Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6N si 6N2


micu
 Share

Postare recomandată

ai dreptate... probabil e ok si 1000 cmc, dar nu stiu de ce am eu o problema cu motorul in 3 pistoane

oricum, in principiu, masina e gasita, nu a vrut insa neamtul sa o rezerve, trebuie sa mai sun azi sau poate maine ca al naibii neamt are si sambata deschis....

insa, ce parere aveti intre Polo 2001 si Fabia 2001... care naiba e mai buna?

Modificat de viorelm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • negoctav

    13

  • arhigeo

    13

  • Jacku

    11

  • r4ulik

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

E cu 4 pistoane si cel de 1000 cmc !!!!!!!! Nu are zumzaitul acela specific pt. maotorul de 1.200 cmc care este pe 9N si e cu 3 si e un motor usor cu boc din aluminiu si clapeta de acceleratie electronica fara cablu modern!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mor daca stiam ca cel de 1000 cmc e cu 4 pistoane .. scuze.... oricum, pana acum neamtu nu a dat masina, sau este inca pe site... o sa sun pe la 17.00 sa vad cum il conving sa o pastreze... are deschis, din pacate, si sambata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, neamtu a fost cam neserios.. dupa ce am trimis fax joi, am vorbit cu el la telefon, vineri imi spune ca a rezervat masina pentru o firma romaneasca, in conditiile in care mie mi-a spus ca nu o rezerva .. asta e... mai sus de 5000 euro nu merita un polo din 2001.. in conditiile in care e 10300 unul nou...

in concluzie mai stau .. mai caut pe net... ideea e ca imi place mult polo in comparatie cu fabia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de Lupo ce spui?Un 1.7 sdi sau 1.0 mpi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nevasta-mea e destul de hotarata sa fie in 4/5 usi si urmatoarele modele: VW Polo, Skoda Fabia sau ... Opel Corsa..

si neaparat din Germania... am adus personal anul trecut 4 masini pentru familie... din care a 4-a a fost golful nostru negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
cred ca e chiar EURO2, fara caterinca.

a mea e din 2000 si e EURO2

...eu am polo din 2000 cu euro 4 si chestia e pe bune fiinca se incadreaza perfect in indici datorita motorului mic 999cmc....pace si bine v-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Am cautat ceva vreme pana am dat de forumul acesta.

Doresc sa achizitionez o masina. Am o oferta pentru un VW POLO Classic din 2001 1.9 TDI. CU urmatoarele specificatii:

Aer conditionat, geamuri electrice fata, jante de aliaj (in 5 spite), culoare neagra, inmatriculat prima oara in austria in 2001. Motorul este de 1.9 TDI (cu I-ul inrosit). Proprietarul zice ca are in jur de 90 de cai putere. Bordul arata destul de bine, are volan in 3 spite, si insertii de aluminiu. L-am vazut doar parcat. Am mai aflat ca geamul dreapta fata este defect, in sensul ca nu face nimic la actionarea butonului. De asemenea bara fata are o zgarietura mare, ca si cum ar fi fost sparta (se pare ca masina a fost lovita si reparata ulterior). De asemenea se observa si in cateva locuri pe la marginile aripilor si pe la colturi ca vopseaua este deterioarata (nu se vede rugina).

Cam asta e tot ce pot sa va spun in momentul de fata.

Masina este deja inmatriculata, are 100.000 km si se pare ca a fost rulata in romania undeva in jur de 10.000 de km.

Pretul cerut este de 6000 EUR.

Astept sfaturi si pareri. La sfarsitul saptamanii am sa merg sa o vad si sa o inspectez mai de aproape eventual sa fac si o tura cu ea.

As vrea sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent, la ce sa ma uit, in asa fel incat sa nu iau plasa.

Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, motorul este ALH, unul foarte fiabil, intalnit si la Golf si Bora - ar fi de verficat eventuale urme de ulei si raspunsul la acceleratii.

