Jump to content

Golf 6 - Probleme intinzator lant distributie


blordc
 Share

Postare recomandată

Salut

O mică poveste: astăzi de dimineață am avut treaba cu mașinuța și am pornit motorul, am așteaptat să scadă turația și am plecat, am mers ușor nu am accelerat brusc, între timp s-a făcut și apa la 90 de grade, îmi termin treaba și ajung acasa, toate bune și frumoase. Mai pe seară a trebuit să dau rapid o fugă până la metrou să iau pe cineva și.. am pornit mașina și se auzea de parcă era un tractor, am filmat, am lăsat mașina să se calmeze câteva minute și apoi am fugit la metrou, după ce am ajuns am filmat-o din nou, oare îmi pică distribuția? De menționat că este puțin friguț afară CB îmi indica 6.5 grade

Primul videoclip: 

 

Al 2-lea videoclip:

 

 

A 2-a zi dimineață prima pornire motor rece:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pica nu pica, ia-te si du-te cu masina la mecanic. La km aia pe care ii ai in bord, plus ca ai precizat in topicul unde ai descris masina, ca distributia nu ar fi fost pana acuma schimbata, pai in secunda doi dupa ce ai luat-o de la cine ai cumparat-o, in locul tau duceam masina in service pt distributie. Pt siguranta. Si oricine ti-a spus sau te-a linistit ca nu vei avea bai cu distributia (povesti cu pesti), dar cunoscand ceea ce cumperi, adica 1.4 tsi, putem presupune ca in bugetul tau ai plusat niste bani pt operatiunea de distributie. Sunt sute si mii de pareri legate de motorul asta, la ce intervale au schimbat altii distributia, unii pt ca deja suna suspect, altii pt a sta linistiti, altii ce nu au facut nimic si au distrus motorul....deci fel si fel de cazuri. Se stie, se recomanda, se practica sa fie inlocuita toata treaba din 80 in 80.000 de km. In cazul tau masina are dublul acestei marje de siguranta, stii faptul ca nu a fost distributia facuta pana acuma, deci cam la ce te poti astepta ? Sa fiu in locul tau, deja orice zgomot mai ciudat, suspect, anormal m-ar determina sa duc masina in secunda 2 si sa rezolv distributia. 

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti avea si variatorul defect, piesa care e mai scumpa decat toata distributia. Inlocuieste kitul de distributie si daca scapi de zgomote, te poti considera norocos. Altfel, va trebui sa desfaci inca o data si sa inlocuiesti si variatorul care costa "numai" 2600 RON pe original.

Adica asta: 03C109088E

Succes.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-l speriem totusi pe colegul Marik cu scorurile astea. Cat timp distributia sa zicem ca nu o iei pe original, la fel si acel variator, daca se ajunge la el a fi cu bube si trebuie schimbat, Swag sau Febi e sub 2000 de lei. Da, corect, chiar si asa, acel variator este mai scump decat kitul de distributie, total de acord, insa atata timp cat se aleg piese aftermarket din plaja superioara ca si calitate/pret, poti rezolva problemele cu piese bune si costuri relativ ok (fata de original). Dar sa nu deviem de la topic, cert este ca un mecanic ok stie ce trebuie facut pana la urma sa rezolve situatia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am schimbat toată distribuța și tot ce ține de aceasta + revizie :D

Egmaz9R.jpg

Preț aproximativ: 6300 LEI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfoai de capul meu ce scor... sa tot mergi la reprezentante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE, din ce am apucat să văd rapid, nu scria nicăieri China pe piese, comandarea acestora și montarea au fost făcute în reprezentanță VW :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai in lista pinionul din poza ,03c109571f . Bine ca ai garantie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

AM UN GOLF 6 1400 TSI 160CP,i am facut distributia dar fara sa schimb variatorul ax cu came sau regulator,problema mea la ea este ca imi poneste masina la rece la a 4 5 6 cheie,aveti idee care ar putea fi problema sau daca ar fi de la regulatorul pe care nu l am schimbat,multumesc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@st3ly4n Daca prezinta si zgomote "normale" la pornire, atunci e de la variator. Eu l-am schimbat prin septembrie si de atunci au disparut si zgomotele si porneste fara nici un fel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat variatorul lantul si intinzatorul, (am facut distributia acum 15000km fara sa schimb variatorul mare greeseala,trebuie schimbat tot )problema rezolvata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.03.2019 at 11:17, st3ly4n a scris:

