Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6N si 6N2


micu
 Share

Postare recomandată

Sunt intr-o mare dilema: SDI vs benzina!!!

Momentan am un Opel Corsa 1.0. Motor pe benzina, distributie pe lant, nu papa ulei, strict ca si motor e foarte bun, dar electronica/senzorii il omoara. Desi are doar 54 de cai e foarte fasnet, dar si masina e mica. Consuma cam 5,5 urban vara si 6,5 iarna. Daca bag benzina proasta (gen petrom) consumul creste mult - am avut si 10%!!!!!! La un motor cat o jumatate de sticla de suc. Alte nemultumiri: rugina - ciuma Opelurilor si spatiul e mic - avantaj in oras, dar nu poti duce nimic cu ea.

Acuma as vrea o masina cu motor mai mare, o masina mai mare, dar sa am in continuare consum mic. Singurul motor diesel care imi face cu ochiul e 1.9sdi! NU vreau turbo, nu vreau liniute, nu vreau miliarde de Nm, vreau doar un motor solid/beton si consum foarte mic.

Cat consuma 1.9 sdi intr-un oras ca Baia Mare? Ce "porcarii" moderne are pe el: EGR, debitmetru, senzori etc? Care sunt punctele lui slabe? Un motor de 10 ani si 350.000 de km mai are viata in el? Am gasit un Polo break 2001 1.9sdi la 2900 euro inmatriculat. Cica are 230.000 de km, dar eu imi iau o marja de "eroare" de 120.000km. Inainte sa ma duc sa-l puric vreau niste sfaturi de la voi/posesori.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • negoctav

    13

  • arhigeo

    13

  • Jacku

    11

  • r4ulik

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-as uita si la un Golf4 tot SDI daca tot zici ca vrei sa poti duce ceva cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu nevoie de niste pareri din partea voastra cei care aveti sau ati avut Polo 6N2.Vreau sa achizitionez o masina pt prietena mea si cautand pe internet am ajuns ca prima optiune la Polo.Acuma vreau sa aflu de la voi cum este modelul respectiv ca fiabilitate,consum,ce motor sa aleg (in afara de tdi pt ca nu exista buget pt motorizarea asta).Vreau sa ma incadrez cam in 3000 eur,masina o voi lua cel mai probabil neinmatriculata.Imi place modelul asta de polo destul de mult si ce imi place este interiorul, insa din ce am citit pe aici motoarele pe benzina consuma destul de mult lucuru care ma demoralizat putin si acuma imi pun semne de intrebare daca este o alegere buna achizitia unui polo.Ce alte alternative as avea la bani astia????(v-as ruga sa fiti obiectivi chiar daca este un forum vw).Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Foarte bine ca vreti o benzinara, uite un exemplu. trebuie sa va faceti calculele astfel incat sa va ramana bani si de inmatriculare... -> http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=151061844&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=6n2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&maxPrice=3001&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&minConstructionYear=1997〈=ro&pageNumber=3

La banii astia ce puteti sa mai luati este o Skoda Fabia, Opel Corsa, Fiat Punto, Ford Fiesta chiar Focus mai vechi eu as merge totusi pe an cat mai bun, inmatriculata si motor pana in 1.4cc pe benzina.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate stiu eu taxa este pana in 300 de euro pt un 1.4 (gresesc???) la care se mai adauga restu de act si taxe pe la rar,cec,etc.Nu cred ca merita sa merg eu dupa masina afara,mai repede i-au de la noi neinmatriculata,se gasesc destule si cam cu ce dotari vrei pe ea.cat ma costa drum,numere,mancare,etc ies cam la aceasi bani.Dupa parerea voastra care merita mai mult 1.0 sau 1.4????precizez ca masina va fii folosita 70-80% in oras dar vreau sa fie cat de cat ok si pt drumuri mai lungi.

Fiat punto cade din start,ce am vazut ok este Corsa (dar nu imi place deloc interiorul),fiesta din 2001-2002 nu imi place ca design exterior si nici ca interior nu imi pare mare lucru.Ramane Fabia sau Ibiza ca alternativa desi as alege Polo insa ma sperie consumurile mari.9-10% in oras si 8% afara mi se pare foarte mult.Daca ma dau la ea cat imi ea atunci 15?????? :icon_confused:

Modificat de andy_wpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 clar, era bine daca aveai pe cineva sa ti-o aduca de increde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai sunt si cele 1.4 AKP - 54hp, 1.4 cel de mai sus AUD si AKK de 60hp dar sunt si celelalte fabricate tot pana in 2001 1.4 16v de 75 respectiv 101 cai care sunt minunate: AHW, AUA, APE respectiv AFK, AUB, AQQ.

