Jump to content

Bujii afumate, mers intrerupt, lipsa putere, "0" eruari la scanare


Marius Cosau
 Share

Postare recomandată

Buna, am o Fabia cu motor AUA la care am urmatoarele simptome: mers intrerupt la relanti, nu are putere in demaraj, intrerupe in treptele 1 si 2 sesizabil, consum de 12 % oras si 8% extra.Mentionez ca pe diagnoza ( la 3 service) nu am nici o eruare, am schimbat bujii, fise, senzor presiune admisie, curatat clapeta acceleratie, test compresie OK, curatat injectoare, am luat o bobina de la un prieten pentru o proba aceasi problea. Dupa simptome ar putea fi sonda lambda 1 dar nu apare nimic pe diagnoza.Ce sfaturi i-mi puteti da!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea pe circuitul de alimentare cu benzina, fa cateva teste pe sonda lambda in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am verivicat presiunea, este 3.Cum se masoara sonda in mers? Mentionez ca am o interfata VAG iar in 01 engine/measuring blocks grup 000 la 5 am valoare de 033. Unde ar trebui sa ma uit? ( la 1 am 0,26/ 2 - 0,60/ 3 - 0,26/ 4 - 146/ 6 - 128/ 7 - 145/ 8 - 130/ 9 - 149/ 10 - 128).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, astazi am scimbat sonda (prima dupa galerie) si valoarea de la 01 engine/measuring blocks grup 000 la 5 cifrele fluctueaza de la 034 la 099 in mers sau atunci cand o turez, dar tot intrerupe maine voi proba o clapeta sa vad ce se intampla.Daca aveti alte idei, va ascult.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "blindat' EGR mie mi s-a parut ca merge mai rau cu el blindat (blocat gaurile).In acest moment egr este curatat si nu mai este blindat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa-ti mai spun sa verifici este catalizatorul, sa nu fie infundat. Ca in rest ai verificat cam tot ce se putea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia nu e sarita? 

 

la advanced measuring values nu ai misfire?

Intr-o dimineata a pornit in 3 pistoane,am dat auto scan si nu mi-a dat nici o eroara :dry:  ,am trecut pe advanced measuring values cu motorul pornit si aparea misfire la unul din cilindri,la mine era doar o bujie foarte murdara de carbon,  dar ideea e ca autoscan-ul nu da erori tot timpul cand e vorba de misfire...

Modificat de RaulTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei 18, am verificat catalizatorul este curat iar fagurii sunt vizibli, deci nu cred ca este de la catalizator.

Raul TM, distributia nu e sarita, am verificat semnele si sunt ok (le-am verificat odata eu si a doua oara la un service care s-a dus direct acolo), cat despre misfire apare doar cat e motorul rece si in special la cilindru 1, cel de la distributie, cam 3-4 reteuri in decursul unui minunt, iar la cilindrul 3 apare rar, moment in care am facut test de compresie rezultatul a fost ok (toti cilindri avand valori mai mari de 9).

Un meserias in VAG m-a sfatuit sa fac update la soft, dar nu stiu pe nimeni sa faca asa ceva, sau sa incerc sa pun un ECU de la un AUB cel cu 101 cp dar nu stiu daca ar functiona tinand cond ca as rezolva partea cu imo off.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am si eu o nelamurire, la care nu am gasit raspuns, care sunt deosebirile intre motorul AUA si AUB de unde scoate diferenta asta de 26 cp???Se poate face un motor AUA sa aiba 101 cp???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti fiindca e diferenta de interne, plus harta de 101 are cuplu maxim in pod, am avut n-am mai vrut a 2-a oara, cel de 75 e mai viteaz, cel de 101 doar la top speed e mai bun teoretic, dar in viata reala nu-l prinde pe cel de 75 fiindca acesta demareaza mai usor avand cuplu mai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre cele doua e  intervalul de rpm unde dezvolta cuplu maxim

75vs101.jpg

 Intr-o intrecere unde se tureaza motorul la +6000rpm cel de 101cp castiga 

Modificat de RaulTM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius totusi ce bujii ai pus?  am citit mai demult un topic cu probleme asemanatoare si era de la bujii chiar daca erau noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Raul, am pus NGK GERMANY, NGK RUSIA (ambele cu 3 electrozi),  a mers prost, adica 30 km ok iar dupa incepea cu intreruperi, acum am pe masina DENSO (cu un electrod) pana Sambata am avut distanta de de 1 mm, Sambata am micsorat distanta la 0,7 mm si vreau sa spun ca e alta masina.Trage liniar, fara intreruperi si nu mai intrerupe la relanti (momentan....), in schimb mi-a aparut o eroare la EGR 17812 - EGR system (basic seting not perfomed). Am incercat in grupul de valori engine/08/074 si engine/04/074 si nu se adapteaza apare ERROR in ultima fereastra cea unde apare RUN.Nu apare ca ar fi defecta ci doar ca nu se adapteaza  :banghead:  :banghead: .............................

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai umblat la clapeta de acceleratie, atunci fa prima data o adaptare la clapeta. Dupa care sterge erorile si incearca din nou adaptare egr.

 

Am gasit ceva asemanator:

 

17812 (P1404) Exhaust gas recirculation system basic settings not performed

Adapt exhaust gas recirculation valve
Erasing learnt values and adapting engine control unit to throttle valve control part and exhaust gas recirculation valve
First of all, the old learnt values are erased. This is necessary to neutralise learnt values, which may be at the limit. During adaptation (ignition switched on, engine not running), the engine control unit learns various positions of the throttle valve control part and exhaust gas recirculation valve. These positions are stored in the control unit.

Adapting sequence must be performed if:
The voltage supply is interrupted 
The throttle valve control unit is removed and installed 
The throttle valve control unit is renewed 
The engine control unit is replaced

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaptat clapeta si este OK, dar la egr nu pot sa o adaptez si eroarea reapare...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva..Ce spneti sa cumpar unul nou sau SH ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pret la o valva EGR buna (producatori) , ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat ce se pune oem adica pierburg cam pe la 470 (garantie 2 ani parca), asta in caz ca vrei sa mai tii masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac o readaptare, temp motorului trebuie sa fie intre 10 si 50 grade, la mine era peste 50 grade cand am incercat sa o adaptez (curios este lucru ca in momentul adaptarii se auzea un zgomot la valva EGR, cred ca nu e arsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e arsa da eroare cu solenoidul N18 ceea ce nu o  sa vezi decat daca o deconectezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!