Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6N si 6N2


micu
 Share

Postare recomandată

barabas leiba

mai exista o problema:

exact cum apare intr-o poza pusa de mine, unde se vede cum motorul de la vasul cu lichid are un spliter care trimite apa in 2 directii: spate/fata. e fragila piesa aia.

iti goleste borcanul de lichid de parbriz si vezi cum se scurge pe la stutul ala. asta se mai plang francezii.

pe la plasticul ala eu inca nu am patit-o, dar e un loc nasol ala, ca nu prea aia acces. inseamna ca si acolo e facut tot din sectiuni mai mici si intr-adevar ies alea

sa inteleg ca iti baga apa in compartimentul ala de plastic cand dai sa speli la parbriz?

la faza cu discurile de frana sunt de acord cu zaki. ori s-au decalat de la cald/rece(putin probabil), ori masina a fost faultata si alea se vand in pereche, ori are minim 80.000 de km si a fost nevoie de schimbarea lor.

discuri de frana la 34.000 de km: ori omul e maniac, ori ascunde adevarul

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • negoctav

    13

  • arhigeo

    13

  • Jacku

    11

  • r4ulik

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

dau si eu cu parerea:

1. 6000euro mult prea mult ptr an si echipari, propun maxim 5500euro

2. faza cu km e dubioasa, fa o investitie la poro cu o testare, merita pana la urma sa stii daca sunt "facuti" km iar daca sunt adevarati satisfactia ca iei o masina ok e mai mare decat investitia initiala.... :D

Succese!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind am condus masina nu am putut sa-mi dau seama daca are sau nu servodirectie, intrebarea mea este ce contine Vw Polo de 1.0 I ca si dotare standard din 2001, si ce arata martorul EPC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servodirectie?! Iti dai seama cel mai simplu. Nu tragi la volan ca la Dacia 1310 si in timp ce invirti pompa iti scoate un sunet placut, un murmuit sa iti aduca aminte ca totusi e VW. A fost greu de invirtit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa imi dau seama deoarece masina este foarte mica si usoara si am condus-o si foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sau s-a confruntat cu problema legata de semeringul de la cutia de viteze si cit ar putea costa inlocuirea acestuia.

semeringul e 24x15x7 aprox. 20.000 + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringul e 24x15x7 aprox. 20.000 + manopera

Salut GIGI ! Ma bucur sa cunosc noi proprietari ai acestei motorizari .

Bauiesc ca este vorba de 200.000 lei vechi. L-ai cumparat original daca nu, ce firma este ?

Manopera cit a fost si cam cit timp necesita interventia, cam acum cit timp ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e 200.000 ci 20.000 , nu e original vw ci un simplu semering luat dintr-un magazin de profil.

Cei de la piese auto nu au auzit de asa ceva cand am intrebat la ei, nu stiau nici macar ce dimensiune e.

Manopera 100.000 , timp de schimbare 10-15.min

Modificat de gigi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa stiu daca motorul din semnatura este E3 sau E4 si ce fel de benzina se pune (de 95 sau 98 )... de la ce stati de benzina e mai buna ?

Multam fain si toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa stii exact ce tip de trebuie codul de motor. De exemplu cu AUA este Euro4. Daca vrei sa mearga masina ca lumea foloseste fara plumb 100 de la OMV, daca vrei sa economisesti fara plumb 95 OMV. Si daca vrei sa stii mai multe dai un search ca am citit si eu mai multe pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

cred ca e chiar EURO2, fara caterinca.

a mea e din 2000 si e EURO2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar al meu e din 2000 cu seria motor AUA si e euro4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Benzina de 98 si, la nevoie, de 95. O sa simti diferenta dintre cele doua la un motoras asa de mic.

Teoretic motoarele de Polo din 2000 sunt Euro4 (conform raportului de mediu VW pe 2000). Practic poate fi D4 (nici o legatura de codificare cu E4), a carui incadrare in Romania este destul de controversata (mai este o discutie pe undeva pe forum referitor la tema asta). Oricum, motorul tau este sigur pe lista RAR, deci este inmatriculabil fara probleme.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva daca folosesc benzina numai de 95 in conditiile in care motorul este E4 ?

Se poate defecta ceva la catalizator, la pompa de benzina sau la altceva ?

Modificat de arhigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sonda lambda sau injectoarele :angry:... cauta cu search pe forum ... mai bine de 98 fara plumb dar 100 este cel mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva daca folosesc benzina numai de 95 in conditiile in care motorul este E4 ?

Se poate defecta ceva la catalizator, la pompa de benzina sau la altceva ?

Atat timp cat benzina este fara plumb nu are absolut nimic,numai ca motorul iti va merge mai prost.

Daca nu ma insel motorashul ala nu este pretentios, este cu 2 sup.pe cilindru si cred ca merge f bine cu 95..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

De regula scrie pe capacul de la rezervor sau in carte. La mine scrie 95 sau 98, deci nu cred ca este vre-una contraindicata.

Nu cred totusi sa fie o regula "pentru EURO4 trebuie CO98" cum este la diesel.

De fapt, daca imi aduc aminte, la ultimele tipuri de motoare este recomandat minim 95, deci poti sa bagi de care vrei tu. Diferenta, dupa cum spune si negoctav, o sa o simti la functionarea motorului.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cuvintele tala Arhigeo simtim o schimbare. Din sfaturile cerute de tine cred ca putem sa felicitam un nou posesor Polo. Si daca am dreptate sa il stapanesti sanatos si fara accidente. Eu totusi sper ca ai mai ciugulit din pret si daca nu mai bine uta tot ce am scris contra si bucurte de iel. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre cuvintele tala Arhigeo simtim o schimbare. Din sfaturile cerute de tine cred ca putem sa felicitam un nou posesor Polo. Si daca am dreptate sa il stapanesti sanatos si fara accidente. Eu totusi sper ca ai mai ciugulit din pret si daca nu mai bine uta tot ce am scris contra si bucurte de iel. :angry:

Multumesc de urari, dar abia luni voi intra in posesia lui si vroiam sa m-ai cunosc unele detalii legate de masina .

In rest numai de bine si hai noroace !

Modificat de arhigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa il stapanesti sanatos si sa ai parte numai de bucurii....

Stii ce te asteapta,nu? :) poze si un nou topic la "masina mea"!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Cam la ce turatie se schimba vitezele la acest tip de motor (min, max) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut din nou !

Stie cineva unde se afla filtrul de aersi cel de benzina, la acest tip de motor, vroiam sa il verific daca afost schimbat asa cum mi-a spus fostul proprietar .

Multumesc anticipat !

Modificat de arhigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou !

Stie cineva unde se afla filtrul de aersi cel de benzina, la acest tip de motor, vroiam sa il verific daca afost schimbat asa cum mi-a spus fostul proprietar .

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e sub masina, cam pe la mijloc.

Cauta ca e o poza de la barabas, daca gasesc iti dau link.

Filtru de aer e in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Vitezele se schimba cam ca la toate benzinarele: 2000-2500.

Filtrul il gasesti, cum spunea si Dragos, cam pe mijloc, spre puntea spate. Este cilindric, cu furtunele la extremitati.

Daca filtrul de aer este montat ca si la masina mea, este sub un capac de deasupra motorului. Este destul de greu sa-ti dai seama daca a fost schimbat acum 100 sau acum 1000 de km. Abia dupa ceva timp se vede schimbarea aspectului filtrului.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!