Jump to content

Audi A6 Avant V6 2.5TDI 132kw AKE


Skywalker

Postare recomandată

Dupa multe cautari, de cand am venit acasa, vizionat o gramada de cazane combi, m-am oprit la asta. In banii care am vrut eu sa ii dau pe o masina din anii 2000 - 2003, doar asta s-a incadrat.
Am cautat VW Passat b5; B5.5 si Audi A6 C5, vazut vreo 20 masini.
Deci sa prezentam, monstruletul:
A6 C5 Avant cod motor AKE 132kw, tractiune fata, automatic.
Echipare aproape full
Piele gri- necesita retapitare bancheta spate; scaun sofer - sezut 
Scaune fata reglabile electric
Navigatie & TV (nu stiu cum ma uit eu la TV, da'... mai stii...)
Radio CD cu magazie BOSE
4 geamuri electrice
echipare xenon cu spalare OEM
geamuri cu tenta albastruie
faruri ceata
inchidere centralizata; geamuri si portbagaj din telecomanda
computer bord maxidot (trebuie altu ca-i aproape mort)
tempomat
o gramada de lampi in masina de zici ca-i pom de craciun
ne-pocnita, fara joc in balamale usi
jante aliaj pe 16 (perfect, nu trebuie' mai mare)
.... cu ceva defecte
- cam cere o alta baterie
- lampile nu se aprind la deschisul usilor
- faruri putin matuite dar mai merge si unul cu o ureche rupta
- in max 6 luni set frane fata & spate (disc/placute)
- alt maxidot
- un buton rotund la navigatie
- cortina portbagaj (este dar putin defecta)
- maxim 1 an pentru telescoape fata & spate ( alea fata "fura" schimbate dar... nu mai au mult)
- maxim 1 an pentru trenul de rulare (brate; bielete si alte prostii)

Link către comentariu

Asta-i masina cu tot cu defecte.

Caut un mester in Timisoara sa-mi repare sau schimbe maxidot-ul.
Ce am observat azi: doar la usa sofer e dus dracu' contactul de usi deschise, restul functioneaza.

Modificat de Skywalker
Link către comentariu

Oglina sofer; butonul de la navi vin de la Sibiu

tapiteria o fac la TM dar am primit niste idei de pe audi forum si inca mai stau, nu fac nimic, analizez ideea (piele intoarsa pe sezut/spatar; lateralele piele)

Link către comentariu

Sper ca a fost ieftina tare... ca e mult de munca la ea...

Dar e o baza buna de plecare.

 

Tehnic cum se prezinta - motor, cutie etc?

Link către comentariu

Skywalker, maxidot-ul il poti schimba in Arad, daca vrei mai multe detalii, vb pe PM. Totodata, chiar langa este si cineva care se ocupa de tapiserii/imbracat volane in piele, daca esti interesat :D

Link către comentariu

Baga un PM cu datele de contact.

2500 eur (urgent, este masina unei cunostinte)

testat cu VAG COM si e in mintile lui, motorul. Cutia schimba bine urmeaza un log in mers, mie mi se pare ca merge mai bine in mod semiautomat, cel putin trage mai tare, asta am simtit.

Cea mai mare problema a acestei masini este urmatoarea: a stat pe dreapta mult rau in ultimii 2 ani.

Link către comentariu

Grija mare la axele cu came, deschide busonul de la ulei si verifica vizual(cu o lanterna) lobii sa nu aibe urma de uzura.

Link către comentariu

Verificat, nu se vede semn de uzura.

Am mai depistat ca are si incalzire auxiliara pentru ca VAG com-ul a vazut ca bujia de la incalzirea auxiliara e bulita. Pana nu fac display-ul nu pot stii mai multe despre masina.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Asa incet incepe restaurarea:
Baterie = 360lei
Oglinda stanga = 100lei
Aparatori noroi = 35lei

Maxidot nou (montat la Arad) - 450 lei + 50 motorina...

Furtune noi retur motorina - 32 lei

Reparat furtunele de apa de pe partea stanga care s-au dus dracu' din cauza motorinei scurse, nu gasit noi, cautat mult de m-au apucat dracii, cica numai unul iar pentru celalat nu exista termen de livrare. Chiar asa raritati sa fie: un AKE cu siroco pe motorina?

Link către comentariu

Grija mare la schimbul de ulei si la axele cu came.AKE este exact motorizarea problematica la 2.5.

Nu este din cauza uleiului prost sau din cauza perioadei de schimbare...pur si simplu este un defect de proiectare a motorului....si de la 200.000 km incep sa cada.

In 3 ani eu am intalnit 4 cazuri de AKE cu axele cazute.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hurdubaia asta are urmatoarele piese montate de fostii proprietari, piese noi: chiulasa cu axe de titan in 2008 turbina noua in 2009; pompa noua in 2010; injectoare noi in 2010.
In ultimii 2 ani masina a parcurs, aproximativ, 35000km iar din Martie si pana in Septembrie a stat.
La cumpararea ei am fost instiintat de urmatoarele: pierde ulei servo pe la cele 2 coliere de pe rezervor si cel de pe pompa; furtune retur injectoare; schimbare lichid servo, frana, ulei si filtre motor & cutie; discuri si placute fata/spate.
Mai am de schimbat uleiul si filtru la cutie si discuri/placute fata.

Am spalat motorul si m-am ales cu un spalat costisitor..., am "parlit" ceva senzori la motor, facut un log a-la class (pe loc, in mers, a 3a si a 4a de la 1500-4000rpm) si doi senzori sunt putin retardati fata de cat arata VAG-ul ca trebuie sa fie.
Deci, per ansamblu sa-mi fac monstruletul sa traga ca nebunu, din nou imi trebuie 3 senzori: nivel ulei & temperatura; debitmetru si temperatura admisie... ieftin!
S-a recodat cutia viteza cu toate celelalte calculatoare ale masinii si da o eroare intermitenta la comunicarea cu ecu.

Deci, hurdubaia s-a mai ales cu:
schimbat coliere furtune servo (s-au schimbat usor ca doar e mic al dracu' motoru')
schimbat ulei servo (pentru cine vrea, trebuie 2l iar toata instalatia "cere" 800ml)
curatat cam tot ce am putut mufe electrice si reizolat unele cablaje (munca de chinez batran... acelasi motiv ca la furtune)

inlocuit traseu vacuum cu furtune noi
reatasat carcasei filtrului de aer, furtunul de vacuum (oare ce rol are ala acolo?...); in carcasa mai este un tub care colecteaza aer din partea inferioara a carcasei, nu-i vad rostul, asa ca anulat si izolat acea "gaura", acum admisia este numai pe tubulatura principala, cea cu priza de aer deasupra radiatoarelor.

Modificat de Skywalker
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!