Faptul ca geamul din dreapta nu merge poate fi de la:

- modulul de control al geamului respectiv defect

- siguranta arsa

- mecanismul geamului defect / motor sau macara

Verifica aerul conditionat sa porneasca - de fapt, daca ma gandesc bine, temperatura de afara nu stiu daca va permite cuplarea compresorului si va trebui sa astepti sau sa gasesti un loc unde temperatura sa fie putin peste +C.

Verifica sub plasticele de la baza parbrizului - in stanga, in dreptul soferului, se afla ECU-ul. Sunt zone care nu prea sunt vizitate la curatenie si, in timp, strang o gramada de mizerie. Eu am patit-o la Classic-ul anterior si am fost nevoit sa cumpar ECU.

Poti verifica si starea plasticelor de la pedale si a volanului - uneori, pot indica varsta reala a masinii, daca nu s-au ocupat "baietii" de ea.

De asemenea, ar fi bine sa ai un prieten cu laptop si VAG-COM - o scanare prinde intotdeauna bine.

Succes si, daca vei alege sa o cumperi, felicitari - am avut o astfel de masina (varianta pe benzina, 100CP) si pot sa zic ca a fost o masina excelenta pentru pretul ei.

Incearca sa te plimbi putin cu ea, sa observi cum se schimba treptele, cum cupleaza ambreiajul, (daca agata, e posibil sa fie nevoie sa schimbi cablul de ambreiaj sau tot kit-ul), daca trepideaza la relanti sau la pornire (daca trepideaza urat la pornire, posibil probleme cu volant desi n-ar trebui la nr. ei de km), daca simti interventia turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut tuturor!sunt nou venit si am MARE NEVOIE de sfaturi mai detaliate de la cunoscatori. Situatia e urmatoarea: dispun de un buget de maxim 4000euro (cu tot cu taxa polare,inmatriculare,daca e cazul) si as vrea sa cumpar un vw polo 6n2 sau 9n, la care vreau EURO4, consum urban redus, intretinere cat mai ieftina,dotari standard.Ideea e ca nu o sa fac multi km anual,asa ca consumul e destul de important.In rest,nu stiu care model de motorizare e potrivit pt cerintele mele. Astept sfaturile si parerile voastre cat mai detaliate!! Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa-mi iau un 6n , cine imi poate da niste sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Deci vrei sa-ti iei un polo ? O masina extraordinara dar trebuie sa-ti faci un mic checklist inainte de asta:

-Pe cat se poate cauta o masina cu mai putin de 200 000 km... VW sunt masini foarte bune si fiabile dar daca iti gasesti o coaja adusa din germania care din 99 a fost condusa cu pedala la fund...

-Icearca sa o iei deja inmatriculata...Nu de alta dar sa nu ai surprize cand incerci sa o inmatriculezi...(lasa'l pe altu sa-si bata capul :D)

-Evita masinile cu tuning..de obicei astea's conduse cu picioru'n podea pe drumurile patriei noastre... deci sunt cateva piese care vor pica mai repede si in plus tuningul reduce valoarea masinii la jumatate

-Dupa ce cauti pe google "sfaturi cum sa-ti alegi o masina sh" incearca sa o duci si la un service la care sa-ti spuna ce si cum...macar stii ce cumperi

-Nu merge pe incredere cand o cumperi...verifica istoricul de servisare, seriile de pe motor si caroserie, (trick uita-te la seriile geamurilor sa fie aproximativ apropiate - altfel ori a avut un geam spart ori a lovit-o destul de tare)

-Fa-i o verificare temeinica cand o duci la service ( te costa putin dar macar sti la ce sa te astepti )

-Uita-te sub mochete si vezi nu aibe zgarieturi pe suruburi / indoituri / rugina / gauri sau daca are verifica in istoricul de servisare sa vezi ce s-a intamplat...

