Jump to content

Passat CC


hallucinogen

Postare recomandată

Foarte frumoasa masina. Cat te au ajuns jantele 19" Lugano?

Jantele originale pe 17" le am si eu, sunt cele Miami?

Link către comentariu

Fara sa ai alezeze carcasa nu aveau cum sa puna noi paleti ! Ceva foarte ciudat este ca turbina ta este KKK mult inferioara unui Garret ! Ai scapat de fumul dupa evacuare ?

Link către comentariu

De curiozitate, cu merge masina acum? cand iti face boost? nu incarca mai greu? Teoretic, din ce au mai facut altii inaintea nostra, miezul asta, pus in valoare de un soft bine facut, ar trebui sa iti ofere undeva la 210-230 de cai.  :icon_thumleft:

Daca se obtine 230 Cp doar din acest Upgrade de interne la Turbina + un soft facut cum trebuie e OK .

Desi la BKP-ul meu sunt cam sceptic in aceasta privinta, pentru ca din ce am auzit eu nu ar duce injectoarele 230 Cp .

In orice caz asteptam sa vedem ce zice colegul hallucinogen in privinta cailor obtinuti si cat o sa-l tina ambreiajele de la DSG .

Pentru ca la cei 230 Cp si cuplul va fi pe masura undeva pe la 450 sau chiar 500 Nm .

Nu stiu cat este limita maxima suportata de cutia DSG in privinta cuplului, dar sar putea sa duca 500 Nm .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu

Marea intrebare este cat de fiabila va fi aceasta modificare? Nu de alta, dar pare o solutie foarte buna prin prisma cresterii de putere fara prea multe interventii si cu un cost decent, insa destule turbine hybrid au cedat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce ma mira foarte tare ca el are turbina KKK care este o turbina care hybridizata cedeaza si mai repede !

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Cat te au ajuns jantele 19" Lugano?

Jantele originale pe 17" le am si eu, sunt cele Miami?

Mersi Cristian ! Jantele au costat 1000/1200€ nu îmi mai aduc aminte.

Da jantele pe 17 sunt model Miami - după părerea mea este cel mai reușit model pe 17"

Fara sa ai alezeze carcasa nu aveau cum sa puna noi paleti ! Ceva foarte ciudat este ca turbina ta este KKK mult inferioara unui Garret ! Ai scapat de fumul dupa evacuare ?

Si eu credeam ca am Garret :)) dar știi vorba aia ca socoteala de acasă nu coincide cu cea de la piața.

Eram foarte sigur ca o data cu turbina voi scapa de fum dar uite ca nu sa întâmplat :( asta este sunt eu mai ghinionist ce sa zic.

Asta ii ziceam foarte uimit lui Matei când m am uitat la noile passat'uri expuse pentru câteva săptămâni la Mall Băneasa ca au model KKK in loc de Garret. Mai ales cel bi-turbo.

De curiozitate, cu merge masina acum? cand iti face boost? nu incarca mai greu? Teoretic, din ce au mai facut altii inaintea nostra, miezul asta, pus in valoare de un soft bine facut, ar trebui sa iti ofere undeva la 210-230 de cai. :icon_thumleft:

Daca se obtine 230 Cp doar din acest Upgrade de interne la Turbina + un soft facut cum trebuie e OK .

Desi la BKP-ul meu sunt cam sceptic in aceasta privinta, pentru ca din ce am auzit eu nu ar duce injectoarele 230 Cp .

In orice caz asteptam sa vedem ce zice colegul hallucinogen in privinta cailor obtinuti si cat o sa-l tina ambreiajele de la DSG .

Pentru ca la cei 230 Cp si cuplul va fi pe masura undeva pe la 450 sau chiar 500 Nm .

Nu stiu cat este limita maxima suportata de cutia DSG in privinta cuplului, dar sar putea sa duca 500 Nm .

230cp nu cred ca voi avea nu sunt așa de optimist - Masina deja are soft stage 2 DPF Off care Revo spune 200cp+- si 420+-nm

Acum îmi cer intercooler mai mare pentu un soft custom gen stage 3 altfel ma tem ca raman la acest nivel.

