Jump to content

Bujii si Fise pentru Golf Mk2 Benzina


Angel_Dust
 Share

Postare recomandată

Va propun un topic constructiv, pentru golfurile noastre: ce bujii si ce fise folositi sau ati vrea sa cumparati pentru o mai buna functionare a motorului.

Eu unul sunt hotarat pentru bujii NGK BUR6ET si fise CHAMPION LS-205 (plus capac distribuitor si rotor BERU).

http://cgi.ebay.nl/NGK-Bougies-voor-AUDI-V...2QQcmdZViewItem

http://ww6.powerboutique.net/L01287/boutiq...amilles/134.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata folosesc BOSCH cu 3 electrozi, asa cum scrie in manualul ei ca trebuie folosit la acest tip de motor :pale:, si fisele sunt cele originale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din patite pot spune in ce priveste fisele ca atata timp cat cele originale nu fac probleme( se masoara rezistenta sa fie in limite si aproximativ egala intre fise) este o mare greseala sa le inlocuiesti.

In ce priveste bujiile eu as opta pentru NGK. Indicativul difera in functie de motor/aprindere/injectie/conditiile climatice in care functioneaza masina , etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xanule ai dreptate !

fise stock, bujii NGK .

Fisele noi (Beru, Carol&Cable am incercat) sunt de obicei mai proaste decat cele stock.

Bujiile in 3 merg mai prost pe motorul meu 1.8 8V (EV) decat cele simple (NGK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea e ca fisele au fiecare diferite valori (6Ko, 4.5Ko, 5Ko etc)....de aceea vreau noi. De ce spuneti ca cele noi sunt mai proaste decat cele stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal din patite.Am schimbat fise din dorinta de a pune piese noi.Am pus Tesla/Champion/Beru si pana la urma am revenit la cele originale.Sunt convins ca exista fise mai bune decat cele originale dar cat costa?Un set de fise Beru originale pt Golf 1 depasesc cu mult suta de euro pe cand cele after-market obisnuite se invart pe la 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca pretul reflecta calitatea intotdeauna, dar am gasit BERU cu 2.245.000lei si Champion cu 1.200.000lei....oricum, daca imi iau iar stock (s/h) trebuie sa aiba fiecare in jur de 5Ko, nu? (cel putin asa scrie pe ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales NGK cu electrod de platina sunt al naibii de bune, sunt made in Japan si sunt la juma de pret fata de Beru sau Bosch.

Cat despre Champion eu le zic papa de cand am ramas in 3 cilindrii in cucuietii din deal ca a cedat nervos o bujie (avea doar 6 luni de folosinta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit ngk-urile originale in 3 electrozi, cu bosh intr-unul. in cartea tehnica scrie ca.s bune si astea. apoi am rupt o fisa, pe care am schimbat-o, dar e diferita de celelate.

oare de ce da sa moara la relanti? adica merge prost, iar la o accelerare usoara moare motorul. sa fie ca nu.s toate fisele la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu....problema e ca merge in 3 cilindrii....sau da scanteie mai slaba decat celelalte.

Eu am inlocuit toate fisele, capacul si rotorul de la distribuitor si merge ok...dar parca mai trebuie ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am mai observat o problema de natura ciudata. se slabeste singura cureaua de la alternator. deja am rupt doua, m-am gandit ca nu erau noi si poate de-aia se intindeau, dar azi, la 3 zile de cand am una noua apar aceleasi probleme, cureaua se slabeste singura. a, si mi-a montat-o un amic care e mecanic, deci cel putin la asta noua se exclude si montarea gresita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce sa gresesti la montarea curelei pe alternator!totusi cred ca ti se slabeste surubu' de care prinde alternatoru',verifica daca are saiba!daca nu punei tu una!si mai verifica si bratul care prinde alternatoru sa fie bine fixat!sa nu joace adika !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am mai observat o problema de natura ciudata. se slabeste singura cureaua de la alternator. deja am rupt doua, m-am gandit ca nu erau noi si poate de-aia se intindeau, dar azi, la 3 zile de cand am una noua apar aceleasi probleme, cureaua se slabeste singura. a, si mi-a montat-o un amic care e mecanic, deci cel putin la asta noua se exclude si montarea gresita.

Verifica de asemenea sa nu fie uzata fulia de la alternator.Daca fulia este uzata dupa un scurt timp de la intindere cureaua intra intre cele duoa jumatati si ca urmare initial se slabeste dupa care se rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o lasi un pic mai slaba pt ca daca o intinzi bine exista riscul sa o rupa din nou.Oricum ar trebui sa ai una de rezerva cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati avut dreptate, e de la fulie. alternatorul e de la dezmembrari, o sa incerc sa recuperez fulia de pe cel original pe care lam pastrat. oare se schimba usor doar fulia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Are o piulita in capat si in functie de model un imbus in capatul axului pentru a tine contra.Trebuie sa ai grija sa nu pierzi pana din ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult xanu, sper sa fi rezolvat problema. azi am pus fulia de pe alternatorul vechi...obervam zilele astea schimbari.

vad ca esti tare dibaci in ale golfului, poate ma mai lamuresti intr-o treaba: tot azi am schimbat complet fanele fata/ spate + cabluri frana de mana. pe spate am frana pe tambure. m-am chinuit sa reglez cateva ore frana de mana. observ ca cele doua cabluri nu se strang la fel de tare din piulitele de la maneta din interior. am gandit simplu, intins cablul din partea stanga, cu roata suspendata frana de mana e perfecta. apoi din interior, ma gandeam ca trebuie sa-l intind si pe cel drept la fel de tare...dar se pare ca m-am inselat, roata spate dreapta freaca. asa e la toate?

scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Ca sa obtii un reglaj corect dupa ce ai umblat la franele pe spate( tambure) trebuie sa mergi un pic cu masina ca sa se regleze ambele roti dupa care faci reglajul din interior . Nu incerca sa strangi egal cablurile ca nu merge vei obtine o roata reglata si una blocata! Bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Ca sa obtii un reglaj corect dupa ce ai umblat la franele pe spate( tambure) trebuie sa mergi un pic cu masina ca sa se regleze ambele roti dupa care faci reglajul din interior . Nu incerca sa strangi egal cablurile ca nu merge vei obtine o roata reglata si una blocata! Bafta. :offtopic:

merci xanu, n-am avut timp de ea, dar zilele astea voi face treaba. salutari si merci de competenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!