uitat ca nu trebuie sa scriu absolut nimic legat despre depășirea vitezei legale chiar daca avea legătura cu consumul mașinii la viteza respectiva.

Asta este - se întâmpla si pe la case mari :)

Astazi am făcut revizia ( ulei si filtre ) si am rezolvat o problema mai veche care imi stătea pe creier intr'o metoda mai mult sau putin ortodoxa.

Țineți minte ! Verificați chederele mașinii ! Mai ales pe cele din spate

post-43557-14422445434201_thumb.jpgpost-43557-14422446205783_thumb.jpgpost-43557-14422446299101_thumb.jpgpost-43557-14422446395172_thumb.jpgpost-43557-14422446464976_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am aflat ce piese lipsesc pentru bara de R Line

Cei care vor face acelaș retrofit vor avea nevoie de următoarele :

22 si 23

3c8807651b 9b9 250 Ron

3c8805915 9b9 150 Ron attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1435244423.351171.jpg

Toate bune !

Ti ai facut retrofit si la spalatoare, sau ai pus capacelele peste si atat?

Link către comentariu

Te salut

Am verificat chederele de la usile din spate dupa ce am citit postul tau...erau pline cu apa!!!

Tu cum ai rezolvat problema?..sincer nu am vazut nici o gaura in chedere,cum dracu se scurge apa de acolo!!!

Ma gandeam sa le gauresc sincer nu stiu cum sa procedez sa scap de apa de acolo de cite ori ploua sau cind spal masina.

Nu am rugina sub chedere inca asa ca trebuie sa gasesc o solutie sa scap de apa de acolo,tu cum ai rezolvat?

orice idee este bine venita...

Btw frumoasa masina..multi km fara problem :icon_thumright: 

Modificat de GP-05-GB
Link către comentariu

Salut !

Chederele au găuri tocmai ca sa se scurga apa din ele dar erau blocate cu mizerie.

trebuie date la o parte curățat acolo locul si pusă vaselină incoloră ca sa nu se strângă apa.

Mulțumesc

Am reușit cu ceva timp înainte sa termin in sfârșit retrofit'ul la interior

Imi mai trebuia trim'ul din stânga volanului

Cel nou nu are gaura de butonul pentru frâna de mâna - e fiind mutat lângă schimbător.

post-43557-14484521622463_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!