Sau in cel mai fericit caz sa iau specificațiile turbinei si sa le dau celor de la Revo si sa îmi facă un stage 2+ DPF Off pentru motor de 170cp

Intercooler + manopera mai costa 2000ron :)) așa ca nu are rost sa ma agit.

DSG'ul cred ca va tine ca la ultima intervenție am făcut upgrade la ambreiaje punând cele revizuite un pic mai groase.

Marea intrebare este cat de fiabila va fi aceasta modificare? Nu de alta, dar pare o solutie foarte buna prin prisma cresterii de putere fara prea multe interventii si cu un cost decent, insa destule turbine hybrid au cedat.

Bai nu le scot ăștia din fabrica si îți crapă după câteva zeci de mii de km

Ce ma mira foarte tare ca el are turbina KKK care este o turbina care hybridizata cedeaza si mai repede !

Acum sa vedem cât o tine - n avem cum sa știm doar daca o folosesc nu ? :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Bun ! 

 

La multi ani dragi colegi ! Un an nou fara incidente va doresc  :icon_thumleft:

 

Mai scriu pe aici ce sa intamplat 

 

Dupa cum am scris si in posturile anterioare am facut upgrade la turbina la AVD turbo

 

Am fost sa ii fac Dyno la Exelixis si spre marea mea dezamagire masina are 175.9cp si 385Nm Cu stage 2 Dpf Off de la Revo

 

Atentie stage 2 nu inseamna mai multi cai fata de stage 1 :))) decat stage 1 cu DPF off !!! am aflat ulterior de ce mi-au spus ca am 200cp +- si 400+-nm ( credeau ca am masina de 170cp din fabrica ) 

 

post-43557-0-77726000-1420532382_thumb.j

 

Cei de la Revo nu sunt de aceeasi parere si cred ca am mai multi cai dar deh trebuie sa fii nebun sa te duci peste ei pana la Oradea pe cheltuiala ta sa faci pe dyno`ul lor

 

Dupa cateva loguri cei de la oradea au spus : 

 

full boost cu turbina hibrid face pe la 2500/2600rpm - cu 500/600rpm mai jos decat cea originala

 

Masina jos in ture este cosiderabil mai puturoasa

 

Cica trebuie facut un stage 3 :) care sper sa duca caruta in 200cp si 150 Euro in + I am intrebat pe cei de la AVD si mi-au spus ca turbina asta acum tine 1.8 Bari fara probleme

 

Intamplarea intamplatoare pe anul 2015 :D

 

Am ramas fara oglinda retrovizoare dreapta 

 

Eram pe banda 1 cand masina de pe banda 2 aproape a intrat in mine am franat usor si tinut de volan cat sa nu intru in el si in masinile din dreapta.

 

Pe partea dreapta erau masini parcate oblic si spre "norocul" meu un transporter pickup iesit mai mult ( probabil nu a avut loc sa intre in parcare din cauza zapezii ) in care mi-am facut oglinda praf :))


post-43557-14205351155699_thumb.jpgpost-43557-14205351272043_thumb.jpg Modificat de hallucinogen
Link către comentariu

Nasol cu accidentul , si referitor la Revo  prea multe nu mai sunt de spus credeau ca ai 170 de cai ??? Adica cu o simpla privire in talon se elucideaza misterul calutilor ! Eu in locul tau mai pierdeam inca cateva sute de lei mergeam la Oradea si le ceream toti baunti , pentru una platesti si alta primesti !

Link către comentariu

 

Am fost sa ii fac Dyno la Exelixis si spre marea mea dezamagire masina are 175.9cp si 385Nm Cu stage 2 Dpf Off de la Revo

 

Atentie stage 2 nu inseamna mai multi cai fata de stage 1 :))) decat stage 1 cu DPF off !!! am aflat ulterior de ce mi-au spus ca am 200cp +- si 400+-nm ( credeau ca am masina de 170cp din fabrica ) 

 

stii ce nu inteleg eu aici?

un gigel a scris un soft. Inainte de asta a citit ce aveai tu in ecu. nu s-a prins gigelul ce varianta de motor e in acel moment? sau nu prea i-a pasat?

