Jump to content

Fum dupa DPF-off si revo stage 2


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Salutare ! 

 

Passat cc 2.0 CR 140 DSG

 

Am facut de curand dpf off si soft stage 2 de la revo - ii multumesc si aici lui Kostas un tip de nota 10

 

Imediat dupa ce am scos dpf'ul imi scoate fum la relanti si cand o turez - am sa atases un link video youtube.

 

 

Am verificat : 

 

Injectoarele - sunt in parametrii

 

Galeria de admisie a fost schimbata saptamana trecuta ( a dat eroare in bord / clapetele aveau ceva joc si ma gandeam ca asta poate fi o problema / masina nu avea nici o simptoma - asta este o trecem la consumabile :) ) 

 

Doar turbina are joc in ax si fluiera - sa fie de aici ? 

 

Astept pareri - multumesc anticipat

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW!!! sincer nu cred ca am mai auzit asa fluierat de turbina la un 2.0 tdi stock. Tu ca idee, cat te astepti sa te mai tina turbina?  :D

 

 

In ture/pedale/forta e normal sa scoata fum...pentru ca stage 2 si pentru ca dpf off.( dupa cum suna am impresia ca ai dpf off fizic). La ralanti...nu stiu ce sa zic dar nu e ft normal sa scoata fum. Daca mergi cu masina sau o ti turata o perioada de timp mai scoate fum la ralanti? Ma gandesc sa nu fie funingine adunata pe traseu.

 

Ps: cele scrise mai sus apartin unui pasionat amator, si nu trebuie luate neparat de bune. 

 

Te salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un sunet ascutit de parca ar schia paleti interiorul carcasei, iar in acest caz sa te pregatesti de alta turbina. Nu ai specificat daca erai cu motorul rece sau cald.

Daca iti scade nivelul la ulei , scoate fum albastrui sau gasesti stropi de ulei pe bara spate, e turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Treci si pe la Cipos sa si dea cu parerea referitor la turbina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un sunet ascutit de parca ar schia paleti interiorul carcasei, iar in acest caz sa te pregatesti de alta turbina. Nu ai specificat daca erai cu motorul rece sau cald.

Daca iti scade nivelul la ulei , scoate fum albastrui sau gasesti stropi de ulei pe bara spate, e turbina .

Salut - motorul era cald.

Nivelul de ulei nu a scăzut - fac 35k pe an si nu mănâncă ulei deloc.

Culoarea este cea pe care o vezi in videoclip

Evacuarea inainte era curată curată - acum am depuneri pe ea după cum se vede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi de ce ai facut stage 2 desi turbina are joc in ax?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi de ce ai facut stage 2 desi turbina are joc in ax?

Nu știam daca are joc sau nu.

Am aflat cand am facut dpf Off si downpipe atunci au avut băieții acces la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da da da treci pe la Cipos :))))) , ti-am spus si aseara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta Cataline :))).

Chiar asa, treci pe la Cipos. O sa ai o experienta de neuitat.

In alta ordine de idei, cat crezi ca poti sa scoti din motorasul ala doar din soft? 40-50-60% plus de putere? Serios acum.....e doar un diesel, destul de firav, nu un 2.0 turbo benzinar.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta Cataline :))).

Chiar asa, treci pe la Cipos. O sa ai o experienta de neuitat.

In alta ordine de idei, cat crezi ca poti sa scoti din motorasul ala doar din soft? 40-50-60% plus de putere? Serios acum.....e doar un diesel, destul de firav, nu un 2.0 turbo benzinar.

Nu știu daca pana acum am adus vorba de putere ;)

Am postat aici doar se găsește cineva sa imi dea o idee de la ce scoate fum.

Sa facut aceeași lucru la un passat cc 170cai stage 2 si dpf Off si nu scoate fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara pe mine, dar este alt motor ( cel de 170), alta turbina, alte injectoare.

Idea e clara, incepe verificarile cu turbina. Nu suna de loc bine.

Te salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca turbina se aude mai tare deoarece nu mai este dpf-ul si nu pare chiar asa de speriat. De ce ar incepe verificarile cu turbina daca scoate fum la relanti? 

http://www.youtube.com/watch?v=jHMVCiYPblg

http://www.youtube.com/watch?v=8xNaYv0j74I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gnr din videoclipurile de mai sus vad ca scoate fum doar cand o turează nici un pic la relanti lucru asta ma deranjează pe mine. Mi am asumat lucru asta ca o data cu eliminarea dpf'ului va scoate fum dar nu asa.

