Jump to content

lichid de racire


carpa
 Share

Postare recomandată

Am un Leon cu motor de 1.6 de un an. A scazut lichidul de racire cam cu un deget sub nivelul minim. Am fost la dealer (masina e in garantie) dar au zis ca trebuie numai completat nivelul. Am intrebat in stanga si in dreapta, si doi prieteni cu skode fabia, cu motoare de 1.2 si 1.4 mi-au spus ca si ei au aceeasi problema. E o problema generalizata la motoare vw? Exista vreun remediu?

p.s. am citit pe un forum din uk ca ar exista un "modified gasket" (whatever that means) care ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema asta - pierdeam antigel pe la sonda de temp apa si pe la termocupla jos la radiator - remediat in service.

PS: gasket inseamna garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am aceasi problema, dar la un Vw Polo. Din ce am observat pierde apa pe la suportul de termostat.

BogMW : Tu la ce service ai reparat ? Cam cat te-a costat ? Nu stiu la ce service sa ma duc si de aia m-as duce unde ai fost si tu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca si eu am aceasi problema, dar la un Vw Polo. Din ce am observat pierde apa pe la suportul de termostat.

BogMW : Tu la ce service ai reparat ? Cam cat te-a costat ? Nu stiu la ce service sa ma duc si de aia m-as duce unde ai fost si tu :D

Reparatia am facut-o la AVIA (service Skoda) si m-a costat cu totul o ora de manopera (cca 350.000 ROL parca). Inca nu stiu daca s-a rezolvat cu totul, pacientul e inca sub observatie :D

Ma gandesc la un topic central pe tema asta, se pare ca e o problema generalizata la VAG :D

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce au facut cei de la service ca sa remedieze problema ?

M-as duce la Porsche desi cred ca ma lasa aia fara un ban in buzunar cu tarifele lor. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzam pt. raspunsuri. m-am mai linistit :?

am fost azi din nou la service cu masina si au avut bunavointa sa verifice etanseitatea sistemului cu ceva ustensile dar le lipsea o componenta :lol: asa ca am ridicat amandoi din umeri, si ne-am despartit cu promisiunea ferma sa ne revedem daca mai apare vreo problema. sper ca daca se mai manifesta, sa se manifeste inainte de 27 februarie cand expira garantia.

inca o intrebare: s-a manifestat pierderea de antigel si la masini diesel? nu de alta, dar sa stiu daca sa ma zgariu pe ochi sau nu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pierd antigel la greu, am fost la service si deocamdata nu au gasit "buba". prostia mea a fost ca am bagat antigel nerecomandat de producator. Acela este rosu si lasa in urma un praf foarte usor de remarcat. Acum am schimbat antigelul si urmeaza sa vada pe unde curge. (la anu')

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat cu totul antigelul (suspectez ca a venit cu vre-un jeg cehesc) si-am bagat Aral. Cred ca in plus mi-au schimbat si garniturile la sonda de temperatura si la racordul de jos.

Am pus un POLL pe Skoda cu antigel, votati si acolo.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am avut problema asta, curgea pe undeva pe sub bara fata m-am uitat peste tot pe deasupra si nu mi-am dat seama pe unde curge si pana la urma mi-am pus un lichid 2+2 de etansare recomandat de mecanicul meu, are un fel de pilitura in el si am inteles ca se duce prin toate crapaturile dar in acelasi timp nu e bine doar in ultima faza trebuie folosit, Am schimbat tot lichidul de racire dupa cativa Km de mers cu lichidul ala in vechiul antigel (era o varza totala la mine si m-am decis sa-l schimb pe tot cu TEXACO HAVOLINE (extended life) G12 (adica fara silicati ) la fel de bun este si ARAL tot cu aceleasi proprietati G12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 zile am observat si eu ceva scurs pe bara din fata in partea stanga cum te uiti la masina din fata!Sa fie lichidul de racire!? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) pe acolo imi curgea si mie , sa fie asta o problema la leon ? , daca e rosu si mai e si dulce in mod sigur cred ca trebuie sa faci ce-am facut si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu m mai vazut nimic scurs!!Si lichidul este peste minim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca e rosu si mai e si dulce in mod sigur cred ca trebuie sa faci ce-am facut si eu

:) ... nu mai gustati pentru ca e extrem de toxic.

Credeam ca toti stiu acest lucru ... intra la securitatea activa ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am avut mai multa apa decat antigel in radiator si mi-a inghetat. Dati-mi si mie un sfat ce sa fac pls pls. Masina este un seat toledo.

Modificat de Roger
greseli gramaticale.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de o platforma si du-o intr-un garaj cat de cat incalzit, de preferat un service, apoi schimba tot lichdul din instalatie cu antigel G12 eventual OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi curgea pe la pompa de apa, s-a rezolvat la schimbarea acesteia odata cu distributia... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cind zici radiator vrei sa spui de fapt circuit. Ca daca ar fi numai in radiator, atunci poti sa-l dai jos si sa te ocupi de el separat.

Daca e vorba de circuit, cum banuiesc, mai poti incerca - daca vrei s-o faci tu sa te apuci sa desfaci furtune, vas expansiune si de pe unde s-o mai putea desface si sa incerci sa dezgheti pe bucati. Daca ai gheata si in motor, e naspa. Poti incerca doar sa torni apa calda in bucata de circuit respectiva si sa astepti sa se topeasca...

Cel mai bine ar fi totusi sa faci cum zice si roger, adica la service cu ea.

Oricum ar fi sa nu mai incerci sa pornesti motorul pina nu rezolvi problema.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face ce ti-au sugerat Viorel si Roger presupunand ca nu ti-a crapat blocul motor. Daca s-a intamplat asta, repararea masinii va fi "putin" mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!