Jump to content

Turatii


micu`evreu
 Share

Postare recomandată

  • 11 months later...

BTW, revenind obsedant la problema turatiilor cu motorul cald: acu' cu venirea temperaturilor scazute, drumul casa-serviciu-casa (11km dus si alti 11 intors) nu permite motorului sa se incalzeasca pana la 90grd astfel incat sa-i aplic procedurile explicate mai sus (schimbat viteza la 3000 rpm cand e la 90grd). Ce sa fac in cazul asta, nu de alta da' n-am chef ca mergand subturat (pana in 2500 rpm) sa f**izez ceva pe la motor? Multumesc si astept raspunsuri cat mai clare ca pt oameni ca mine, care pricep greu si uita repede :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

scuze, dar nu am vrut sa deschid un topic nou degeaba asa ca:

...ar vrea sa stiu de ce, pe loc, in punctul mort sau in viteza, motorul se tureaza mai aprig cand ambreiajul este calcat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti in punctul mort in momentul in care apesi pe ambreiaj ar trebui sa simti o usoara crestere in turatie, dar mica. In cazul in care este in viteza depinde de viteza, intr-a I-a si a-II-a ar trebui sa tureze mai mult ca sa poata misca masina, dar in general cresterea in turatie la debraiere nu este mare, este usor sesizabila pe turometru doar auzi ca motorul se invarte mai rotund. Sa nu ai cumva probleme cu acceleratia, tu incerci sa schimbi viteza, ridici piciorul de pe acceleratie si apesi ambreiajul si poate pentru cateva secunde acceleratia mai ramane apasata si atunci in momntul in care tu apesi pe ambraiaj acceleratie e inca apasata si iti da senzatia ca ai o crestere in turatie din cauza apasarii pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.....nu e vorba de asta.

repet: de ce, pe loc, in punctul mort sau in viteza, motorul se tureaza mai aprig cand ambreiajul este calcat?

cand accelerez simplu (doar apas acceleratia), motorul se tureaza lin si calm.

incercati si voi: stati pe loc, in punctul mort si accelerati prima data simplu si a doua oara tinand ambreiajul apasat.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha!...am inteles :)

pe scurt: este vorba de switch-ul ambreiajului hidraulic, care cand ambreiajul este apasat informeaza ECU si alimenteaza mai mult pentru a mentine turatia cat mai mult posibil intre schimbarea vitezelor.

am inteles bine? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!