-La diagnosticare vezi sa nu fi pierdut foarte mullt din compresie ( incearca sa raportezi asta pe cat se poate la kilometraj ) O masina cu 90k km nu are voie sa piarda mult la compresie ( In caz ca pierde ori masin a nu a fost intretinuta ori are 200k km si sunt dati inapoi etc. -nu sustin ca asta este exact ce inseamana)

-Verific-o de rugina pe peste tot posibil ( motorul il repari dar daca in 3 ani se transforma intr-o coaja ruginita nu prea mai ai ce sa-i faci)

-Uita-te in fata masinii dedesubt si incearca sa aproximezi cam pe ce fel de drum a fost condusa ( daca radiatorul prezinta foarte multe indoituri inseamna ca a luat multe pietre ...deci a mers pe hartoape..)daca e are indoituri pe suprafete masi atunci a fost lovit-a deci radiatorul va trebuit schimbat) -alti bani alta distractie

-Daca a fost lovit-a intreaba-l pe proprietar daca are poze...majoritatea au - sa vezi daca intradevar a lovit un macaz de parcare sau a intrat cu 200km/h intr-un zid

-De obicei masiniile vechi au mici probleme pe ici pe colo..incearca sa aflii cati bani tre' sa mai bagi in ea ca sa o aduci pe linia de plutire

-Cauta o masina ingrijita atat in interior cat exterior, nu poate fi ca noua dar macar nu lua un cotet de porci...

-Si nu in ultimul rand uita-te la sinceritatea vanzatorului...sa fie disponibil sa mearga la service cu ea, sa-ti arate TOATE actele masinii si daca se poate ( dar nu cred ) incearca sa eviti samsarii (importatorii neautorizati de masini ) - oamenii sunt chititi pe profit deci exista riscul sa-ti iei o coaja lovita si aranjata frumos...o masina trosnita rau si aranjata poate avea sasiul stramb...caz in care masina nu mai este buna nici de condus prin padure cu ea.

BTW cand o sa vrei sa treci masina pe numele tau, vezi sa nu trebuiasca sa-i platesti restantele la impozit proprietarului...

Pana la urma cand cumperi o masina second hand iti asumi un risc... orice poate ceda la doua zile dupa ce ai cumparat-o dar asigura-te ca piesele uzate nu costa extraordinar de mult si ca stii aproximativ tot la ce sa te astepti... oricum sa nu iti imaginezi ca o masina sh este una in care pui ulei si benzina si te duce oriunde...mai trebuie shimbate piese pe ea

Succes

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine sta sa-ti permita sa-i scoti mocheta,sa ii verifici compersia sau istoricul service din reteaua vw... cred ca nici 1% din vanzatori.

O conduci si o asculti si o simti daca e zdravana. La motor te uiti daca are 'stratul alb de praf uniform" apoi la esapament daca da fum si la furtunul de gaze din bloc,ideal e sa sufle foarte-foarte putin gaz incolor cu miros neutru. Interiorul cu butoanele,linia exterioara si.. Cam atat poti face si e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa te uiti cu atenie la aripile din spate, sa nu fie mancate de rugina sau sa nu fie "lucrate" (chituite, vopsite)

Te uiti in lungul masinii sa aiba linie continua. E bine s gasesti cu vopsea originala. Chiar daca e zgariata sau matuita, insa stii ca nu a fost "lucrata" masina.

Vezi sa fie cat mai curata la interior, dar nu siliconata toata si 5 braduti in ea. Daca arata ca un cotet, asta spune si despre proprietar ca nu prea obisnuia sa aiba grija de masina.

Desfa capacul la vasul de antigel si vezi daca e murdar.

Asa cum spunea si cineva mai sus, cele "tunate" sunt si "obosite"; nu este o regula in acest sens, dar de cele mai multe ori asa este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as vrea sa-mi iau si eu un polo, varianta 1.4 tdi

sa imi spuneti si mie daca exista 6n sau 6n2 cu acest motor si parere aveti despre acest motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 6n2 cu TDI ,un motor in 3 cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

si cum se comporta motorul? am auzit fel si fel de variante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se comporta bine. E si fiabil si isi face treaba onorabil (consum si intretinere) daca stii sa il folosesti.

Mai da cu search pe forum dupa 1.4 tdi si vei mai gasi opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea strict personala e sa iei totusi un 1,4 AEX pe benzina. cosum mediu 6,2-6,5 l/100km . Sunt extrem de fiabile si simple in sensori&divaisuri, usor de reparat si ieftin in caz ca mai pica ceva.