Salut

AM UN GOLF 6 1400 TSI 160CP,i am facut distributia dar fara sa schimb variatorul ax cu came sau regulator,problema mea la ea este ca imi poneste masina la rece la a 4 5 6 cheie,aveti idee care ar putea fi problema sau daca ar fi de la regulatorul pe care nu l am schimbat,multumesc 

 

Salutare

Am un golf 6, 1.4 tsi 122 cp -CAXA- aceeași problemă. Porneste cand vrea la a 4-5 cheie, câteodată si din prima cu un zgomot la pornire.

Imi apare eroarea: "P0341 - circuit senzor poziție arbore cu camere, semnal nefezabil - pe intermitent"

Aveai aceleași probleme inainte de schimbarea distribuției si a variatorului/regulatorului?

Cam care este pretul operațiilor pe care le-ai facut cu manoperă si daca recomanzi service-ul

Multumesc

Modificat de b115jkr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
popescumar29

Salut

Aveti mare grija cand faceti schimbul de ulei.

Filtrul de ulei are 2 garnituri una pe margine si una mai groasa pe centrul filtrului si mecanici uita sa scoata acea garnitura sau o ignora si se se deregleaza distributia.

Eu am patit-o cu un Golf 6 1.4 TSi 122hp 129 000 care este masina proprie si am gasit 2 garnituri + cea care era pe filtru si mi-a dereglat distributia, intinzatorul care regleaza patina mobila a fost iesit la maxim din cauza lipsei de ulei, lantul l-am gasit intins cu 6 mm.

Mare grija cu toti mecanicii de la marile serviceuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
popescumar29

Salut

Am patit si eu problema cu lantul de distributie la un Golf 6 1.4 tsi 122cp.

Am fost la un service sa fac schimbul de ulei si dupa terminare am constatat ca s-a aprins martorul motor, am pus testerul sa sting eroarea si pe tester i-mi dadea senzor ax cu came.

Am sunat alt mecanic si mi-a zis sa verific filtrul de ulei. 

Filtrul de ulei are 2 garnituri de cauciuc una pe margine si una pe interior, am demontat filtrul de ulei si am gasit 2 garnituri + cea de pe filtru.

Din aceasta cauza distributia a sarit de la punct, lantul s-a lungit cu 6 mm deoarece intinzatorul nu a avut ulei si patina de reglaj s-a slabit, toata distractia m-a costat 3500 ron.

Mentionez ca masina avea 128 000 km. 

Mare grija cand faceti schimbul de ulei verificati sa nu ramana garnitura de la filtru!

c0071.bmp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescumar29

Salut

Exact asa facea si la mine si acelasi motor CAXA am si eu

Eu am mers cu piesele pe Febi Bilstein

 

Regulator Ax Came cod 45084 - Febi Bilstein              = 1384      - Auto Karma

Kit lant de distributie cod 40672-Febi Bilstein             =    393     - Epiesa

Garnitura distributie OE VW 03C109287G                    =     89      - Epiesa

Roata dintata ax cu came TOPRAN 116 644               =     96       - Epiesa

Simering arbore cotit FEBI BILSTEIN 32471                =     39       - Epiesa

Manopera                                                                           = 500 ron

 

Modificat de popescumar29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 04.06.2019 at 11:20, popescumar29 a scris:

Salut

Am patit si eu problema cu lantul de distributie la un Golf 6 1.4 tsi 122cp.

Am fost la un service sa fac schimbul de ulei si dupa terminare am constatat ca s-a aprins martorul motor, am pus testerul sa sting eroarea si pe tester i-mi dadea senzor ax cu came.

Am sunat alt mecanic si mi-a zis sa verific filtrul de ulei. 

Filtrul de ulei are 2 garnituri de cauciuc una pe margine si una pe interior, am demontat filtrul de ulei si am gasit 2 garnituri + cea de pe filtru.

Din aceasta cauza distributia a sarit de la punct, lantul s-a lungit cu 6 mm deoarece intinzatorul nu a avut ulei si patina de reglaj s-a slabit, toata distractia m-a costat 3500 ron.