 

ciudat...

Link către comentariu

Nasol cu accidentul , si referitor la Revo prea multe nu mai sunt de spus credeau ca ai 170 de cai ??? Adica cu o simpla privire in talon se elucideaza misterul calutilor ! Eu in locul tau mai pierdeam inca cateva sute de lei mergeam la Oradea si le ceream toti baunti , pentru una platesti si alta primesti !

Mda - oglinda noua 1600 RON sa stea 1600 de ani

Am găsit second hand completa 150€ cu tot cu geam

Nu știu ce sa zic..."oamenii" se iau după graficele făcute pe vcds si le compara cu alte mașini pentru a da caii putere ..............post-43557-14206508757203_thumb.jpg

stii ce nu inteleg eu aici?

un gigel a scris un soft. Inainte de asta a citit ce aveai tu in ecu. nu s-a prins gigelul ce varianta de motor e in acel moment? sau nu prea i-a pasat?

ciudat...

Nu vorbim de cine a pus softul pe masina - nu are nici o vina el a făcut ce a făcut pe Nshpe mașini ci de cei care l au scris

Link către comentariu

Nu-s de acord. Cine a pus softul, inainte de a-l pune, era normal sa verifice masina in cauza... Adica daca ma duc eu cu alh-ul si ii zic ca vreau soft de arl stage 2 imi pune? :D

Link către comentariu

Hai sa fim seriosi, cand s-a citit softu de pe masina si trimis unde trebuie vedeau configuratia masini...cu turbina stock si stage 1 trebuia sa scoti caluti aia...urat din partea lor.

 

Sa zicem ca au inteles ca ai masina de 170 cp, atunci faceau softu pt 200 cp si automat bagau presiune mai mare in turbo ( presiune care lucra turbo de 170 cp + presiunea necesara pt 200 cp ) rezultatu prea multa presiune pt turbina de 140 cp si "papa turbo" ceea ce nu sa intamplat la tine.

 

Au stiut ce masina este dar acum cauta scuze...

Link către comentariu

Asta cu "credeau ca ai masina de 170 CP" este din alt film. Dpmdv este inadmisibil asa ceva...mai ales la un tuner cu pretentii.

Mai incearca si la altii, mai seriosi, mai buni pe diesel, etc.

Eu la A4 de 170 CP am facut DPF off si stage 1 la 180.000 km, acum masina are ~ 325.000 km si merge perfect, cu turbina originala.

Ca putere, din comparatii (cu A4 2.5 TDI 163 cu soft)...cred ca este undeva la 200 CP, poate chiar putin mai sus.

Spor!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Tot mai multe lucruri nasoale aud/citesc despre REVO. Pacat!

 

In ceea ce priveste masina ta, Razvan, m-ai lasat masca! Bravos! Ce masina ti-ai luat si ce ai ajuns sa conduci... Felicitari si sanatate.. sa poti sa le faci pe toate!

 

Un an nou exceptional!!! 

Link către comentariu

Nu-s de acord. Cine a pus softul, inainte de a-l pune, era normal sa verifice masina in cauza... Adica daca ma duc eu cu alh-ul si ii zic ca vreau soft de arl stage 2 imi pune? :D

Nu știu ce sa mai zic !

Hai sa fim seriosi, cand s-a citit softu de pe masina si trimis unde trebuie vedeau configuratia masini...cu turbina stock si stage 1 trebuia sa scoti caluti aia...urat din partea lor.

Sa zicem ca au inteles ca ai masina de 170 cp, atunci faceau softu pt 200 cp si automat bagau presiune mai mare in turbo ( presiune care lucra turbo de 170 cp + presiunea necesara pt 200 cp ) rezultatu prea multa presiune pt turbina de 140 cp si "papa turbo" ceea ce nu sa intamplat la tine.

Au stiut ce masina este dar acum cauta scuze...

Asta cu "credeau ca ai masina de 170 CP" este din alt film. Dpmdv este inadmisibil asa ceva...mai ales la un tuner cu pretentii.

