Jump to content

Reglare motor


David
 Share

Postare recomandată

As vrea sa-mi aduc motorul in parametri...pe cat posibil.

Prima problema este ca nu pot scoate capacelul de la surubelul de reglare CO. Este ala care merge cu imbusul de 3 cica si se afla intre burduful de aer si distribuitorul de benzina. Testerul inregistreaza CO =3 si ar trebui sa fie maxim 1.5.

Motorul se ineaca la rece. Sta bine la relanti,dar daca apas brusc pedala de acceleratie, scade turatia pe la 3-4 sute dupa care creste. Cand este cald, motorul are relantiul unde trebuie: pe la 900 ture, dar dupa ce iau piciorul de pe acceleratie scade la 5-600 de ture dupa care se stabilizeaza la 900 ture. Tind sa cred ca ii vine mai multa benzina decat ar trebui.

As mai dori sa-i reglez si avansul ca si-au bagat multi nasul p-acolo si degeaba (cel static, bineinteles).

Ii voi cumpara si bujii noi ca cred ca e cazul.

Are cineva o lampa stroboscopica si e dispus sa dea o mana de ajutor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Bucurestiul e mic, K-jetronicul e foarte rar intalnit pe MK2, lampile stroboscopice sunt stricate in mare parte....Sau a murit spiritul care a facut acest forum popular ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai in Timisoara ca sunt lampi aici :D si K-Jetronic :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu nevoit sa ajung in Timisoara...

Hai Bucurestiu' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :offtopic:

Multumesc de invitatie. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajungi la TM, iti faci masina sa mearga brici, mai vezi si tu lumea de pe aici :offtopic: , si mergi acasa fericit si cu buzunaru' gol :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-mi aduc motorul in parametri...pe cat posibil.

Prima problema este ca nu pot scoate capacelul de la surubelul de reglare CO. Este ala care merge cu imbusul de 3 cica si se afla intre burduful de aer si distribuitorul de benzina. Testerul inregistreaza CO =3 si ar trebui sa fie maxim 1.5.

Motorul se ineaca la rece. Sta bine la relanti,dar daca apas brusc pedala de acceleratie, scade turatia pe la 3-4 sute dupa care creste. Cand este cald, motorul are relantiul unde trebuie: pe la 900 ture, dar dupa ce iau piciorul de pe acceleratie scade la 5-600 de ture dupa care se stabilizeaza la 900 ture. Tind sa cred ca ii vine mai multa benzina decat ar trebui.

As mai dori sa-i reglez si avansul ca si-au bagat multi nasul p-acolo si degeaba (cel static, bineinteles).

Ii voi cumpara si bujii noi ca cred ca e cazul.

Are cineva o lampa stroboscopica si e dispus sa dea o mana de ajutor?

Sa inteleg ca nu s-a mai reglat niciodata amestecul la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot k-jetronic pe masina si nu am gasit nici un service "Bosch Car Service" care sa vrea/sa poata sa imi fac un diagnostic la sistemul injectie. Suspectam un injector putin cam infundat, se parea ca nu lucreaza la relanti.

Si eu as fi interesat de un reglaj al amestecului, dar nu acum. Trebuie mai intai sa curat injectoarele (si nu am asit pana acum unde - se pare ca nu se curata injectoarele de la injectia k-jetronic).

Daca reusesti sa faci reglajul amestecului sa postezi te rog si aici unde ai facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot k-jetronic pe masina si nu am gasit nici un service "Bosch Car Service" care sa vrea/sa poata sa imi fac un diagnostic la sistemul injectie. Suspectam un injector putin cam infundat, se parea ca nu lucreaza la relanti.

Si eu as fi interesat de un reglaj al amestecului, dar nu acum. Trebuie mai intai sa curat injectoarele (si nu am asit pana acum unde - se pare ca nu se curata injectoarele de la injectia k-jetronic).

