Jump to content

Recomandari schimbare intercooler


Basty OEM
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am o Skoda O2 1z3 2007 2.0 tdi BKD si pe langa softul de 170 cp as vrea sa schimb intercoolerul. Am o varianta cu IC de S3 second hand la care ar mai trebui cumparata tubulatura si suruburile.

Intrebarea mea este : Lag-ul care apare ( din cate stiu si am citit , apare ) cum se poate compensa ? Trebuie si upgrade pe turbo ? Sau doar alta harta ECU ? Sau ce anume ?

Intreb pentru ca nu ma pricep, apelez la cei priceputi...Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand nu inteleg motivul pentru care vrei sa faci upgrade la intercoolerul de audi s3 ? numai face fata al tau ? Iti dau un sfat de care sunt sigur ca nu vei asculta "NU le lega la cap fara sa te doara" si spun asta din propia experienta nici eu nu am ascultat de alti !

PS : mai bine faci upgrade la evacuare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce as schimba IC ul ? Plus turbina ? Din motive lesne de inteles ! Ar merge un pic mai bine si mai repede masina :))))) Serios vorbind acum, ar fi un upgrade pe care l-am vrut de foarte mult timp...cat despre evacuare nu stiu ce sa zic. Pe langa sunetul "sport" care pe mine nu ma incanta mai e si faptul ca pe oriunde ai merge zice lumea ca vin tancurile rusesti sa invadeze. Masina nu scoate fum decat cand calc pedala mai hotarat insa sa ma corecteze cineva : mai mult fum va scoate daca schimb evacuarea. Nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul post nu ai spus nimic de alta turbina ! AI spus doar de alt intecooler , evacuarea te va ajuta daca iti schimbi turbina pentru o mai buna evacuare a gazelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este : Lag-ul care apare ( din cate stiu si am citit , apare ) cum se poate compensa ? Trebuie si upgrade pe turbo ? Sau doar alta harta ECU ? Sau ce anume ?

Am scris ceva si de turbo...daca e necesara schimbarea odata cu IC-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei turbina de 2.7 nu e necesar sa schimbi intercoolerul pentru cei aprox 230 de cai obtinuti.

daca pui turbo de 3l vei ajunge pe la 250 de cai si e de preferat sa schimbi si ic cu unul de s3.

vrei mai mult, schimbi ic, lasi turbo de 3l si schimbi duzele cu ceva bosio de capacitate mare. rezulta undeva la 270 290 de cai.

vrei si mai mult, sanatate si succes iti doresc!

inca o chestie, foc fara fum nu se poate. vrei turbo si putere, o sa ai fum. deja de la turbo de 2.7 trebuie si espament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai multumesc Cristi ! Ca orice om cu soft la cap stiu ca fara fum nu se poate.

Turbina de 2.5 sau de 2.7 parca nu as vrea...cel putin cea de 2.5 crapa destul de des.

Bine, sa zic ca as pune turbo de 2.7 (unde trebuie si harta ecu schimbata) ce mama naibii fac cu injectoarele de 2.0 tdi care , din cate stiu si din cate am auzit, merg pana pe la 210 cp. Peste ,spun unii , incep sa pice...si parca nu ar fi ceva senzational sa incep sa schimb injectoarele...zic eu ;)

Aia cu " vrei mai mult, sanatate si succes " a fost tare ! :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele de pe bkd, care sunt bosch, sunt mai potente decat cele siemens. din punctul asta de vedere poti sa stai linistit.

o alta idee, orice turbina ai lua...fa un efort si ia ORIRIGINALA!. mu umbla cu turbine refacute.

daca ai turbo originala, 1749va , 180 ar fi maxim. limitarea sta in turbina nu in injectoare. cel mai mult ai de castigat cu 1749vc( 170cp) care face 210-220 cp.

peste urmeaza 1756vk( 2.7).

pai asta e adevarul. important e sa stii ce vrei de la masina:))) si in ce buget vrei da dansezi. la turbo 2.7 sau 3l cred ca trebuie sa schimbi toata tubulatura, pentru ca o sa sara furtunele stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule chiar nu stiam de lucrurile pe care le-ai scris mai sus. Multumesc mult de tot.

Dar la 1749vc nu trebuie schimbate furtunele ? Nu crapa sau sar din cleme ?

Asa ca si concluzie de moment ar fi doar turbo de 2.0 (170cp) plus soft si poate tubulatura...Si soft nu mai mare de 210 cp ca pleaca ambreiajul. Poate dupa un IC.

Dar sa spunem ca pun turbo 1749vc si fac soft...daca as pune IC, nu trebuie schimbat softul pentru IC-ul mai mare ?

Mda...mersul sportiv costa bre !