Mai incearca si la altii, mai seriosi, mai buni pe diesel, etc.

Eu la A4 de 170 CP am facut DPF off si stage 1 la 180.000 km, acum masina are ~ 325.000 km si merge perfect, cu turbina originala.

Ca putere, din comparatii (cu A4 2.5 TDI 163 cu soft)...cred ca este undeva la 200 CP, poate chiar putin mai sus.

Spor!

Îți dai seama ca ma luat capul când am auzit :)

Știi cum e certandu-te nu rezolvi cu nimic dar nu știu cum sa o mai dau cu ei :D

Am început sa devin suspicios din moment ce m-am dat cu un BMW 2.0 177cp manual 40km/h plecam amândoi si de la 100 pleca ușor de lângă mine

Iar cu lambda_dryver 2.0 170cp Revo stage1 vreo 210cp din roll 40km/h imi dădea 2 mașini in fata

Încă un Passat cc 140cp manual Revo stage1 am făcut 2 încercări si tot așa a mea nu se poate depărta

Știu ca sunt mașini diferite motor/ interne / turbo in comparație cu a mea dar oarecum îți faci o idee.

Plus cei de la AVD după 2 / 3 ture mi au spus ca Masina nu este wow nu trage ca una de 200cp si nu am mai mult de 170/180 cai si mai mult de asta am fost sa fac dyno

Revo nu agreează dyno Exelixis :D

A întrebat the_ego pe topicul lor atașând graficul dyno făcut la ei

Răspuns :

"Ce se masoara pe acel dyno nu ne intereseaza, dar nu vreau sa abordam acest aspect. Multumesc."

Acum ce sa zic am făcut upgrade turbo - softul este făcut pentru turbina de 140 si nu pentru ce am eu acum.

Oricum imi iau adio de 220/210 cp ca după cum vedeți nu este posibil !!! si in același timp sunt indignat ca văd pe contul lor de Facebook 2.0 TDI CR care ajung in jurul celor 200cp cu turbina stock fata de mine cu turbo upgradat si DPF Off

Cel mai recent

194cp/396nm

https://www.facebook.com/revotechnik/posts/10153113206389206:0

202,9cp/453nm

https://www.facebook.com/revotechnik/posts/10152963041254206:0

205,7cp/Xnm nu se vede in poza

https://www.facebook.com/revotechnik/posts/10152499770554206:0

Tot mai multe lucruri nasoale aud/citesc despre REVO. Pacat!

In ceea ce priveste masina ta, Razvan, m-ai lasat masca! Bravos! Ce masina ti-ai luat si ce ai ajuns sa conduci... Felicitari si sanatate.. sa poti sa le faci pe toate!

Un an nou exceptional!!!

Salut Icu !

Mulțumesc - asa poate îți dai seama cât timp a trecut de când ne am văzut ultima oară :)

Poate ne mai vedem la o cafea tăticule - dam o spontana cu Matei

Un an bun si la voi si sănătate maxima !!!

Am reușit sa pun si oglinda - este rabatabilă electric sper sa nu se găsească vreun deștept sa o facă manual

post-43557-1421013025495_thumb.jpg

post-43557-14210130359744_thumb.jpg

Link către comentariu

Pe dyno-ul lor dau valori de 200 din 140 stage 1, asa ca tocmai de aia poate nu accepta alt dyno. La tine e cu atat mai ciudat cu cat ai hibridizat turbina. Insa din testele pe care le-ai facut, cifrele date de Exelixis par verosimile.

Poti incerca la alti tuneri, poate iti ofera o reducere pt ca vii de la alt tuner :D. Superchips, APR, Unitronic si altii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Este posibil 210-220cp mai ales acum cu turbina asta dar nu la iei...

Recomand Completechip Iasi ( Dragos ), eu la el am softu facut si sunt fff multumit, este un baiat super de treaba si care stie ce face, sigur nu te va nemultumi plus ca el face toate softurile numai cu dyno.

edit: E atat de greu sa recunoasca ca au gresit si sa refaca softu pe cheltuiala lor ca doar AU recunoscut ca s-a inteles ca masina ar fi de 170 cp iar propietaru a spus ca e de 140 cp, de ce nu se reface softu gratis ca doar au "inteles" iei gresit ?

