Jump to content

Problema dupa anulare EGR


zeusreddog
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

M-am hotarat sa scriu pe forum pt ca am o problema la Passat-ul meu 1.9 tdi, an 2000, cod motor AJM. Cum incepe povestea? Initial, cand acceleram la relanti sau la plecarea de pe loc se auzea un cloncanit (ceva de genul "clanc"). Am rugat pe cineva sa accelereze pe loc, iar eu am ascultat motorul cu capota ridicata. Sunetul venea de la EGR (probabil membrana sparta).

 

Bun, ma hotarasc sa-l anulez pt ca nu am bani de unul nou, iar sh nu am gasit. Prima data am obturat conducta care pleaca din egr cu o tablita subtire de alama si am observat ca la relanti se auzea un tiuit (ca zgomotul pe care il face un tantar dar mai accentuat) si pe deasupra cand o lasam la relanti dupa accelarare trepida 2-3 secunde dupa care isi revenea, insa ramanea tiuitul.

 

Ma gandesc ca tiuitul este din cauza tablitei care este prea subtire si flambeaza din cauza presiunii gazelor. Confectionez alta tablita putin mai groasa din otel si o inlocuiesc pe cea veche. SOC: acelasi tiuit, aceeasi trepidare de cateva secunde la revenirea la relanti. Mentionez ca am incercat si cu furtunasul de vacuum scos si obturat, si cu el bagat in "ciuperca" egr-ului si face la fel.

 

Ma depaseste situatia, aveti idee ce as putea sa ii mai fac? In mom de fata am de ales intre "clanc" la accelerare (+mers cu egr defect) si tiuit + trepidat. Orice sfat/parere sunt binevenite. Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem idee ce sa ii faci. Sa o respecti si sa ii schimbi piesele frumos. Cand ti se va uza toba probabil o sa o legi cu o sarma de pe drum si apoi o sa intri pe forum sa ceri ajutor ca bocane ceva pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca membrana era sparta nu mai facea ''clanc''. Face asa cand  nu este presiunea pe vacuum corecta. Verifica daca este sparta, si cauta pierderi de vacuum. Asa poate apare tiuit.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiuit? Eu cand aveam pierderi de vacuum facea ca aspiratorul. Zgomotul ala de suctiune, de aer comprimat ( putin trasa de par comparatia ), ca la o pana cand iti pierde presiune :)

Ai grija ca tabla aia sa nu fie subtire incat sa iti provoace alte daune. Acum, fiecare face ce vrea cu masina lui, daca lui ii place cu EGR anulat, macar sa-l anuleze "safe", nu la orice mecanic ( cu " " sau fara ). Treaba e ca orice modificare adusa masinii sa nu o strice si sa fie ceva ok, gen imbunatatire. Mai cere un sfat de la cei mai trecuti prin "Passat B5" si sigur o sa ii dai de cap. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem idee ce sa ii faci. Sa o respecti si sa ii schimbi piesele frumos. Cand ti se va uza toba probabil o sa o legi cu o sarma de pe drum si apoi o sa intri pe forum sa ceri ajutor ca bocane ceva pe sub masina.

Tu imi sugerezi direct sa cumpar egr nou. Asta am vrut si eu, dar pretul de 700 ron m-a facut sa ma gandesc de 2 ori daca vreau sa bag atatia bani intr-o piesa care ma ajuta sa nu mai poluez si care face motorul sa se incalzeasca o idee mai repede. Nu zic nimic de beneficii gen nu se mai murdareste admisia etc pt ca nu asta vreau sa aflu daca e ok sau nu cu egr anulat, ci care ar fi explicatia pt simptomele pe care le are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia bagat si silicon in egr ca sa fie anularea ok.

eu asa am procedat,si anunt pe toata lumea ca nu doar imi respect masina,ci o ador!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Te-ai gandit ca acel sunet poate fi din cauza ca EGR-ul e dej aplin cu depuneri?Inceraca sa il demontezi sa sa il cureti daca nu iti permiti momentan altu.S epoate curata cu sprei pt discuri de frana sau un alt solvent destul de puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti in continuare un EGR sh si ai rezolvat problema.

Pana nu demult am avut unul si l-am vandut cu 150 de lei in perfecta stare si l-am montat tot pe un motor ca al tau. Nici macar nu curgea. Atat ca era de AVB si era mai nou. Iti sugerez sa cauti la dezmembrari tot unul de AVB (e identic cu al tau) si gata cu bataile de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Te-ai gandit ca acel sunet poate fi din cauza ca EGR-ul e dej aplin cu depuneri?Inceraca sa il demontezi sa sa il cureti daca nu iti permiti momentan altu.S epoate curata cu sprei pt discuri de frana sau un alt solvent destul de puternic.

Nu este exclus ce spui tu, insa nu e ciudat ca fix dupa ce l-am anulat a aparut si sunetul? Inainte nu se auzea absolut nimic, doar facea "clanc" atunci cand accelaram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt sunet nu stiu ce sa iti zic,eu ma refeream la prima prb pe care ai avut-o si ma gandeam sa o speli si sa nu o mai anulezi.Eu personal am spalat-o deja de 2 ori si e ok.Numai ca la mine nu facea sunete si cand mi sa aprins martor in bord am rezolvat-o repede.Era o idee...teoretic n-ai ce pierde sa incerci.Dar si parerea me e daca nu reusesti sa rezolvi altvel cumpara una,cauta after market nu original ca sunt si alea bune si relativ mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti in continuare un EGR sh si ai rezolvat problema.

Iti sugerez sa cauti la dezmembrari tot unul de AVB (e identic cu al tau) si gata cu bataile de cap.

Multumesc pt sfat, am gasit in iasi un egr de pe o skoda din 2005, cod avb la 150 ron. Am vb cu omul, luni imi ajunge. Sper sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat egr-ul, merge ceas (nu stiu daca elvetian, dar oricum..). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare . Cand am cumparat masina fostul proprietar schimbase egr ul . Acum la 3 ani de la achizitie supapa mea egr face o mizerie de nedescris si mai nou pierde si presiunea de la turbo prin cele doua orificii . Am tot cautat si as vrea sa anulez supapa merg de cateva zile cu ea deconectata de la vacum si inafara de o trpidatie usor enervanta si un sunet mai acentuat al turbinei nu am sesizat altceva sau poate merge mai turat motorul . Nu am eroare in bord dar totusi cum anulez corect egr ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-l anulezi corect, presupune demontarea acestuia de pe masina si inlocuirea lui cu teava, precum si modificarea hartii ECU. Asta ca sa nu mai ai pierderi de ulei pe langa el, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatia motorului este de la faptul ca nu am modificat harta ecu ? 

Cat ar costa aceasta modificare ?

Nu numai din cauza uleiului vreau sa il anulez pierd presiunea de la turbo prin cele doua orificii si sunt absolut scarbit de mizeria care o gasesc in galeria de admisie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti din bucuresti. Ia legatura cu Voinea sa-ti faca un EGR off si ai scapat de griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok asa am sa fac multumesc mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!