Inca ceva ca am uitat...n-am edit de pe tapatalk !

1749vc nu e turbo hibrid ? Numai de rau am auzit de ele si cica ar crapa cam dupa 6-12 luni...cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turbinele mici, 1749 VA VB VC nu sar furtunele din cleme daca sunt in regula si nu prezinta defecte pentru ca nu pot face indeajuns de mult boost.

 

Mai departe, cu ambreiajul, daca nu il fortezi si nu faci plecari "heirupesti" iar softul este facut cu cap nu il vei rupe prea repede. 

 

In ceea ce priveste ic, stai linistit momentan. cel de 2l face fata nevoilor tale. Iar softul se face abia dupa ce ai terminat cu toate upgradeurile tehnice. 

 

Turbo hibrid este carcasa de 1749 cu interne de 2.5. In fine, nu vreau sa intru foarte mult in detalii pe care nu sunt stapan. Mai bine ia si "sapa" putin pe forum pentru ca sunt o gramada de colegi care au facut ceea ce vrei tu sa faci. Citeste cu atentie, vezi daca merita efortul si spor la treaba! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult !

Ar trebui sa schimb numele topicului acum ca m am mai lamurit...acum caut turbo 1749vc original :)

Inca ceva : este plug n play sau e nevoie de modificari ? Parca e plug n play...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun sa scriu si eu aici din propia experienta 1.9 tdi 131 de cai ASZ injectoarele tin 250 de cai !!!! Daca vrei ceva potent , iti cumperi turbina noua( de preferat de 3 l gtb2260vk am avut turbina pe masina si este ce trebuie ) fara hybridizari made in romania ca nu tine , EU am optat aum pentru o configuratie hard core dar am stiut in ce ma bag , mai bine fa ti niste calcule si vezi in ce te bagi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quatrro3001

Fii atent...mi-a propus cineva de la o firma de reconditionat turbo ( daca vrei sa stii iti scriu pe privat ) ca poate schimba miezul de la cea stock a mea cu un miez de gt1749vc. Asa zic ei. Trebuie doar sa alezeze din turbo si merge si nu mai trebuie modificari...Asta cum e ?

Inca ceva...nu vreau mai mult de 200-210 cp dupa soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet eu unul personal numai vreau sa aud de Hybridizari facute de romani ! De ce vrei sa iti complici viata ,citeste ce a patit Cristi si de cat timp se chinuie , FUM fara chin nu iese ! Eu de curand mi-am achizitionat o turbina potenta , destul de rara pe la noi momentan, si am vrut sa ai schimb doar palele de admisie , lucru pe care il voi face la Unguri pentru mult mai multi bani decat in romania dar cu garantia ca nu vor exista probleme ! 

Ps: SI eu spuneam acelasi lucuru 210 cai si ma jur ca nu vreau mai mult , m-am mintit singur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu vrei mai mult de 200 cp, optim ar fi sa iei o turbina cu minimum de lag si care in urma resoftarii sa nu fie folosita 100% pt o fiabilitate ridicata. gt1749vc face 200 cp dar e maximum din ea si sigur dupa un timp ai sa vrei mai multa putere. Daca vrei sa faci o treaba buna pune de la inceput gtb1756vk si daca te vei plictisi de primul soft de ~200cp mai poti urca dupa doar cu un update de soft pana pe la ~230 cp. Daca vrei mai mult de 230 cp trebuie sa inlocuiesti duzele de la injectoare si poate IC(puteri de peste 250cp).

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat Alecs ,dar din punctul meu de vedere GTB 1756vk tot o turbina slaba este ,care cedeaza destul de usor la puteri de dupa 220 cp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Sterg si eu praful in acest topic...nu am gasit altul despre intercooler.... :))

Ideea este urmatoare...am testat intercooler-ul dupa metoda clasica mers constant cu 100km/h 

Am mers pana am vazut ca temperatura nu mai scade...rezultand 36grade in conditiile in care afara erau 21 grade

Ce parere aveti?intercooler-ul este putin depasit de situatie?

La 100km/h mers constant se oprea la 36grade dar daca ma apucam sa ma dau la ea...temperatura crestea destul de repede...in sensul ca am vazut si 40grade dupa cateva accelerari in forta...si urca...

Masina are un turbo putin mai mare si un soft ajungand la 170cai /390Nm,EGR/catalizator anulate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am gasit si eu topicul dupa inca 3 ani :) Pentru un motor TDI CR de 170 CP, caruia vreau sa-i pun soft si sa-i scot dpf, ajungand pe la 210-220 cp (sa speram), ma ajuta cu ceva schimbarea intercooler-ului stock cu unul de S3 ? Exista si dezavantaje, cum ar fi un lag mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!