Jump to content

Radiator caldura spart


china
 Share

Postare recomandată

Bună seara,azi am schimbat caloriferul habitaclu ( era spart ) dar încă miroase destul de urât .Oare scap de mirosul neplăcut dacă schimb filtru polen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa mai miroasa o vreme urât, fiindca câta vreme caloriferul a fost spart si s-a scurs antigel din el,

acesta s-a prelins si tubulatura prin care circula aerul. Acum trebuie sa treaca o vreme ca aceasta sa se usuce complet si mirosul sa dispara. Poti schimba filtrul de polen, insa nu te va ajuta fiindca acesta filtreaza mirosurile din exterior, pe când la tine sursa este inca in interior. Eu te sfatuiesc sa mai astepti si daca suporti, mergi cât poti demult cu caldura data la maxim ca sa usuci complet tubulatura.

Daca in schimb caloriferul a curs suficient de mult incât antigelul sa ajunga pe si in mocheta, atunci cred ca fara scoaterea si spalarea mochetei nu scapi de miros.

Din postul tau nu reiese cât de mult a curs antigelul in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel nu prea A curs pt ca am închis circuitul înaintea caloriferului cu un U din țeavă cupru.Cum trece timpul miroasetot mai putin.Oricum o să dau cu spray de igienizat instalația( cu spumă ) pe evaporator.Mulțumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare! Exista posibilitatea sa apara "simptomele" de radiator spart, fisurat adica miros urat in habitaclu, aburirea geamurilor, parbriz usor unsuros si scaderea nivelului la antigel si de fapt sa fie doar un FURTUN SAU CONDUCTA, eventual vreun oring, sau colier rupt sau slabit, pe unde sa se piarda antigelul?? 

Cum imi dau seama ca e doar radiatorul?

Sper  sa-mi raspunda cineva, sa nu mai intru pe alt topic, pt ca pe asta vad ca nu s-a mai umblat de mult.  

Modificat de gabrinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrarea în cabina a furtunilor de la motor exista conexiuni de plastic.tur retur.verifica și acolo.la o  Bora așa am pățit. După ce demontezi cureti bine îmbinările. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc o sa verific, dar aveai pierderi mari de antigel? Pt ca la mine pierderile sunt cam de 100 ml la 400 - 500 km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca trebuie schimbat radiatorul interior de caldura, trebuie curata instalatia si schimbat si ANTIGELUL?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut 

Am o problema cu radiatorul încălzire interior golf 4 este spart.

Ce marca de radiator incalzire recomandați.? Sa iau din dezmembrări original sau nou?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original sau nu...eu recomand nou...

Este foarte mult de munca sa ajungi la el sa il schimbi si daca nu e bun...degeaba ai garantie si ti-l schimba ca tot tu muncesti sa il schimbi din nou...sau mai rau platesti iar manopera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumpărat febi ?original nou preț 800ron ?

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Foloseste butonul Reply in loc de Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca am postat unde trebuie.
Imi tot pierdea antigel si am gasit pana la urma sursa. Radiatorul de racire. Am un Golf 1.4 16v cu AC.
Il pot schimba eu cu un orieten? Trebuie demontat impreuna cu radiatorul de AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie demontata bara, farurile , bara metalica de protectie si tragerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor,

Desi topicul este neactualizat de ceva vreme, am nevoie de o sugestie referitoare unde sa fac aceasta schimbare a caloriferului...mai ales ca e urgent si e sezonul in care am nevoie de caldura...

Manifestarile sunt clare: pornire cu ventilatia la rece, atins temperatura de ~ 90º, trecut ventilatia pe cald - rezultat multi aburi de antigel in habitaclu - depunere pe interiorul geamurilor + miros specific.

M-as apuca eu singur insa mi-e teama ca n-am toate sculele potrivite si ma uit apoi in gol la un bord demontat partial.

Ceva sugestii sau se baga cineva care a mai facut asta?

Sunt din Bucuresti iar masina este Bora 1.9 TDI 90CP ALH...2003

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mult de munca

trebuie scos freonul, demontat bordul, demontata cutia de climatizare, inlocuit radiatorul, pus totul la loc

e necesar service/ garaj incalzit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Am aflat ce presupune partea de manopera, problema este cine o face...acolo asteptam sugestii.. cei care au mai patit-o si au fost multumiti de rezolvare...
Ce sa zic, e fix momentul...afara -5º, inauntru -5º...
Fara caldura merge pentru 15-20 min, dar mai mult este groaznic...

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti in aria Prestari Servicii colegi care fac asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos,

Acum caut, sper sa existe cineva dispus...

O zi faina,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intreb si eu.. pe principiul "masoara de 7 ori, taie o data".  Radiatorul de apa a fost schimbat acum 3 luni ca pierdea antigel, iar filtru de polen uitasem sa-l de schimb si avea peste 1 an.

Seara, intre 2 localitati, parbriz aparent tot mai aburit, iau niste servetele pentru geamuri sa pot sterge(ca nu mergea cu mana/carpa), ajung la destinatie. Ma uit sub capota, nivelul de antigel a scazut. Masina sta vreo 3 zile si una din diminetile urmatoare, acelasi fenomen, dar parca mai grav, stergeam si parca se depunea inapoi. Cand vad ca din grila pasagerului iese abur, direct ma gandesc la radiatorul de caldura(calorifer), pun pe rece (Lo), opresc ventilatia si asa o las. Fac 100km si nu s-a mai aburit. Am incercat in parcare sa pornesc din nou ventilatia si caldura, dar e destul cald afara si nu s-a depus pe parbriz.

Pot sa stiu daca sigur e de la radiatorul de caldura ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. La fel patesc si eu. Am un VW  bora 1,6 16V si imi iese abur din grila pasagerului. Cred ca e de la caloriferul spart. O sa ma uit de cineva mai ieftin ca pana acum am vreo cateva oferte de 800 ron. 

Modificat de achiosm
corectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ia din dezmembrari. Alea cu AC manual nu le ia nici dracu, astia le arunca la fier vechi. Radiatorul insa e identic, ar trebui sa ti-l dea ieftin, ca nu e cerere pe ele.

am avut eu la dezemembrat unul, cred ca la 50-80 ron l-am dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna seara, Craciun fericit tuturor, am o mică nelămurire legat de aburirea parbrizului și geamuri.
Când îi dau drumul la dezaburire se abureste toată masina da în maxim 5 min e ca și nouă.
Zilele astea am a schimbat capacul de la filtru de habitaclu era rupt în 3 locuri plus o fisura, și schimbat filtru de polen.
Se simte miros de umezeala  vreo 1 min după care merge foarte bine, căldură baga de la început nu am probleme ca încălzirea,
Posibil să fie caloriferului.... Nu miroase urat în masina se dezabureste repede, să fie din cauza diferenței de temperatura interior exterior??
Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi caloriferul spart, ar scadea nivelul lichidului in vasul de expansiune. Posibil sa intre apa in masina de afara, sa fie mocheta uda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La antigel sincer nu m am uitat da nu cred ca e problema de acolo, cum am citit mai sus cu manzga pe geam nu am vazut să am așa ceva și nici fum/aburi din ventilație,
Poate fi unde  scursă apă de la capac fisurat care le am avut înainte?? Și să nu se fi uscat încă?
Plus ca azi am fost la drum lung cu căldură pornita să scap de umezeala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!