Jump to content

Sfaturi achizitie Polo 6N si 6N2


micu
 Share

Postare recomandată

Salutare! Vreau sa-mi cumpar un VW Polo Classic din '99, care are aprox. 40.000km, motor 1.4I. As vrea sa ma ajutati cu unele informatii despre acest model(Polo Classic)- daca stiti anumite probleme ce apar sau pot aparea- si in legatura cu motorul de 1.4- cat de eficient este pentru acest model- daca este cineva care poseda un polo cu aceasta motorizare.

Thanks!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • negoctav

    13

  • arhigeo

    13

  • Jacku

    11

  • r4ulik

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am eu coleg cu aceeasi masin dar din 2000. Exact acelasi motor, etc.

Are 70.000 km (merge el si sotia) , nici o problema pana acum. Doar consumabile..stergatoare de parbriz, placute de frana, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum, imi poti spune ceva?

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica 6.5 spre 7 pe autostrada (Germania) si 8-9 in oras (chiar si 10 iarna). Rezonabil zic eu... motor fiabil, 60 CP... micutz dar merge fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ma ingrjoreaza si pe mine, cei 60 de CP pe aceasta caroserie, as fi preferat un 1.4 cu 75CP; nu stiu cum se comporta 60CP pe o asemenea masina(adica sa nu fie suprasolicitat). Multam pentru info!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten si-a luat in 2001 un Polo de 1.6 100CP si la fel ca si tine, se gandea la un 1.4, dar de 75Cp. I s-a recomandat cel de 1.6 pentru ca intr-adevar isi face mai bine treaba cand e masina plina. Cred ca 60CP este totusi cam putin, dar asta depinde ce te astepti de la masina. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-s cam putini aia 40.000km ?

Un prieten are un Getz cu motor de 62 CP. Getz-ul are vreo 980 kg, a mea 1065 kg. Am condus-o si eu. Nu e chiar asa lipsita de vlaga dar nu poti face decat depasiri lansate etc. La drum lung se comporta bine : merge lejer cu 120-130, cu Getzul a prins proprietarul si 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam mic motorul, eu am 75 CP dar unii dintre ei sigur au murit (am 150.000 km). Din curiozitate intreb: cat costa masina pe care vrei s-o iei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un variant (break) 1.4 la 60 cai. Intr-adevar nu e grozava la depasiri la viteze mai mari de 90, fiind o masina >1 tona, insa consumul e perfect. Am mers cu un astra break (!) 100 cai benzina si diferenta de putere tot nu acopera niste depasiri mai tari.

Ca sa nu te sperii ca e dezastru la putere: am mers cu ea 170 (nu mergea mai mult) cu 5 persoane incarcat so-so portbagajul. Accelereaza lent peste 120 km/h (peste 150 trebuie sa ai rabdare nu gluma) dar se poate la o adica (desi sincer nu are rost). Iar masina nu face deloc urat, nedand senzatia de prapad. Mie mi s-a parut mult mai bine decat intr-un cielo/nubira/nova.

Consum: a mea ia afara vara intre 4.9(singur vara necalcata aiurea)-5.3 (5 persoane in masina vara) daca nu treci de 100. Asta in conditiile in care are 100.000 km si proprietarul anterior a cam chinuit-o. In oras e mai problematic, consumand dupa parerea mea destul de mult (8 - vara masina goala -9-10-11 iarna incarcata).

Tinuta de drum: masina e lenesa daca ai asteptari sportive (daca ai asa ceva oricum mai bine iti iei altceva decat un polo) dar perfecta ca masina de drum lung (e foarte comoda chiar si pt o mine la 1.90 la volan, in spate ramanand loc decent pt pasager, portbagaj cat nici nu visezi - la clasic e mai mic nefiind break insa tot enorm zic eu pt ce clasa e) iar de fiabilitate ce sa mai zic. ireprosabil. Doar consumabile.