Mentionez ca masina avea 128 000 km. 

Mare grija cand faceti schimbul de ulei verificati sa nu ramana garnitura de la filtru!

c0071.bmp.jpg

 

 

Salut de curand am fost si eu la autokappa pentru ca imi facea ceva probleme uneori pe acceleratie (uneori cand o calcam ceva mai agresit avea mici balbaieli la acceleratie care ingreunau progresia masinii) au luat-o baietii in teste au pus testerul pe ea in mers si am primit si eu un verdict cam scump. Trebuie schimbat tot kitul de distributie si acel senzor de la axul cu came. Pretul este acelasi solicitat de ei pentru schimbare distributie senzor si toate garniturile pe piese de origine. 3500 lei. 

Codul motor este CAXA si este vorba tot despre un 1.4 TSI 122 cp.

Saptamana ce vine urmeaza sa o bag in service fiindca deja la relatii a inceput din ce in ce mai des sa se auda foarte zgomotos lantul si nu vreau sa sara de pe pozitie sa dau in altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

detin un golf 6 luat de nou, schimbat intinzatorul si lantul pe garantie in 2013 la nici 20 km, am app 80.000 nu am sunete momentan. 

Un prieten si a cump un golf 6 din germania, a fct distributia la 110km penteu ca avea sunetele la rece. Cost 1900 cu tot cu manopera in service autorizat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 29.10.2018 at 20:07, Adyx23 a scris:

Salut , de curand am achizitionat un vw golf 6 1.4 tsi cod motor CAVD si am o problema cu pornirea la rece si mai anume face un sunet asemanator cu cel de lant distributie , cum am vazut video in posturile precedente .

Acum intrebarea mea este daca este chiar urgenta treaba cu schimbul distributiei , pot sa mai astept pana sa o schimb sau nu?

Si stie careva un sevice bun care a mai facut acest lucru in judetul mures sau apropiere ?

Are cineva un link cu kit-ul lant complet revizuit?

Sunetul se manifesta asa->

Multumesc anticipat!

Ai rezolvat problema pana la urma ? Exact la fel imi face si mie. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, la un Golf 6 1.4 TSI 112 CP am aceeasi problema la pornire cu un zgomot mecanic de cateva secunde dupa care dispare si totul este normal si mi s-a recomandat la un service sa schimb distributia, imi puteti recomanda va rog un kit bun la un pret ok ? Pe net am gasit sute de variante dar nu stiu care este cea mai ok in ceea ce priveste raportul calitate / pret.

De asemenea, la service-ul la care am fost in Bucuresti pretul este de 1000 de lei manopera pe aceasta operatiune ceea ce mi se pare putin cam mult, daca stiti de asemenea un service ok unde pot schimba distributia la un pret mai bun sunt deschis la sugestii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Sarbatori fericite.Va rog daca ma poate ajuta cineva cu desenul si cotele pentru acest dispozitiv de blocare ax cu came vw golf 1.4 tsi,160cp.Multumesc.Daca nu am postat unde trebuie,rog un moderator sa mute topicul.Multumesc.image.png.f0fb869b6a7a2d927da5fae22a4b4354.png

Modificat de Dobana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am de curand un Golf M6 GTI, motor 2.0tsi si as vrea sa fac distributia. Aveti idee cat ajunge operațiunea asta(piese+manopera)?

Modificat de nelulepra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut! Nu stiu unde sa intreb, dar se poate sa imi recomandati un service in Suceava care sa faca un schimb de distributie complet cu piese originale si sa ofere garantie ca ma tine macar 3-4 ani? Stiu ca o sa treaca costurile peste 6000 de lei dar vreau sa pun ce e mai bun in masina mea.  Motorul 1.4 caxa bineinteles!

Modificat de Cata0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-4 ani nu o sa-ti dea nimeni garantie .

Chiar si cu toate piesele OE distributia asta poate crapa in primul an .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate bombe din astea am citit pe toate forumurile/grupurile nici nu-mi vine sa ma bag sa o schimb :)) dar parca stau cu morcovu-n fund de fiecare data cand aud la prima pornire vara sunetul de lant 2-3 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!