Succes, bafta la achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si consumurile cam care sunt totusi????? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu zic ca la 1.4 16V 75 cai consumul este la fel ca la cel de 54cai respectiv 60cai, consum ~1L mai mare in oras fata de cel 1.0cc si afara maxim 0.5L la 80km/h. La 1.4 16v 101cai ceea ce nu cred ca vei gasi la bugetul acesta, consumul mai mare ~1L fata de 1.4 16v 75cai.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane ma omori :lol: ,nu stiu cat consuma ala de 1.4 16v.Spun concret te rog cat 7-8-15% cat???Problema mea este ca am citit pe aici de consumuri de 10-11% in oras si 8% extraurban cea ce mie unu mi se pare enorm la motoru asta.Loganu imi ia 7.5-8% maxim in oras si nu la mers de batrani,pana si r5 meu cu motor turbo de 120cp si carbururator si imi ia 10-11 in oras.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumuri :

1.0 50 cp : oras: 7.5; autostrada 4.7

1.4 60 cp : oras 7.8; autostrada 4.8

1.4 75 cp : oras 8.6; autostrada 4.8

1.4 100 cp : oras 9.4: autostrada 5.2

1.4 tdi : oras: 5.7; autostrada 3.6

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi celeronu.Destul de maricele consumurile :dry: insa cred ca voi ramane totusi la Polo si am sa vad pe pielea EI :icon_cheesygrin: cum se comporta masina.Alte lucruri la care ar trebui sa fiu atent???Cum stau modelele asta la capitolul rugina???Motoarele sunt fiabile???Sper ca nu sunt prea stresant dar prefer sa fiu preventiv si sa nu dau o plama la un ..... de aceea va intreb pe voi care aveti sau ati avut astfel de masini.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Nu am gasit informatii specifice utile pentru verificarea inainte de achizitie a acestui model (6n2) cu motorizarea 1.4 tdi, daca ma puteti ajuta cu informatii utile pot deveni un fericit posesor

in prima faza sunt nelamurit ce martori trebuie sa verific ca se aprind in bord la punerea contactului, la ultima masina achizitionata (fabia) am luat plasa cu martorul abs ce era obturat

Desi am testat cateva masini de tipul acesta nu m-am uitat ce fel de servo are fiindca 6n2 benzina parca are pompa mecanica iar motorul 1.4 tdi de pe fabia sau polo 9n are pompa electrica

Exista probleme specifice 6n2 la care sa fiu atent? Aceeasi intrebare si pentru motorul 1.4 tdi (eu nu prea gasesc topic-uri despre acest tip de masina cred ca sunt mai rare pe forum).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un prieten o skoda fabia 1.4 tdi,acelasi de pe polo, ca motor este foarte ok destul de fiabil, consum foarte mic,taxe mici,cam astea sunt partile bune. partile rele ar fi doar din cauza zgomotului si trepidatiilor dat fiind ca este un motor in 3 pistoane, vibratiile si zgomotul sunt specifice dar nu de nesuportat.

legat de pompa servo,Da asta este o problema la polo/fabia , cea electrica pica repede este o problema specifica acestor masini, pompa este foarte scumpa noua,iar second se gaseste greu si daca o gasesti toti cer preturi exagerate ( stiu ca ma ocup cu dezmembrari auto).

ca sa NU mai ai surprize gen Martori astupati in bord. Ia-ti o diagnova Vag-com sau un prieten care poseda asa ceva, si verifici masina , ce este stocat in calculatorul masini este mai greu sa ascunzi acele defectiuni, in bord apar putini martori care sa arate defectiunile iar cu vag-comul vezi toate defectiunile masini tot ce tine de partea electronica cel putin , si valorile injectoarelor sa le verifici la 1.4 dat fiind ca este un motor Pompe Duse , sa nu ai surprize ca nici alea nu sunt ieftine...dar nu e o regula sa pice.

