Jump to content

Radiator caldura spart


china
 Share

Postare recomandată

Cred ca imi este spart radioatorul de caldura ca se abureste tare in masina.

Stie cineva unde este radioatorul de caldura?Trebuie dat bordul jos ptr a ajunge la acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomul este de radiator fisurat.

Nu este deloc clar ce Golf ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este spart atunci cind iese aburul care se lipeste de parbriz ca o mazga si mai ales ramai fara lichid de racire .

Se poate sa folosesti prea mult recircularea aerului ....atunci se abureste rau in masina .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomul este de radiator fisurat.

Nu este deloc clar ce Golf ai...

am un golf 4.

e spart sigur ca iasa si aburi cateodata cand dau direct pe cald si pe geam e ceva unsuros.

e ceva de facut?in afara sa l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la Golf, dar cred ca e posibil sa-l "anulezi". Altfel, nimic - nu cred ca se poate repara (si, avand in vedere manopera de a ajunge la el, nu cred ca merita reparat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4.

e spart sigur ca iasa si aburi cateodata cand dau direct pe cald si pe geam e ceva unsuros.

e ceva de facut?in afara sa l schimb

Incearca o solutie de reparat radiatoare 2+2 este sub forma de tarite si face minuni eu mi-am reparat la G4 radiatorul exterior care era fisurat ...daca nu merge nici asa atunci trebuie schimbat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o solutie de reparat radiatoare 2+2 este sub forma de tarite si face minuni eu mi-am reparat la G4 radiatorul exterior care era fisurat ...daca nu merge nici asa atunci trebuie schimbat .

Si unde gasesc solutia asta si cum ii zice?sa nu iau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
am un golf 4.

e spart sigur ca iasa si aburi cateodata cand dau direct pe cald si pe geam e ceva unsuros.

e ceva de facut?in afara sa l schimb

Da, e fisurat. Simptomul abur + geamuri unsuroase este unic, din pacate...

Se gaseste solutie de etansat radiatoare la benzinarii sau magazine auto (NU GARANTEZ CA ESTE BUNA SI PENTRU INCALZIRE, citeste mai intai eticheta).

Majusculele-s pentru a nu-mi lua injuraturi mai tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa NU folosesti nici un fel de solutie "de etansat" care se adauga in antigel, pt. simplul motiv ca s-ar putea sa "etanseze" si traseele de racire de prin motor, moment in care ai avea probleme mult mai serioase decat inlocuirea unui calorifer.

Mai bine il schimbi si gata, nu cred ca este chiar atat de scump. Sau il "suntezi" (pe ideea ca oricum vine sezonul cald in curand... speram) si ai timp pana la toamna sa il repari.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai bine il schimbi si gata, nu cred ca este chiar atat de scump. ..

158 ron. pe stoc. Volksparts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qed... costa mai mult manopera decat piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qed... costa mai mult manopera decat piesa

NU este scump dar am inteles ca trebuie luat bordul jos si nu prea imi surade idea.Cred ca mai bine as incerca eu sa l iau jos decat sa merg la vreun mecanic de ras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai alta solutie decat sa il inlocuiesti iar la golf 4 trebuie sa dau neaparat bordul jos.nu este greu deloc in manopera difera in functie de cine ti-l da jos.nu e asa greu este cala passat audi4. :scratch:

iar manopera nu costa mai mult decat piesa.in jur de 1500000.eu zic ca nu e mult si in 3.4 ore e gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este scump dar am inteles ca trebuie luat bordul jos si nu prea imi surade idea.Cred ca mai bine as incerca eu sa l iau jos decat sa merg la vreun mecanic de ras.

Eu am asistat la manopera aceasta la vechiul meu Audi 80 (cu manualul Haynes la indemana). A durat cam 12 ore, iar mecanicul care a facut treaba nu era nici pe departe incompetent. Nu stiu cum e la Golf, dar nu te sfatuiesc sa faci asta singur decat daca ai aptitudini serioase si un manual la dispozitie.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incerc sa bag ceva solutie sa vedem daca se astupa.Ce as avea de pierdut?Daca nu asta e,dau eu bordul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-ti explic mai sus ce ai de pierdut si anume, in cazuri extreme, una bucata motor rebuild si/sau una bucata radiator infundat.

