Jump to content

De-ale bujiei incandescente


IGS
 Share

Postare recomandată

raspund eu scurt:

In functie de apasarea pedalei de acceleratie si turatia motorului (in mare vorbind ca sa nu intram in prea multe detalii), ECU "are nevoie" de o anumita presiune de supraalimentare (valori stocate in memoria cipului). In functie de presiunea efectiv masurata de senzorul de presiune, ECU comanda modificarea turatiei turbinei ca sa obtina valoarea specificata.

Este relativ dificil de explicat la ce turatie "intra turbina" pentru ce de fapt ea se invarte tot timpul, iar turatia este modificata de ECU in functie de conditiile amintite mai sus. In orice caz, maximul turatiei este in jurul valorii de 3000 rpm cu acceleratia la blana.

Ca o informatie suplimentara, valorile turatiei turbinei este de ordinul 100.000 RPM si chiar mai sus spre 200.000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este turatia maxima de lucru pe stand?? Pentru ca ele sunt echilibrate astfel ca la 168.000 RPM sa aiba o toleranta de max 2G, iar in conditii de lucru reale unde se suprapun si alti factori (fluctuatii de presiune admisie, temperatura, depuneri de funingine, etc) solicitarea in lagere este si mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este turatia maxima pe care o poate suporta fara ca sa apara deformari plastice in materiale. Nu cred ca se ajunge vreodata la aceasta turatie. O sa caut articolul unde am citi aceste lucruri si o sa-l pun aici (sper sa-l gasesc)

Turatia de 168.000rpm este cea pe care constructorul o considera "safe" in cazul unei functionari normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze !!!!

Am citit de la coada spre cap si mai tarziu mi-am dat seama ca e vorba de turatia turbinei.

In res nu comentez, ma declar de acord cu cele afirmate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai motor de racheta, sau ai pus un 0 in plus la rpm ?

e vorba despre turatia turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
O alta precizare ar mai fi ca TDI-urile de pe A3/B4 nu au acest sistem de incalzire al lichidului de racire.

Fir-ar a naibii de treaba. Eu merg pana la facultate si cand ajung pe acolo (20 min si aprox 7 km) atunci incepe sa fie mai cald. Desi eu suspectez si termostatul.

OFFTOPIC: Cum iti dai seama ca termostatul e nasulit? Cand ai temperatura de regim permanent cam joasa? Eu vara (repet VARA) am maxim 72 grade celsius la lichidul de racire cand merg linistit (90km/h tr.V intre orase). Cam rece nu? Inainte statea pe la 80-82 grade. Cum o fi mai bine? Presupun ca mai cald e mai bine cu conditia sa nu fie prea cald... :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ermostatul...termostatul...aha.pe asta il testezi (chiar si vara)dupa un drum mai lung decat cal ca-l faci tu pana lqa facultate (deci cam cand trece de 70 de grade) prin atingerea cu mana a furtunelor de apa care vin si pleaca de la radiator.daca toate par la fel de calde inseamna ca ai termostatul blocat in pozitia 'DESCHIS' si ar trebui sa il schimbi.presupun ca si la Passat termostatul e amplasat ca la Golf tot pe langa pompa de apa.asta stiti voi cei cu Passat-urile.

Solutia a doua:daca e cald radiatorul e clar ca tre' sa schimbi termostatul.

De retinut:ambele solutii se aplica doar la temperaturi sub 80 grade.sa mai pot aplica la temperaturi peste 90 de grade pentru a verifica daca termostatul nu e blocat in pozitia 'INCHIS'.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Atunci tb sa il schimb ca si vara daca merg la drum lung sta la 73 de grade maxim. In oras insa la stat la semafoare samd urca si pana la 87 cand porneste ventilatorul si il raceste pana pe la 80-81

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!