Jump to content

Eliminarea trapei


cristivw
 Share

Postare recomandată

problema. doresc sa stiu daca exista solutie, sau daca ma fac frate cu tubul de silicon...

am cumparat masina (mk2) cu trapa din aceea de bazar, din sticla, care se ridica putin in sus si atat.

intrebarile:

1) se poate scoate aceasta si monta una originala? :(

2) in caz ca 1) nu este valabila, se poate elimina cu totul? teoretic, ma gandeam la eliminare, sudare tabla (tinichigerie, vopsitorie) si inlocuire plafon cu unul fara gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avea f mult de treaba ca sa o inclocuiesti cu una originala..

In primul rand cea originala are canale de scurgere prin stalpii fata si spate (4 canale cu furtun).

In al doilea rand, montarea propriuzisa a trapei iti va da foarte multa bataie de cap si sincer nu cred sa ai sanse de izbanda.

Oricum, sunt curios si eu daca a incercat cineva si daca i-a reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa nu a fost facuta sa fie eliminata....mai bine cumparai o masina fara trapa. SIMPLU.

Modificat de Angel_Dust
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa nu a fost facuta sa fie eliminata....mai bine cumparai o masina fara trapa. SIMPLU.

pai este o trapa din aceea de gasesti si in bazar, aplicata dupa. e o prostie.

In primul rand cea originala are canale de scurgere prin stalpii fata si spate (4 canale cu furtun).

asta o stiam si eu, ca exista cele 4 canalete pt. scurgere, care la unii se infunda si creaza probleme. in fine, daca nu luam in calcul furtunele, exista sanse? ma gandeam la dimensiunea decupajului din plafon... dar din cate am vazut, "gaura" pt. trapa originala este mai mare decat cea pe care o am eu, deci, teoretic, ar trebui sa mearga.

chiar sunt curios daca a facut cineva asa. ma gandesc practic: daca tot am gaura, o pot mari, astfel incat sa intre trapa originala.

daca nu si nu, o astup cu tabla, trag o vopsea deasupra, astfel incat sa nu mai fie nici urma. asta stiu ca se poate :pale:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi cu ce te deranjeaza trapa aia ?? si in plus, daca ai vazut ca masina e cum e de ce ai mai cumparat-o??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu cred ca avea sens sa renunt la masina pt. o amarata de trapa de 300mii.

si ma deranjeaza, deoarece chederul ala mare dintre ea si capota s-a copt, baga si apa, imi bate soarele-n cap, si este o totala prostie, atat din punct de vedere estetic cat si functional. pt. mine cel putin.

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre trapa de "targ" si cea originala nu este doar marimea gaurii ci si intreg mecanismul de dedesubt.Singura varianta viabila daca vrei trapa este sa schimbi tot plafonul.Oricum faptul ca canalele de scurgere se infunda este o problema de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre trapa de "targ" si cea originala nu este doar marimea gaurii ci si intreg mecanismul de dedesubt.Singura varianta viabila daca vrei trapa este sa schimbi tot plafonul.Oricum faptul ca canalele de scurgere se infunda este o problema de intretinere.

pai stiu. trapa de targ este o chestie doar aplicata pe tabla, prinsa cu chedere, alte sisteme nu vad. ea se ridica putin in sus, si atat. eu asta vreau sa stiu, daca pot sa o scot si sa ii pun una originala. nu stiu exact care este mecanismul unei trape originale (cea care se deschide si in sus putin, si se trage toata in spate). cu canalele nu cred ca ar trebui sa fie necazuri, iar plafonul, bineinteles, se va schimba dupa caz: ori cu gaura pt. trapa originala, ori fara (daca o elimin complet).

raman la intrebarea: merge facuta aceasta tranzitie? scoaterea trapei de bazar; ramane gaura; se ajusteaza gaura ramasa la dimensiunile unei trape de fabrica; se ia tot mecanismul impreuna cu trapa de fabrica, se pun pe masina; se ia plafonul de la un vw ce a avut trapa, si cam atat?

;)

Modificat de cristivw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut la Oltcit trapa si cu timpul s-au dus garniturile...o perioada am peticit garniturile cu silicon naval negru,dar intra pe la suruburile de prindere ale sticlei,acolo e mai rau.Asa ca am masurat-o si am luat una noua si s-a potrivit perfect.

Asta iti sugerez sa faci si tu:cauta una la aceleasi dimensiuni,pt ca sunt standardizate.Eu luasem atunci din metro o trapa italiana la vreo 1,8 mil lei .Acum cred ca e vreo 3-4 mil lei vechi....

