Jump to content

Probleme dupa schimbare pompa benzina


siracan
 Share

Postare recomandată

Buna seara,posed un Polo 1.0,1996,o masinuta fara cusur pana acum doua saptamani.Dupa cateva porniri esuate,am constatat ca pompa de benzina este moarta.
Am comandat alta noua,(nu originala,era mult prea scumpa! ),montata in service,totul perfect!Masinuta a plecat la prima cheie si a functionat parca si mult mai bine...sau poate eram eu prea fericit ca am scapat relativ usor...
In fine de a doua zi au inceput problemele:curba la dreapta-moare motorul! Nu am bagat prea mult in seama...dar in cealalta zi...curba la dreapta moare motorul!
De doua saptamani,cand are ea chef,in curba la dreapta moare motorul.Porneste imediat la sfert de cheie... Fac cam 50-70 km zilnic iau cateva zeci de curbe la dreapta...aiurea si fara nici un sens (pana acum),moare motorul,cam de doua-trei ori pe zi! Apropo,inainte de a schimba pompa de benzina cred ca-mi murea motorul de trei ori intr-un an!
Am fost din nou la service,binenteles ca in aproape 15 km parcursi in oras nu a murit nici macar odata!
A mai patit cineva asa ceva?...cum a-ti rezolvat?
Multumesc anticipat!

Modificat de siracan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuei vazut ce se intampla si ai 2 posibilitati

1. se intrerupe alimentarea pompei - cel mai plauzibil

2. prinde aer pompa... mai putin plauzibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa sa ne lamurim: Si inainte de a schimba pompa spui ca-ti murea motorul,dar doar la curba dreapta sau asa, fara legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,a aparut dupa montarea pompei noi.

In aceasta dupa amiaza,o sa o demontez,poate a fost montata gresit...

Am sa revin diseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cu spuneam...am demontat-o,verificat,remontat etc...tot ala fel!
Curba la dreapta,moare motorul,de fapt am facut un pas inainte,in curba la dreapta nu se alimenteaza cu benzina!
Am facut plinul si simptomul a disparut,acum astept sa consum din benzina pentru a vedea cam de la ce cantitate reapare simptomul.
In concluzie sant tot acolo...cam in ultimul sfert (cam atat aveam in rezervor) de combustibil,cand virez la dreapta mai 'barbateste',pompa nu se mai alimenteaza.
Pentru seara asta i-mi ajunge,o seara faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi,abia astazi am reusit sa rezolv problema!
Postez rezolvarea in speranta ca poate fi de folos si altcuiva.
Pe scurt:pompa de benzina se monteaza in acel mini container...suport...acel plastic galbui care trebuie desfacut pentru a scoate pompa si binenteles pentru a o monta pe cea nou.Este ca un invelis pentru pompa de benzina,realizand totodata si un spatiu cu rol de mini-rezervor,pastrand benzina in el tocmai pentru situatiile de genul celei cu care m-am confruntat eu (rampe,pante,curbe luate strans si rapid s.a.m.d).O GARNITURA !!! o garnitura nepusa la locul ei de catre marele mester si binenteles etanseitatea acelui mini-rezervor din jurul pompei a fost compromisa!Aproape o luna de draci si nervi plus situatii penibile in trafic cand se oprea motorul...in fine...am rezolvat-o!!!
Sper sa fie de folos intamplarea si pentru alti colegi care se confrunta cu probleme asemanatoare.
Sa aveti doare zile faine si rezervoare pline!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ! Detin un VW Polo din 97, de aproape un an .. Mi-a mai facut mici probleme care au fost rezolvate, insa de o luna, odata cu venirea frigului a inceput sa-mi faca figuri . Initial am crezut ca nu porneste ca nu are suficient curent bateria, am schimbat bateria cu una incarcata , si degeaba , se aude pompa de benzina cand pun contactul , invarte electromotorul dar degeaba ca nu porneste. Am dus-o la un mecanic,a pornit-o cu chiu' cu vai,a zis ca este de la sonda de apa si ca sa o schimbam.Am schimbat sonda,am schimbat si bujiile, totul ok.Timp de o saptamana nu am pornit-o fiind plecata din zona,cand am sosit am pornit-o fara probleme,dupa 3 zile in care nu am mai pornit-o,vechea poveste , invarte dar nu porneste . Atunci mecanicul mi-a spus ca da scanteie, insa care ar putea fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut am si eu un polo frumusel din 1994 si am avut probleme la pompa de benzina sa oprit in mers iar cand am legat pe direct pompa functiona.am schimbat releul dar problema este ca acum nu mai cupleaza pompa de loc iar cand pun paratul de masura arata ca pompa nu primeste curent.inca o mentiune cand pun contactul aparutl indica tensiunea necesara pt 2 3 secunde si pe urma iar 0.un sfat daca va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e normal sa functionmeze, 3 sec la punerea contactului , si apoi doar cat dai la automat si pe timpul functionarii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pompa de benzina a inceput sa faca un uruit cam puternic de cand am schimbat filtrul de benzina cu regulator incorporat acu cateva luni, original avand regulator detasabil. Cand pun contactul inca se simte vibratia pompei de benzina prin levierul franei de mana. Daca dau flash se aude cum pompa isi schimba turatia, sau dupa pornirea motorului cand incepe sa incarce alternatorul, se aude clar si diferenta de tonalitate, diferenta e sesizabila si intre motor oprit/pornit respectiv 12v/14v. E drept ca in cateva luni, de cand e mai vocala, am invatat sa ascult pompa pentru ca ma pune pe ganduri, pare ca se forteaza...