Daca reusesti sa faci reglajul amestecului sa postezi te rog si aici unde ai facut asta.

incearca sa slabesti / strangi pe rand surubele de la capul distribuitor pe rand in relanti ... si asa o sa-ti dai seama daca iti functioneaza toate injectoarele - stiu ca e o metoda empirica dar da rezultate cateodata, mai ales cand masina are ceva km-ii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat cu scos fisa de pe bujii. Cilindrul 1 avea probleme, dar pana la urma nu era injectorul de vina, ci teaca de la injector care era sparta (lipsea aproape toata partea din galeria de admisie) si tragea aer fals pe langa injector. Dupa ce am scos injectorul nu am mai potrivit la loc la fel de bine ce mai era din teaca si pana a venit teaca noua am mers cam in 3 cilindrii pana la pe 2000 RPM, nu doar la relanti. Am comandat toate 4 tecile, cu tot cu o-ring-uri, dar inca nu am pus-o decat pe cea de la injectorul 1. Am scapat de problema, dar cum se incalzeste o sa le schimb pe toate - sunt sigur ca va merge mai bine motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79 Daca a fost reglat, cred ca s-a reglat mai mult dupa ureche. In tot cazul, motorul porneste foarte repede si mi se pare ca e un motor foarte fiabil la cati km are, dar vroiam sa stiu eu ca pot scoate maximum din el. Nu merge prea rotund la relanti si cred ca reglat ar trage si mai tare in ture.

@georgem Ca fapt informativ, cat ai dat pe tecile alea (cu tot cu o-ringuri )si de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79 Daca a fost reglat, cred ca s-a reglat mai mult dupa ureche. In tot cazul, motorul porneste foarte repede si mi se pare ca e un motor foarte fiabil la cati km are, dar vroiam sa stiu eu ca pot scoate maximum din el. Nu merge prea rotund la relanti si cred ca reglat ar trage si mai tare in ture.

Nu trebuie reglat tuba ureche ... de acolo se poate trage si mersul iregulat din relanti ... in fine. Daca vrei sa rupa cand o calci poti sa faci un mic artificiu doar ca trebuie sa te sincronizezi destul de bine. Ideea este sa tragi un fir de la injectorul de pornire in masina cu un comutator. In momentul in care esti in accelerare si treci de 2500 rot/min incearca sa cuplezi injectorul de pornire la rece - s-ar putea sa ai ceva rezultate mai mult decat bune. Ideea este ca la de-accelerare, s-ar putea sa-ti moara motorul daca nu esti pe faza sa-l inchizi. Ce mai trebuie sa verifici putini este si presiunea care iti vine din distribuitor, in momnetul cuplarii incjectorului de pornire la rece ... s-a putea sa scada putin presiunea pe injectoare.

Iti porneste bine pt ca warm-up si injectorul functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica : Firul care duce la comutator (2 fire) nu ar trebui sa vina de la termoswitch? Adica daca vine de la injector, baga doar mai multa benzina, dar nu ar trebui si aer? Adica daca tragi de la termoswitch , stiu ca deschide si aerul care il baga in plus la rece. Sau nu e asa? Am mai auzit de chichita asta cu al 5-lea injector, dar nu stiu nimic sigur. De ex.: termoswitchul este cuplat sau de cuplat la rece?

Si ca sa nu deviem prea mult de la topic, @Bucuresteni: unde pot regla si eu motorul? Nu stie nimeni pe vreunu care sa stie K-Jetronic??? Adica sa viseze motorul nu sa vina cu o surubelnita si sa se creada zeu. Motorul nu are poate cine stie ce tehnologie in el, dar nu e nici pe de parte la fel de simplu ca la dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgem Ca fapt informativ, cat ai dat pe tecile alea (cu tot cu o-ringuri )si de unde.

Le-am luat de la magazinul Volksparts al colegului de forum volksman. Nu exista decat originale Audi, nu si de alti producatori (din acest motiv pretul nu este chiar mic). Totusi, daca era injectorul de vina era mult mai scump.

Preturile sunt pe threadul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910&st=240#, vezi posturile 252 si 253 (e si poza din ETKA).

Unul dintre coduri nu mi l-a adus (era neclar in ETKA unde se monteaza, dar cand am desfacut injectorul am vazut ca era o-ring-ul de pe varful injectorului), dar nu e nici o problema, celelalte sunt importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa spun ca intre sistemele de injectie/componentele sistemului de injectie Golf /Audi/Sciroco exista asemanari dar si destul de multe deosebiri.

Pentru cei interesati de un reglaj imi ofer asistenta.Ar fi bine sa ne intalnim deseara la intalnire sa vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!