Nu te complica cu tinichigerie,etc ,schimba trapa cu alta si cu ocazia asta vezi daca ai rugina pe acolo sau nu! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e buna si ideea asta... dar daca nu pot trece la o trapa din fabrica, mai bine renunt de tot. sunt foarte proaste cele aftermarket, se duc chederele... si cum ai spus si tu, asa stau eu acum, cu tubul de silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a pune trapa originala tr sa decupezi tot plafonul.adica sa-l schimbi de la stalpi.cred ca e munca dracului,

parerea mea.un tinichigiu care cunoaste mk2 ti-ar putea da cea mai buna solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uff... suna urat.. :( o sa ma duc si la un tinichigiu sa intreb. n-am apucat inca. in principiu vroiam sa stiu daca merita sa iau de la cineva sistemul de trapa + plafonul interior (tapiteria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot la ideea altei trape raman.Una italiana,nu turceasca te va tine garantat 4 ani de zile.Oltcitul l-am vandut din 2001 parca (sau 2002 :( ) si trapa nu are nici o problema,merge perfect,nu intra apa,etc...

Vrei sa te apuci sa bagi autogenul pe masina.Daca astupi gaura tre sa schimbi materialul textil de la plafon,daca pui una originala iese ca naiba si dupa vreo 2-3 ani ,ce e sudat cu autogen va inflori!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trapa originala la mashina. este din tabla si nu se ridica. doar se duce in spate de tot. am demontat-o de vreo 2 ori. are 2 shine din aliaj (seamana cu alumniu) care sunt montate pe armatura plafonului (partea de jos). armatura aia este ondulata astel incat sa se potriveasca cele doua shine si ele sunt prinse cu holshuruburi in gauri date in armatura. gaurile se pot da, dar nu stiu cum ai sa faci tu ondularile alea. (eu am facut mai demult un topic in care ziceam ca mi s-au ros pe interior vreo 2 din gaurile de la shine si nu mai prin holshuruburile).

a doua chestie e in interior deasupra oglinzii unde armatura plafonului este facuta ca sa se poata monta manivela aia care inchide si deschide trapa. in rest cred ca va trebui sa tai din plafoniera din carton si sa cumperi un capac din plastic care vine intre plafoniera si manivela.

PS. nu stiu nimic despre cele 4 furtunashe. eu nu am vazut asha ceva la mine. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai: eu am gasit aici pe cineva care dezmembreaza masina. are trapa pe ea. ma gandeam sa ii iau tot sistemul de la trapa, si sa il pun pe al meu. plafonul din carton, cum zici tu (tapiteria), o inlocuiesc cu cea de la masina dezmembrata. asta intreb, daca mai sunt alte modificari in metalul caroseriei ce nu se pot face pe o masina care nu a avut deloc trapa din constructie. din moment ce acea masina se dezmembreaza, ma gandeam ca pot lua absoulut tot ce tine de trapa de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

armatura aia de care zic eu e in caroseria mashinii. asha e structura plafonului. nu stiu ce sa te sfatuiesc.

uite in pozele astea se vad onduleurile alea din tabla de care vorbesc. cum faci tu alea la caroseria ta in caz ca nu le ai?

vezi ca in ele se prind shuruburile. in prima poza se vede o parte din prinderea shinelor si in a doua partea de prindere a manivelei de deasupra oglinzii.

Modificat de TedyBear
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt. poze, asa am mai inteles si eu cate ceva. o sa ma interesez atunci daca se pot face acele onduleuri. m-am uitat pe strada la un g2 cu trapa originala, si in comparatie cu a mea, cea originala pare mai mare. deci e bine, daca ar mai fi putin de decupat din tabla decat de pus la loc. poate iese. cine stie. ma mai documentez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie simpla ar fi, scoaterea trapei vechi, achizitionarea unui cheder ca pentru geamurile laterale de autobuz si decuparea unui capac din tabla exact cat este gaura.

Bagi tabla in cheder si nu mai ai probleme.

Sau pui direct geamul de la trapa existenta, dupa ce in prealabil ai aplicat o folie protectoare sufuciente de inchisa la culoare, ca sa nu mai bata soarele asa de tare.

Tii neaparat sa ai trapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu tin neaparat. de aceea am zis ca, daca nu se poate pune una originala in locul celei de bazar, mai bine o elimin complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba romaneasca care ilustreaza bine situatia "sa faci din r..... bici !"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare solutia cu chederul de autobuz cea mai buna. Asta daca vrei sa scoti trapa si sa nu ai probleme. Daca sudezi, chituiesti vopsesti s-ar putea sa sara chitul si se vede nasol pe urma.

Daca vrei sa ai trapa , sunt de parere ca ar trebui taiata masinuta din stalpi si sudat noul pafon. Pe urma retapisezi, chituiesti, vopsesti si dai la manivela :eek:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristivw sunt sigur ca nu vei reusi sa schimbi trapa ta cu una originala niciodata.nu-ti spun de ce ptr ca te vei supara pe mine,dar te sfatuiesc sa schimbi chederul de la trapa ta si sa o lasi pe mai tarziu schimbatul trapei.

:eek: p.s. astept de la tine o intrebare de tipul:pot face un golf 3 din caroseria unui golf 2 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, culmea... eu ma gandeam sa facem un golf 5 gti dintr-un golf 2... ha ha ha. funny.

pana la urma, eliminam trapa si gata. o fi romanul creativ, dar cand vointa nu e, nimic nu e... :eek:

topic closed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!