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana sa dai DPF jos aveai regenerari dese? 

Am postat clipurile ca sa demonstrez ca turbina se aude mai pronuntat (chiar de la pornire) in momentul in care elimini dpf. La tine se aude destul de ok chiar daca are uzura si nu e cazul sa umbli la ea, mai ales daca nu consuma ulei (considerabil).

In legatura cu fumul la relanti, o fi prea mare cantitatea de motorina injectata si o arunca pe esapament. Asta poate din cauza softului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gnr aveam regenarari dese.

Mers mai mult prin oraș 80km/zi medie.

Turbina fluiera inainte sa scot dpf'ul si într-adevăr se aude mai pronunțat după scoaterea dpf'ului

Am trimis pm la revo si mi au zis ca par mai mult a vapori de gaze decât fum din cauza softului :)

"par vapori de condens mai degrabă / iar fum negru nu scoate , ceea ce inseamna ca amestecul este perfect (chiar mai ok decat stock)

Mirosul vine de la lipsa dpf" aici se referă la mirosul înțepător de gaze cand o parchez in subteran.

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au dreptate. Daca te uiti mai atent este abur.

Off : Nu cumva trebuie sa orientezi tobele in jos ? Bara ta va fi neagra de la fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai scos DPF-ul ce ai pus in loc .

Cumva Teava sau Cutia veche in care era pus acel Carbune ?

Daca turbina suiera e dusa in proportie de 75% si eu zic ca trebuie reconditionata / schimbata .

Cati cai aremotorul acum de la 140 Cp si cati Km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul dpf`ului sa fabricat teava - cutia de la el inca este intacta doar au fost luate fileturile de la senzori.

 

200cp+- si aproape 200k 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate fa niste masuratori: 60-100 in tr 3 si 80-120 in tr 4. Inteleg ca ai roti pe 18 nu? Masuratorile sa le faci a) cu start de la viteza minima si b) cu start de mai jos ca atunci cand ajungi la 60 respectiv 80 sa fii in full boost.

Chiar sunt curios ce reprize ai acum.

Stiu ca sunt off dar la ce valori zici ca ai chiar zic ca merita masurat. Ca idee, eu am best time 4.6 sec 80-120 in tr 4 cu plecare de la 60 si roti pe 16 si 5.5 secunde cu rotile pe 18. La aprox 170 cp.

Ps: masina mea are cu sofer cu tot in jur de 1600 kg.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aburi ???? Revo nu o sa zica niciodata , da softul nostra nu este facut cum trebuie si da si cu N cai in plus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul dpf`ului sa fabricat teava - cutia de la el inca este intacta doar au fost luate fileturile de la senzori.

200cp+- si aproape 200k 

1. Eu zic sa verifici intai TURBINA (eventual reconditionat la cineva care are si masina de echilibrat axul cu paleti) .

2. Parerea mea este ca si softul este facut destul de prost de da asa mult fum (cred ca cantitatea de motorina injectata este mult prea mare) pentru ca probleme de motor nu are cum sa fie deoarece fumul este NEGRU si nu ALBASTRUI ca cel de consum de ulei .

Dar sa fiu sincer si tu esti putin nebun ca la 200k sa te apuci sa faci stage 2 .

Si legat de turbina :

E cea stok ?

Sau ai facut upgrade la ea ?

Daca nu ai facut upgrade la turbo (desi nu cred) ar trebui sa faci (cu una de 2.7 TDI) decat sa o repari pe asta .

SI dupa sa refaci softul ca sa bage mai putina motorina si mai multa presiune in turbo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce spune Adrian. Gt 1756vk (aka turbina de 2,7) este fix ce trebuie pt 210-220 de caluti reali, nu doar pe hartie. Si gasesti in stare buna pe la 500-600 de euro. Insa va trebui sa mergi sa faci soft la cineva care lucreaza custom. 

 

Inca o data spun, stai linistit cu reconditionarea turbinei, mai ales daca vrei sa "dai" in ea. Parerea mea de om patit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acum am descoperit si eu discutia.. Razvan, ai rezolvat problema? Cred ca daca ii dai mai mult aer (intercooler mai mare) o sa echilibrezi volumul mai mare de combustibil de la resoftare si nu iti mai da fum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!