Mie nu imi plac dieselurile actuale. Au piese foarte delicate -injectoare&pompa de inalta presiune-. Aproape ca nu exista diesel actual care sa nu fi schimbat cel putin un injector pe la ~ 120mii de km, multi si mai devreme.

Ca sa obtina perfomantele dinamice uluitoare din ziua de azi, pisele au devenit foarte delicate si de mare precizie, nici nu se mai pune problema comparatiei dpdv al fiabilitatii cu generatia anterioara de diesel unde un motor trecea de 350-400mii km fara a-i atinge vreun injector sau pompa de injectie. Un injector actual costa in jur de 20 milioane la TDI-urile astea.

Diferenta de consum pret/km e foarte mica. Eu am Polo din 97 de 6 luni la 230mii km luat si merge impecabil,e foarte puternic motorul,consuma putin.

M-a suparat un releu, dar l-am gasit si acum totul e roz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEX nu cred ca e pe 6N2.

Din ce am mai citit, pe polo cel mai bun motor e 1.4 TDI. Eu am 1.4 16V, ma rupe la consum si am aceeasi putere ca si 1.4 TDI dar cuplu mai mic. Sa nu mai zic ca la TDI poti face destul de usor un chip tuning pe cand la benzina e mai greu si cresterea de putere e mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

sunt proaspat posesor de polo 6n sau 6n2 ca nu imi dau seama.

Motor 1.4 AUD din 2001 adusa in tara in luna mai.

146mii km.

Dupa verificari la service si o tura de oras am luat-o.

Am schimbat uleiul si filtrele si am pus-o la treaba.

Pot sa va spun ca am facut 1350 km intr-o saptamana si m-am indragostit de ea. Am facut si 2 consumuri (plin-plin) unul de 6.9 si unul de 6.3/100 km.

Spor la cumparaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e 6n2, sa o ai sanatos. la AUD ai acceleratia 'by wire' (nu e cu cablu mecanic) care uneori pune probleme delicate cu corpul clapetei. cosuma bine motorul asta dar cam tacane defel. Nu are EGR cea ce simplifica intretinerea,parerea mea e ca au fost ultimele motoare 'simple' usor de intretinut si cu putine surse de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Si eu sunt interesat sa imi achizitionez un Polo si am o dilema careia nu i-am gasit un raspuns clar in cautarile mele pe forum pana acum.

Practic, care sunt diferentele intre 6n2 si 9n, inafara de faceliftul exterior si faceliftul la bord, schimbator si volan?

9n e cam cu 500-700 euro mai scump (adus din afara ma refer) decat 6n2.

Din ce am mai discutat cu cei care aduc masini, practic, intre un polo 6n2 si polo 9n, ambele cu motor de 1,4L, 16V, 75cp, inafara de design ext si int nu e nici o diferenta la motor, rulare etc.?

Imi puteti da, va rog parerile voastre in legatura cu aceasta problema?

Ideea e ca mie oricum, ca design imi place mai mult 6n2, si aia 600 euro ii pot pastra foarte bine mersi pe piese de schimb, dar aduce ceva nou 9n fata de 6n2, la mecanica?

Cand fac referire la cele doua modele refer la cele aparute in anul 2002 (anul cand s-a trecut de la 6n2 la 9n).

Multumesc!

Modificat de Alexander.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Acum o luna am cumparat un polo 1.4 tdi trendline 55kw din 2000 la 137.000km cu 3000 euro dar trebuie sa schimb cureaua de distributie(cu toate cele pe langa),cureaua auxiliara,placutele si sabotii de frana,plus un schimb de ulei si filtre ca sa fiu sigur.Trebuie sa va zic ca rezidez in Spania,de moment,si toata munca asta ma costa(daca ma duc la atelierul vw)in jur de 1100 de euro.Cumparand piesele de pe net(marca Continental,TRW sau Bosch)si dusa la un atelier rezonabil ajung la 700 de euro.Oricum masinuta merita.e o bijuterie. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei - Slobozia

Daca erai in Romania te puteam ajuta eu cu piesele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!