Ca remarca generala: are amortizoare moi standard (nefiind masina sport) deci atentie la curbe cu viteza! se inclina puternic fata de un golf sau de ceva mai up in clasa, insa oricum deja cauti alt gen de masina daca iei curbe de 60 grade >90 km/h. Amortizoarele au si avantajul lor in oras fiind comode pt spinare la gropi. Si, ca tot vorbeam de amortizoare si fiabilitate: amortizoarele NU au fost schimbate de fostul proprietar 95.000 km (bucsele da) si nu se simteau aiurea (aici o sa zica lumea ca-s nebun. le-am schimbat ca sa nu am prb si diferenta nu s-a simtit semnificativ!). Discul de ambreiaj e ok dupa 100.000.

Probleme avute: fostul proprietar: sonda lambda la 15.000 km s-a dus (inclin sa cred ca e ghinion). Injectoare infundate constant de la benzina (daca pui de 98 omv se mai diminueaza prb insa tot nu scapi). Aditiv (redex de ex, desi multi n-or sa fie de acord cu aditivi) si scapi de problema. Asta e TOT. nimic in rest major.

Rezumat (am cam lungit-o, insa sper sa te ajute la decizie): superconsum, e suficienta ca putere pt nevoi normale, superfiabilitate, superspatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina costa in jur de 5600-5800 euro, cum vi se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus si intr-un post anterior ..... "Numai 40.000 km ???".

A mea e din '99 si are 102.000 km.... Mie personal mi se par prea putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a parut suspect, de asta am vrut sa merg la un service sa facem o diagnoza masinii, si dupa ce am incercat in mai multe zile lucrul asta, omul mi-a bagat ca n-are el timp de umblat, etc... si n-am mai mers, asa ca am renuntat la varianta asta. Probabil ca masina avea ceva din moment ce omul a cotit-o cand a auzit de service. Merci oricum pentru info de spre Polo Classic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua la toata lumea si bine v-am gasit.

Incerc sa ma alatur voua prin incercarea de a achizitiona un Vw Polo in 2 portiere, din 2001-2002 cu cu capacitatea de 999 cc, si 50 cp, 37.000 km la bord, fara carte de servis, rulata in Romania. Masina arata impecabil dupa mine.

As dori daca se poate niste sfaturi, la ce sa ma uit mai atent inainte de al cumpara.

Ce reprezinta martorul EPC.

Cam cit consuma acest motor in ciclu urban, extraurban si mixt, dar pe bune .

Cu ce viteza maxima se poate rula in conditii de siguranta.

Cum vi se pare pretul de 6.000 Eu pentru aceasta masina.

Multumesc anticipat pentru atentia acordata .

Modificat de arhigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 6N-Auc

Eu sunt posesorul unui polo 6n2 tipul motorului auc, de 50cp, 37kw, 4 portiere, achizitionat in sept 2005 si pot spune ca sunt foarte multumit de el

Consum mediu 6l/100

in carte scrie 4,7 extraurban si 7,4 urban

EPC- electronic power control

eu am dat pe el 6600 E si avea 87000

eu cred ca e un pret bun 6000 E la km care ii are, dar asigurate ca are numai atatia

viteza maxima cu care am mers eu si la care se comporta acceptabil e de 140

depinde si cu ce combustibil alimentez

eu am alimentat cu benz de la OMV ( aia de 40000 litru) si am scos un consum mediu de 5 si se duce frate cand calci acceleratia. pentru oras eu zic ca e perfect.

Nu poti cere de la ea sa fie limuzina asa ca.... te hotarasti singur

Daca pot sa te mai ajut cu ceva, just ask!!! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

mi se pare foarte prost echipat si cu prea putini km. parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arhigeo,sincer 37000 km mi se par foarte putini pentru anii lui.Acum daca tu esti sigur 100% ca aia sunt kilometrii eu zic ca merita.Daca nu, merita sa dai max 2.5 mil la Computest (targ Vitan,cu conditia ca sa nu iei masina de la cineva din targ care poate eventual se poate intelege cu cei de la computest) sa fii ferit de necazuri.