 

Probabil regulatorul vechi era decalibrat fiind detasabil, eu am mai schimbat odata doar elementul filtrant, si daca regulatorul vechi detasabil nu a fost schimbat niciodata cel mai probabil era decalibrat si nu mai facea presiune asa mare, deci nici pompa nu se forta atata...

 

Dat fiind si faptul ca mai fac trasee lungi cu masina cateodata, de ex. 400km acum de 1 iunie, nedumerirea mea e directionata catre cei care au trecut prin problema asemanatoare cu pompa, si anume daca are rost sa ma risc sa mai merg cu ea asa sau sa caut o alta pompa mai voinica, la dezmembrari sau noua (producator?) ? Daca as face doar urban nu m-as stresa deloc, dar mi-e teama sa nu raman sinistrat pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Si pompa mea a inceput sa miaune de cateva luni incoace, fiind cumparata de noua, pe producator, deci nu recomand. Avand in vedere ca acest sunet anunta inceputul sfarsitului, imi pare rau ca am dat bani pe una noua care vad ca-si da duhul dupa numai un an jumate. Daca stiam chestia asta luam una din dezmembrari si dadeam jumate din bani. Deci eu aleg dezmembrarile si sunt curios daca se potriveste de pe ceva mai "nou", de prin 2005 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca e actuala pompa si cat a costat ?

 

Cea veche inainte sa moara a inceput sa se auda mai tare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Ceva china sau turcia JP sau JC auto ceva de genul si am dat 180 lei doar pompa fara tulumba. Era singura sub 250 lei care se potrivea pe masina mea.

Mi-a adus ala de la piese auto si una Meat&Doria la vreo 220 lei dar nu se potrivea fizic, era mai micuta chiar daca in poze arata la fel.

Mi-a zis tot individul ala de acolo ca cica se potrivesc pompele (motorasele) de pe logan. Taximetristii le schimba anual din cauza frecusului.

Cea veche inainte sa moara nu scotea zgomote ciudate ca asta, insa se oprea de nebuna cand avea chef, mergea cu presiune mica (2 - 2.2 bar) dupa care a murit de tot.

Am vrut sa o tai cu flexul ( e capsulata ) sa vad de ce a crapat dar nu am avut timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

deocamdata nu stiu ca sa fac, astept un semn de inrautatire a situatiei, ma gandesc ca poate ma autosugestionez eu intr-o oarecare masura, voi mai verifica returul daca scoate benzina cand am timp sa vad daca pompa are putere sa bage 3 bari in rampa (cat e presiunea regulatorului), fiindca atunci cand nu iasa nimic pe retur pompa nu e capabila sa ajunga la 3 bari, si daca voi cumpara alta voi merge pe marci consacrade bosch, vdo, preferabil noua sa nu mai am treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Ce fel de regulator ai, cu vacuum pe rampa de injectoare sau integrat in filtru ?  Va un test de presiune cu un manometru, si daca e ok, la sa pompa in pace.

Oricum Bosch e vreo 4-500 lei, iar VDO cam dublu su vin cu tot cu tulumba, nu separat.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris mai sus ca aveam regulator detasabil de fitru, si acum l-am schimbat cu totul sa fie integrat in filtru, pentru ca nu cumva cel vechi sa fi fost decalibrat.

Daca vine benzina pe retur cand pui contactul cu motorul oprit inseamna ca regulatorul deschide, ceea ce inseamna ca s-a atins presiunea de 3 bari, mai ales ca pompa cu motorul oprit e alimentata cu 12v, nu 14v cat are cu el pornit, iar consumul la relanti e infirm fiindca o pompa de benzina are debit de multi litri pe minut.

Am eu pitici pe creer cateodata ca mi se pare ca e mai vocala de cand are regulatorul nou, cel vechi probabil are peste 10 ani ca si masina, si poate era slabit, si ma gandesc sa nu fie si pompa obosita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!