La Polo/fabia problematice mai sunt macaralele cele fata, dar se repara relativ ieftin.

cam atat te pot indruma eu din cunostintele mele, dar trebuie sa ai si un gram de noroc sa gasesti o masina in "mintile ei" in ziua de astazi.

si nu uita cel mai important lucru " Masinile ieftine (sub pretul pietei) NU sunt TOT TIMPUL o afacere Buna !" ...ca nu degaba o vinde ieftin ...ori a fost dauna totala si refacuta la gigi in curte ori are o hiba mecanica/electrica costisitoare.

ce sa mai zic noroc si bafta in gasirea unei masini bune. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns, cu diagnoza nu prea pot rezolva ca ma duc departe sa o vad... oricum e cam la noroc in general...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza se poate face la orice service cat de cat...dotat. Mai toate au in ziua de azi un tester. Asa poti sa afli si kilometrii...cei retinuti de calculatorul masinii. Recomand o diagnoza...nu e foarte scumpa si scuteste de eventuale batai de cap ulterioare. In rest...fara graba. Uita-te cu atentie la orice ti se pare suspect. Testeaza masina pe drum mai nasol (pentru eventuale zgomote suspecte) si eventual ridic-o pe un elevator (pentru a vedea daca nu sunt lonjeroanele indoite sau eventuale scurgeri suspecte). Testeaza si orice buton disponibil de mai multe ori. Am o Fabia 1.4 TDI din 2007 si pot sa spun ca este o masina fiabila. Daca gasesti una intretinuta bine, nu o sa ai surprize. Bafta la gasit o masina buna...si...nu te grabi...sunt destule masini bune pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un polo 1.4 tdi an 2000 e foarte buna cat merge dar cand incepe sa se strice scoti bani frumoosi sa o repari

cel mai pacatos motor sa fabricat doar 1 an si cateva luni la dezmembrari nu gasesti piese si noi sunt scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... oricum nu prea am gasit ceva in regula desi am umblat foarte mult si m-au dezamagit atat masinile cat si vanzatorii... asa ca eu cred ca ma intorc la ceea ce am mai avut si anume la fabia 1 16v daca gasesc ceva ok...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara.

Doresc sa cunmpar o masina pentru sotia mea si ma intereseaza acest motor. Am gasit o asemeanea masina insa proprietarul spune ca la relanti motorul nu merge rotund. Nu as vrea sa fac un drum inutil si as vrea sa va rog sa mi dati o idee care ar fi problema, injectoare, pompa inalte etc sau ce ar trebui sa verific.

Astept sfaturile si opiniile voastre.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate fi de la MAF (debimetru), reglaj injectoare, EGR necuratat sau furtunele vacuum imbatranite.

Mergi la un mecanic cu dragoste de meserie ptr o verificare, pe bajbaite te poti insela.

Mai fi atent la zgomotele aerotermei, servodirectie si cam atat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi şi senzorul de temperatură al lichidului de răcire sau senzorul de poziţie al arborelui cotit (astea în cazul în care oscilează şi ralanti-ul). Deci, combinând cu ce a scris şi colegul mai sus,  poate fi ceva simplu/ieftin sau ceva mai complex/scump. Să ai un vagcom cu tine să vezi coduri de eroare şi să testezi una-alta (compensaţii pe injectoare, avans, cantitatea injectată, consum ralanti, temperaturi, debitmetru-BS003, turbina-aici doar log în mers pentru că nu merge cu BS011, fiind cu westgate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 6n2 este cu motor 1.4 tdi ,facut intre 1999 si 2001, pe 6n s-a pus  numai 1.7 si 1.9 sdi ...

Ai grija cu cutia de viteze sunt problematice la polourile astea  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog sa postati doar aici toate sfaturile legate de achizitia acestui model de Polo, indiferent de motorizare, benzina sau diesel, ori de varianta de echipare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Date fiind unele probleme financiare ma simt nevoit sa schimb Golful meu 4 cu alta masina plus diferenta.

Am gasit astazi masina http://olx.ro/oferta/volskwagen-polo-1-4-taxa-platita-si-inmatriculata-ro-ID2bYlr.html la care o sa mai iau 400euro. Tipul motorului este 1.4 mpi AUD iar ca dotari are trapa el, geamuri el, abs si cam atat... 

Ideea e ca as vrea sa stiu la ce sa ma uit la aceasta masina ca posibile probleme si as vrea totodata parerei daca merita schimbul in conditiile date. Masina mea: http://olx.ro/oferta/vand-schimb-golf-iv-1-6mpi-stare-foarte-buna-ID2uLSF.html

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!