Jump to content

Golf 6 - Probleme intinzator lant distributie


blordc
 Share

Postare recomandată

Apar probleme la intinzator revizia veche cam dupa 60.000km-80.000km. Problema apare la prima cheie dupa ce masina a stat. La inceput ar fi niste zgomote la pornire dupa care dispar asta ar fi primul indiciu. Sare lantu si motorul va avea probleme majore, costuri mai mari. Deci cine ajunge la km astia ar fi bine sa se schimbe acest intinzator prezentat mai jos

 

versiunea noua 06K 109 467 K si cea veche este 06H 109 467 AB 

 

chaintensioner.jpg

8B01332C-F76C-4A50-ADF4-87FB2495FBDE-157

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuesc ca si costurile inlocuirii lui sunt destul de mari. Daca tot ajungi la distributie mai bine o shimbi cu totul.

 

Tu ce cod ai la motor? Eu acum am 93000 km

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cine vrea mai multe detalii se pot gasi aici si aici insa ganditiva bine cat costa un motor nou cum multi au schimbat in linkurile puse iar VW nu prea vrea sa suporte cheltuielile insa fiecare se pare ca s-a descurat diferit.


Tu ar trebui sa te gandesti la a schimba acest intinzator, tu ce cod motor ai?

 

Eu am CCZB insa nu stiu exact daca si la mine trebuie schimbat insa cand pornesc cateodata porneste o idee mai greu cu un mic zgomot metalic (insa doar cateodata) pana se amorseaza si asa am ajuns sa dau peste problema asta.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi acel carait de lant la pornirea la rece? Un zgomot care dureaza 4-5secunde maxim?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Cawb, moment nu aud nimic... porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 1-2 secunde cat creste turatia apoi nu se mai aude nimc.

 

Iar cand dau la cheie inainte imi pornea aproape "instant", acum cateodata ii ia cam 1 secunda pana se invarte si ii creste turatia asta daca masina a stat peste noapte, in aceiasi zi nu am patit, porneste "instant".

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai distributia pe curea. N-ai acel intinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar mă întrebam când trebuie să schimb ceva pe acolo. Aveam de gând să întreb acum. Habar n-am pe ce este :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire 2.0 Tsi: cam asa se aude la mine pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cod motor CBFA, si sunt ingrijorat de cele citite. Am 93.000 km dar nu se aude la pornire ca si in filmuletul mai de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte trist. Mi se parea normal sa se faca o rechemare in service pentru inlocuirea intinzatorului. Pacat ca la noi nu exista asa zisa "lemon law".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este valabil doar pentru Golf 6 Gti sau si pentru Golf 5&7 Gti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pt TSI pe vechea platforma. 

 

Asa se aude la mine pornirea, vad ca mai sus nu a mers link-ul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aude chiar asa ca in postu #7. Insa dupa cum vad la altii ca au patit m-au pus pe ganduri pe viitor. Azi am fost si m-am interesat de costuri pt piese daca se schimba cu tot cu lanturi, ca sunt 2 si alte piese pe acolo cam 22 la numar ajunge 2300 ron (lantu si intinzatorul are coduri noi deci sunt revizuite) fara manopera. Un motor costa cam 9000 euro nou, iar daca il dai la schimb pe cel vechi cam 6000 euro. Insa din posturile acelea aveau alte coduri de motor acum nu stiu ce sa zic, or fi doar cazuri izolate sau o fi ceva general dupa un nr de km.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am citit bine, problema ar aparea direct la pornire, nu?

Adica, este exclus sa se intample pe autostrada in timp ce rulezi cu viteza maxima legala ... ?

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volvol tu tot cawb ai la motor nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca acolo sunt coduri de motor puse pe Gti. M am uitat si pe scirocco.uk si nu am vz ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.4 TSI, cod motor CAXA si face fix ca in filmuletul de la postul #7. S-a mai discutat problema, in cateva randuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca toate din 2008-2013 au acelasi intinzator care se pare in anumite conditii creaza probleme la pornire si sare de la punct motorul. Din 2013 din cauza atator probleme semnalizate de cei cu motoare 2L TSI au fost schimbate, intinzatorul si lantul avand versiuni revizuite. Conditiile in care acel intinzator creaza probleme inca e necunoscut sau nu a fost inca postat de cineva exact(poate fi uzura excesiva, ulei prost folosit, sau alte conditii). Aici se pare ca nimeni nu a avut problema asta ca sa ne poata da mai multe detalii. 

 

Ar mai fi si daca ramane in viteza masina si este miscata poate sari de la punct daca cineva o impinge pt ca nu are cum sa faca presiune in acel intinzator. Deci trageti si frana de mana pt mai multa siguranta.

 

Din cate am citit pe net am vazut ca la 1.4 TSI ar fi lantul cu probleme.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 zile tot pornesc motorul si la inceput eram convins ca se aude ok, dar acum ori devin paranoic, ori mi se pare ca aud tot felul de chesti. Daca e de schimbat intinzatorul, nu e suficient doar el si cele 2 lanturi?

@blordc nu ai cumva si codurile pt lanturile revizuite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca daca umbli acolo am vorbit cu un mecanic si trebuie sa schimbi cam 22 piese(2 lanturi, 2 intinzatoare, suruburi, garnituri, buson, roata de lant, simmering, glisiera, etc). Asta daca o faci o sa stai linistit. Mi-a mai zis si ceva de o sita care daca se sparge mai strica si altceva pe acolo insa poate fi inspectata doar cand se desface motorul. La mine e inca devreme ca am doar 45000 km, plus ca i-am zis mecanicului sa imi asculte masina la pornire si mi-a zis ca nu e cazul acum.

 

Lantul revizuit ar fi 06K109158AD cel de distributie, celalalt vad ca nu il am pe lista si parca nu e revizuit.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!