Jump to content

Passat CC


hallucinogen

Postare recomandată

Salutare,

Frumoasa evolutia masinii! Felicitari!

Imi poti da mai multe detalii (piese/montare/preturi etc) despre schimbarea de mai jos?

...

1. Bi-Xenon OEM AFS si autoleveling

...

Have fun and enjoy your car!

Ciao!

Mulțumesc Cezar ! Masina de când am cumpărat'o a fost o încercare continua :))

Pentru retrofit ai așa :

Faruri bi-xenon

3C8941751C respectiv 3C8941752C calculator xenon corect cod 1307329120 > 1K0 941 329

Trebuie sa cumperi de la Kufatec kitul corect care sa corespundă mașinii tale - eu nu am suspensie adoptiva așadar a trebuit sa iau cel care are si senzorii de autoleveling + modulul afs care este in kit ( eu l-am cumpărat de 2 ori neștiind ca vine in kitul lor )

http://www.kufatec.de/shop/en/volkswagen/passat/passat-cc/auto-leveling-headlights-retrofit-vw-passat-cc

Auto-Leveling Headlights - Retrofit - VW Passat CC

Set complet de consolidare a xenon - faruri, inclusiv faruri auto-nivelare

Potrivit pentru vehicule fara amortizoare electronice

Pentru vehiculele cu electronic element amortizor

37637 sau

37637-1 este necesar

Unitate de control pentru centrale electrice mai trebuie să fie înlocuit

Adaptor xenon nu va fi necesară în plus - aceasta este o parte din livrare

Setul de livrare

cabluri

Xenon - Adaptor

controlul unitate

Placă de montaj, senzor

Poți face retrofitul la unul dintre băieții care se ocupa de așa ceva de pe forum.

Pentru alte întrebări sunt aici - toate bune

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu

Multumesc frumos pentru raspuns!

Ai avut ceva de lucru acolo.

Nu pot decat sa te felicit pentru aceasta modificare, pentru ca nu e chiar usor de realizat!

Totusi, daca nu sunt prea indiscret, cat a fost bugetul total? :D

Link către comentariu

Mersi Cezar ! Per total cam 1000€ ( depinde de unde găsești piesele )

Link către comentariu

Destul de mult, dar avand in vedere ca totul este OEM...e un buget rezonabil!

Cu siguranta vor fi carcotasi care vor spune ca e ENORM si nu merita! Eu cred ca pentru un pasionat, merita!

Oricum, xenon AM...NO WAY! E o mare prostie!

Multa bafta!

Link către comentariu

Nu cred ca este un preț mare dacă punem in comparație banalul halogen cu bi-xenon'ul. Este o diferența de la cer la pământ + că schimba aspectul mașinii si comfortul vizual mai ales pe timp de noapte. Si faza cu DRL'urile - am scăpat doar cu un advertisment din partea polițistului ca nu aveam luminile de zi sau faza scurta pe un drum național.

Xenon aftermarket nici nu se pune in discuție - dacă nu OEM mai bine o lași cu ce a venit ea din fabrica.

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu

Cât de curând cristi511 !!! :) sunt curios si eu cât are acum. Ma învârt in zona 200 zic eu.

Masina trage mult mai bine fata de cum era înainte la 140cp sau cu primul soft Revo 176cp - cuplul se simte chiar si acum cu jantele pe 19" de vara in treapta a 2'a dacă plec mai repede de pe loc am wheel spin.

Singura nemulțumire este fumul - dacă merg mai sportiv chiar si după 2 zile am bara si haoinul are o pelicula de funingine.

Deh ce sa facem acum - trecem pe la spălătorie mai des :))

Momentan trebuie sa termin un retrofit care îmi mănâncă tot capitalul :D

Țineți aproape - urmează ceva de efect !

Link către comentariu

Ntz...e Decaporabila! :))

Modificat de stevendor
Link către comentariu

OK haide sa postez si aici ca deja devine virală treaba si nu vreau sa îmi stricați surpriza :))

Am făcut pasul si am cumpărat din Polonia piesele pentru retrofit'ul de ass lift de pe un Passat cc 2013 R line aceeași culoare cu a mea - asta mi a ușurat decizia fiind mai costisitor sa le revopseasc in culoarea mașinii.

3200 RON cu un mic discount - zic mic pentru ca piesele practic au fost ca noi fără nici o zgârietură

Portbagaj complet / stopuri led / si bara cu 6 senzori de parcare cu suporturile laterale de plastic si lumini OEM pe led.

Dupa un vin de la un cc 2013 am cumpărat suporturile pentru stopuri ( acestea sunt diferite de cele Pre-Facelift ) 500 RON ambele

Ca sa nu intervin foarte mult pe caroserie in loc sa tai si sudez toată partea care am atașat o in poza de mai jos - am decupat doar partea de interior care necesita in prinderea stopurilor de Facelift.

post-43557-14304195364251_thumb.jpg

Am căutat împreuna cu F l o r i n in Elsa ambele scheme electrice de la modelul meu si cel Facelift pentru a face legăturile - toate bune si frumoase :

frâna / semnalele / marcharriere / ceata / poziții se Aprind toate

DAR pozițiile imi stau doar vreo 5/7 secunde care după aia centrală electrică le taie curentul - acum stau si sap cum sa rezolv problema asta cât mai OEM

Mai este un tip care a făcut retrofit'ul asta in București care zice ca nu a pus anulatoare de eroare doar a făcut codarea centralei electrice dar cere 300 RON pe știința.

Când voi avea timp voi face un DIY si când voi rezolva problema voi posta aici GRATIS ca d'asta ne 'am înregistrat pe forum ca sa ne ajutam unii pe alții.

Toate bune băieți !

post-43557-14304205957185_thumb.jpgpost-43557-14304206050854_thumb.jpgpost-43557-14304206147458_thumb.jpgpost-43557-1430420624991_thumb.jpg

Link către comentariu

Si un prieten din Arad are facut acest retrofit. O sa il intreb cum a procedat :-) Fata "veche" si spatele de FL e combinatia mea preferata pe CC.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

E altceva! :icon_thumleft: Felicitari!

Si un prieten din Arad are facut acest retrofit. O sa il intreb cum a procedat :-) Fata "veche" si spatele de FL e combinatia mea preferata pe CC.

Mulțumesc ADiBHN

Bebeee îți ramân recunoscător !! Trebuie sa rezolv problema asta cât mai repede ca este periculos noaptea

Link către comentariu

Foarte tare! Bebee il stiu si eu pe tipul respectiv si a zis ca a avut si el ceva batai de cap! :D bafta!!

Link către comentariu

Mersi bbbogdannn ! Dupa cum ii ziceam si lui Bebee poate facem rost de un Autoscan de la el sau un numar de telefon ca sa rezolv problema.

 

Combinatia asta imi place si mie cel mai mult - mai trebuie sa sapam dupa praguri si bara fata de R-line  :D

 

Multumesc inca o data ;)

Link către comentariu

 Frumos, bravo so felicitari pentru reusita!

Link către comentariu

Bravo, felicitari pentru realizare!

E o modificare majora si foarte potrivita pentru masina asta. Partea din fata sa nu o schimbi, e perfecta asa cum e.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!