Evident, tu faci ce vrei.

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incerc sa bag ceva solutie sa vedem daca se astupa.Ce as avea de pierdut?Daca nu asta e,dau eu bordul jos

Ai putea avea multe de pierdut. Poate sa iti blocheze pompa de apa, sa supraincalzesti motorul, sa se caleze => motor nou. E cazul cel mai sumbru, dar intreaba mai multi mecanici si multi o sa iti spuna sa te feresti de acele solutii miraculoase care sunt periculoase. De asemenea acele solutii pot bloca anumite conducte prin care circula antigelul, iar acesta sa nu mai ajung nici macar in radiator. Prin urmare va trebui sa cheltuii mai multi bani cu reparatii.

Eu iti recomand sa strangi bani si sa te duci intr-un service sa-ti schimbi radiatorul. E singura solutie recomandata si eficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Korekt . Sfatul meu e sa o lasi balta cu solutia. Mai merge pe la o dacie dar la cat de stufos e sistemul de racire risti sa se infunde si altceva . Cea mai simpla soluti mai ales ca nu costa decat 1,5mil radiator nou ....

Ai observat ai apa in masina ? Mai este un radiator sub bord dar ai acces la el si pri fata masinii. Dai stergatoarele jos o piulita de 13(cheia), apoi scoti plasticul ce acopera partea de jos a parbrizului, si langa locul pentru filtrul de polen este radiatorul . Nu stiu daca il poti scoate pe acolo dar are robinetul unde se poate umbla foarte usor si daca vrei il poti sunta .. iei o buc de futun si in imbini la intrarea si iesirea din radiator, oricum acum vine vara .... si pana la iarna faci tu rost de 1,5mil sa il cumperi .... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te poti uita f. simplu . Dai torpedou jos are doar 7 suruburi dar iti tre o surubelnita mai speciala eu am dat 40mii pe ea si a meritat . Dupa ce dai torpedoul jos fff.usor poti vedea daca mai ai vreun radiator. Sun torpedou se afla aerul conditionat . Treaba de max Juma de ora . Succes .

P.S. parca sa zic ca nu mai este altul ... acum nu mai sunt sigur . Eu am desfacut toata masina singur singurel, tre numai sculele potrivite , pacat ca nu am facut poze la tot ce se afla pe sub bord . Era mai simplu sa te ajut acum... poate faci tu ... cine stie cine mai are nevoie de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum lucrati voi sau pe unde cati fost dar sa schimbi un calorifer de caldura mai ales la audi 80 (sc) nu dureaza mai mult de 4 ,5 ore pe probate.trebuie sa ai o surubelnita speciala in forma de stea .bafta ............................ :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu vreau sa intru intr-o disputa referitoare la subiect. Repet, atata a durat la mine iar omul nu era un papagal. Ce-i drept, nici nu mai daduse pana atunci borduri jos.

Cu atat mai bine daca il poti ajuta pe colegul nostru sa-si rezolve cat mai usor problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Korekt . Nu conteaza cat de mult timp pierzi , poate au mai stat la un sprit .... :D , ci cat de usor il skimbi . Zic io ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu solutiile "miraculoase" am patit-o pe pielea mea, cand am avut o fisura la radatorul principal, de racire, la un Audi100. "Miracolul" a durat cateva saptamani, dupa care a trebuit schimbat radiatorul de racire. Ideea e ca dupa aceste "reparatii", n-am mai avut niciodata caldura in masina, doar cate o boare de aer cald. Solutia "miraculoasa" mi-a infundat si radiatorul de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am si eu o problema cu caldura la un golf 4 diseel din 2000 cad apa ajunge pe la 90 de grade incep sa bage rece, la inceput baga arelul caldut iar dintr-o data rece si isi revine destul de greu/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!