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Foate interesant cum ai luat-o si in ce stadiu ai adus-o. Felicitari!

 

Nu te gandesti la un set de proiectoare de ceata? Cred ca i-ar completa aspectul frontal.

 

Ma batea si pe mine gandul la un soft dar citind cele scrise de tine cred ca ma multumesc cu ce am stock...

 

Spor la modificari si multi km fara probleme!

Link către comentariu

Pe dyno-ul lor dau valori de 200 din 140 stage 1, asa ca tocmai de aia poate nu accepta alt dyno. La tine e cu atat mai ciudat cu cat ai hibridizat turbina. Insa din testele pe care le-ai facut, cifrele date de Exelixis par verosimile.

Poti incerca la alti tuneri, poate iti ofera o reducere pt ca vii de la alt tuner :D. Superchips, APR, Unitronic si altii.

 

La asta ma gandeam si eu numai la ei vad valorile astea la altii pauza de masa. O sa vad ce fac in contiuare - masina merge ok 

 

Ce ma deranjeaza este fumul asta + gazele - killer 

 

Este posibil 210-220cp mai ales acum cu turbina asta dar nu la iei...

Recomand Completechip Iasi ( Dragos ), eu la el am softu facut si sunt fff multumit, este un baiat super de treaba si care stie ce face, sigur nu te va nemultumi plus ca el face toate softurile numai cu dyno.

edit: E atat de greu sa recunoasca ca au gresit si sa refaca softu pe cheltuiala lor ca doar AU recunoscut ca s-a inteles ca masina ar fi de 170 cp iar propietaru a spus ca e de 140 cp, de ce nu se reface softu gratis ca doar au "inteles" iei gresit ?

 

Cred ca imi trebuie un soft custom pentru turbina asta - nu copy paste ce face revo si cai dupa grafice :))

Astept sa isi termine Dl. Voinea standul dyno si fac si o masurare la el - usor cu timpul le facem pe toate 

 

Foate interesant cum ai luat-o si in ce stadiu ai adus-o. Felicitari!

 

Nu te gandesti la un set de proiectoare de ceata? Cred ca i-ar completa aspectul frontal.

 

Ma batea si pe mine gandul la un soft dar citind cele scrise de tine cred ca ma multumesc cu ce am stock...

 

Spor la modificari si multi km fara probleme!

 

Mersi si tie la fel ! 

 

Uite ma gandeam la ce mi-ai scris aseara cand eram pe autostrada cu o mare ceata in fata - este pe to do list dar mai asteptam un pic sunt alte piese pentru retrofit pe drum :D

 

 

+1 Pentru ce a spus Laur si Go play to Iasi la Dragos !

 

Vedem - cam departe dar nu imposibil

Link către comentariu

Totusi , Iasul , este mai aproape decat Oradea , pacat ca te chinui cu ea cand ai putea sa te bucuri de ea 

Link către comentariu

Da, iti trebuie soft costum...mie tot costum mi-a facut.

 

Daca te iei dupa distanta nu rezolvi nimic ( uite si dovada ) nu cred ca te inbogatesti cu 300-350 lei in plus si daca ai sti cata lume din Buc vine la el...

 

Tu stii mai bine ce vrei, eu ti-am dat un sfat...tu il tratezi cum vrei :)

Link către comentariu

Totusi , Iasul , este mai aproape decat Oradea , pacat ca te chinui cu ea cand ai putea sa te bucuri de ea

Ai dreptate :) mai astept un pic ... Pauza de finanțe

Da, iti trebuie soft costum...mie tot costum mi-a facut.

Daca te iei dupa distanta nu rezolvi nimic ( uite si dovada ) nu cred ca te inbogatesti cu 300-350 lei in plus si daca ai sti cata lume din Buc vine la el...

Tu stii mai bine ce vrei, eu ti-am dat un sfat...tu il tratezi cum vrei :)

Mersi - apreciez

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!