Uita-te la masina la scaune,la tapiteria pe partea usii soferului,la schimbatorul de vit,volan ,pedale,la cum intra in viteze (daca are joc in timonerie),la cum se apasa ambreiajul si la cum reactioneaza ambreiajul,la evacuare (o masina cu km multi are evacuarea arsa rau),burdufurile de planetare,etc....nu in utimul rand sa te uiti cu atentie la lufturile caroseriei,la chedere(daca au fost desfacute si relipite/remontate),la nuante intre diverse piese ale caroseriei,la eventuale zone unde s-ar putea cunoaste daca a fost revopsita,etc...

Te poti uita pe dedesubt(daca ai o rampa)-la podea, sa dai mocheta un pic la o parte pe unde poti si sa te uiti daca a fost revopsita,in portbagaj la roata de rezerva,panoul spate,etc..acelasi lucru si la comp motor...

O scanare cu un VAG Com ar fi parfum....

Sa te mai interesezi si de istoricul asigurarii casco cu ajutorul seriei de sasiu (daca masina a avut casco sau chiar rca).

Partea cu cartea de service e "frectie la picior de lemn".O carte se poate face "pa naspa"(acceptati-mi termenii macar acum) si in ro si in alte tari..

numa bine si spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te poti uita sunt urmatoarele: Daca chiar are 37.000km (cum zicea si barabas ... ciudat). Mocheta trebuie sa fie curata si matasoasa, pedalele daca sunt originale fara uzura, mai vezi si fundul in scaun si uzura volanului. Daca toate acestea nu se intalnesc atunci masina a fost manipulata. Ridica capota si vezi daca a fost nituita, vopsita, reglat la telescoape si daca este posibil sa ii faceti un test. Eu am experiente neplacute la asa ceva, dar sunt prea nemultumit sa nu imi placa masinuta este mai mult ca o bijuterie. Deci mai bine dute cu cineva si daca incepe sa zica, asta, asta, asta ... mai bine nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

la toate astea se adauga faptul ca masina e foarte prost echipata (foarte saracacioasa in optiuni), motorul e de pe Lupo si nu prea trage si piesele sunt scumpe totusi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia este SA NU TE GRABESTI ca la acest pret sigur gasesti 1.4 75cp CU 5 USI ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Pret: mare (iti iei unul cu motorizare mult mai buna, in 4 usi, daca-ti place, eventual un Classic)

KM: OK. Nu ma pronunt, este posibil sa fie reali, depinde cui a aprtinut (pe mine ma cred putini cand le spun ca avea 15.300 reali dupa 4 ani)

Dotare: fara geamuri electrice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsurile foarte prompte, sincer nu ma asteptam deoarece am si experienta altor forumuri, dar aici chiar sunt impresionat.

Masina de care vorbeam, sunt nevoit sa o iau in compensare la o lucrare de proiectare si apartine sotiei unui decan de universitate (deci om serios spun eu). Omul mi-a spus de la inceput cu ce probleme se confrunta masina:

-nici el nu crede ca km sunt reali, neprimind cartea tehnica si cea de servis cind a cumparat-o,

-masina o are din luna decembrie anul trecut, deci de circa 6 luni si a luat-o cu 33.300 km si a rulat cu ea circa 3.500 km .

-dupa ce a cumparat-o a dus-o la reprezentanta si a schimbat toate filtrele si uleiul, discurile de frina si placutele, au verificat distributia si i-au spus ca nu este necesara schimbarea ei,

-intre timp a sesizat ca este patat de ulei pe la cutia de viteze si i s-a spus ca trebuie schimbat semeringul de la timonerie sau cam asa ceva,

-se desprind foarte des niste furtunase de la sistemul de spalare parbriz.

Stie cineva sau s-a confruntat cu problema legata de semeringul de la cutia de viteze si cit ar putea costa inlocuirea acestuia.

In rest masina arata impecabil atit la interior cit si la exterior, motorul nici nu se aude, ruleaza foarte frumos, in scimb intradevar este foarte lenesa si necesta scimbarea foarte desa a vitezelor.

