Jump to content

Țiuit dinspre motor


kluand
 Share

Postare recomandată

pai capacul de motor il ridici in sus si deconectezi furtunul ala si parca un cablaj de la un senzor , dar trebuie sa tragi mai tare putin

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat puțin, nu am mai pornit mașina. pare ușor de schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput sa incercam sa identificam defectiunea. Pe urma comanzi piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut, am pornit motorul. nu s-a mai auzit tiuitul dar se simte vidul din baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa demontezi valva PCV , cea rotunda de langa buson, sa o speli in benzina, verifici daca etanseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu înțeleg este dacă scot doar capacul ăla sau o desfac cu totul din șuruburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am obtinut si o scanare:

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 906 056 BS    HW: Hardware No
   Component: MED9.5.10       G00 8544  
   Revision: 00000000    Serial number: SKZ7Z0D2793370
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 75EBF9941C3FF7B6B75-8020

6 Faults Found:
17887 - Brake Boost Vacuum System
            P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent
18359 - Radiator Fan 2 (V177)
            P1951 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
            P1340 - 008 - Incor. Correlation - Intermittent
18726 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)
            P2294 - 004 - Open Circuit - Intermittent
17834 - EVAP Purge Valve (N80)
            P1426 - 004 - Open Circuit - Intermittent
19490 - Intake Air Temperature Sensor 2 (G299)
            P3034 - 002 - Signal too Large - Intermittent

 

destul de multe erori, am pornit-o la cald  dupa ce am sters erorile si a inceput sa urle cu draci. am incercat sa scot busonul de la ulei dar nici o sansa. am tras de joja si apoi am ereusit sa scot busonul de ulei. Relanti instabil, se accelera sau era instabil. probabil semn de la PCV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa mai scanezi si dupa ce ai sters si ai pornit motorul.

Sunt ciudate erorile , par cauzate de ceva contacte imperfecte, insa cea cu decalarea distributiei e mai ingrijoratoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat pcv de pe masina. trece aerul nestingerit in ambele directii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa o speli, poate se curata si o sa etanseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am curățat cât am reușit.

Am desfacut-o cu un set de spatule și spre bucuria / tristețea mea am observat că e fisurata.

Am sa fac comanda de o nouă valva și sper ca problema sa se rezolve.

Oricum am multe erori și sa vad dacă mai apar după

post-22061-14144348368286_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am multe contacte imperfecte. la brake boost am avut un fir rupt si a fost remufata.

cred ca praful si drumurile de la noi...

pana si citirea errorilor se face cam dificil. cand am pornit azi scanarea si graficele sa vad in timp real cum se comporta cand scot busonul de ulei se intrerupea cam des

Ma gândeam sa iau niște spray contact și sa curat toate astea...

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am speriat ieri cand am pornit-o ca nu vroia sa mai porneasca: murea, se inneca... cine stie... probabil tragea aer fals prin toate partile.  :dry:

Am facut comanda marti dimineata la un dealer WV/Skoda si mi-au adus-o a doua zi (ieri). M-a costat 43 de euro piesa si eu ca un romanas clasic :RO flag:  am schimbat-o in parcare la ei in 10minute (de acum aveam experienta la montat/demontat).(m-ar fi costat macar 100e sa o schimb la ei).

Astazi dupa un drum de 60km e totul ok. A pornit bine dimineata, relanti stabil si mers rotund. :D

Am sa o scanez in weekend si am sa ii sterg erorile (sigur are o gramada dupa mersul defectuos de marti si pornirea greoaie de ieri), iar dupa o saptamana am sa o verific din nou sa vad ce errori mai apar.

Multumesc andrei_221 pentru sfaturi si ajutor.  :icon_thumleft:  :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am zis ca sa scanez din nou masina dupa perioada de dupa inlocuirea valvei PCV :

17887 - Brake Boost Vacuum System 
            P1479 - 008 - Mechanical Failure
Readiness: 0000 0000
si
00526 - Brake Light Switch-F 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
ce-i drept nu am facut un output test, am sa il fac astazi, dar habar nu am cum sa verific daca rotorul e blocat si nici cum sa imi dau seama ce furtune sa verific pentru etanseitate.
iar contactul de frana trebuie sa ma prind cum sa il dau jos si sa il curat/verific
Tie cineva mai multe despre chestia cu brake boost? cele doua sunt/pot fi corelate?
Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu pot sa fie si corelate... 

Tu ai prima generatie de switch-uri, deci nu ar strica sa il inlocuiesti. Este cel mecanic, dupa 10.2005 s-a pus switch hall pe pompa de frana, si ala nu se mai strica (cel putin eu nu am intalnit)

 

Pana in 31.10.2005 s-a pus switch codul 6Q0945511, deci poti incepe cu el.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat switchul de frana 1J0 945 511D (care a mai fost schimbat pe garantie de 2 ori cand avea masina cateva luni) cu unul identic dar cu E in coada. Eroarea cu Brake boost a ramas acolo si reaparare metodic de fiecare data dupa ce e stearsa. Ma tem ca valva aia PCV a facut un pic de prapad si ma tem sa nu am probleme de etanseitate. habar nu am cum sa o testez.

apropos, switchul a fost 13,27euro

am vazut pe net preturi de la ATE in jur de 110 euro iar de la bosch 150 euro (reducere de pe la 400 - nici nu stiu ce sa cred), iar schimbatul cred ca e foarte complicat si nu cred ca o pot face singur.

exista vreo metoda sa testez daca e dus sau nu boosterul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci Output Test si o sa vezi daca se aude pompa. 

Pe urma, verificat sigurante, fire. etc

 

codul pompei este 1J0612181C, cu diferite terminatii ( B,D,F)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!