Astept in continuare pareri pro si contra.

Hai noroace !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

eu zic "PAS!" pentru ca in 2006 mi se pare aiurea sa iti iei masina la care dai ca dementul la macaraua de geam, reglezi oglinzile cu ajutorul sotiei si nu ai nici tetiere in spate. nu te amagi ca le pui ulterior, ca toate te costa cat masina. motorul e anemic si daca mergeti mai multi in el cu aer conditionat e chiar bolnav de deces.

de semeringul de la cutie nu ma pronunt, daca de acolo o fi, oricum la 6N2 toate au o pata de ulei urata pe sub cutie, nu stiu de unde le curge si pe mine ma dispera aia.

sunt tare curios daca te referi la furtunul conductor de apa CATRE LUNETA (NU PARBRIZ) care intr-adevar e format din sectiuni de cate 15 cm si se desprinde undeva in spate, in zona banchetei stanga spate, problema foarte usor de rezolvat. la parbriz nu am auzit sa se intample nimic.

piesele sunt scumpe, in cimitire nu prea e 6N2 (s-a fabricat 2 ani si la noi s-a vandut prost) iar masina nu se mai fabrica din 2001 (deci piese kanci pe stoc si oricum scumputze)

eu zic nema, mai bine te arunci la un logan asa urat cum e, dar in care cari ca spartu si ai echipament destul de serios + servis&stoc. ma vor injura colegii de forum, dar dragii mei e chiar misto rau sa gasesti totul pe stoc, pe bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva totusi nu e in regula ... masina mea de exemplu are 60300KM si discurile de frana sunt cele originale si nu am de gand sa le schimb ca sunt bune si e din 2000. Deci daca e din 2001 si chiar are 36000KM atunci nu prevad de ce ar fi trebuit sa schimbe acele discuri. Eu raman la varianta sa cauti cu motor mai mare si cele mici lasa-le pentru tico si matiz. Sau daca nu ai ce face cu 6000de euro ... Pe bune ... eu am dat pe al meu 5500Euro cu geamuri electrice, oglinzi electrice, 5 usi 1.4i 75cp abs(cu buba:). dar totusi vezi diferenta de echipare si diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic "PAS!" pentru ca in 2006 mi se pare aiurea sa iti iei masina la care dai ca dementul la macaraua de geam, reglezi oglinzile cu ajutorul sotiei si nu ai nici tetiere in spate. nu te amagi ca le pui ulterior, ca toate te costa cat masina. motorul e anemic si daca mergeti mai multi in el cu aer conditionat e chiar bolnav de deces.

de semeringul de la cutie nu ma pronunt, daca de acolo o fi, oricum la 6N2 toate au o pata de ulei urata pe sub cutie, nu stiu de unde le curge si pe mine ma dispera aia.

sunt tare curios daca te referi la furtunul conductor de apa CATRE LUNETA (NU PARBRIZ) care intr-adevar e format din sectiuni de cate 15 cm si se desprinde undeva in spate, in zona banchetei stanga spate, problema foarte usor de rezolvat. la parbriz nu am auzit sa se intample nimic.

piesele sunt scumpe, in cimitire nu prea e 6N2 (s-a fabricat 2 ani si la noi s-a vandut prost) iar masina nu se mai fabrica din 2001 (deci piese kanci pe stoc si oricum scumputze)

eu zic nema, mai bine te arunci la un logan asa urat cum e, dar in care cari ca spartu si ai echipament destul de serios + servis&stoc. ma vor injura colegii de forum, dar dragii mei e chiar misto rau sa gasesti totul pe stoc, pe bune.

Hai noroc si toata stima pentru ce faci pe acest forum !

Furtunul de care vorbeam este intradevar la parbriz in dreapta cum te uiti la motor, undeva sub plasticul ce leaga motorul de parbriz si acolo este problema, este foarte usor de umblat dar se desface din noo de la drumurile proaste sau de la presiunea lichidului.

Multam frumos si tine-o tot asa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!