Jump to content

FIltru bezina 2.0 TSI


AndreiCC
 Share

Postare recomandată

Am si eu o curiozitate , cum stim ca injectoarele la motorul asta daca se infunda nu se pot curata , iar filtrul de combustibil este in rezervor , ce ar fi indicat sa facem ?

 

Stim cu totii ce carburant avem si nu cred ca ar strica sa-l schimbam, probabil in tarile civilizate nu e cazul,

 

Inca nu am auzit de un filtru care sa se curate singur , iar rolul lui e de a filtra , nu vad ce proprietati de filtrare ar mai putea avea un filtru la o masina cu peste 100k alimentata doar cu combustibil din Ro fie el si cel mai "performant".

 

Sa-l schimbam sau sa mergem pe ce spune producatorul ? Adica sa nu se schimbe.

 

L-a schimba cineva ? Cat costa ? E grea operatiunea ?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Proprietatile de filtrare ale filtrului nu scad odata cu vechimea lui. El filtreaza tot mai bine pana filtreaza asa de bine incat nu mai trece nici molecula de benzina prin el. ( teoretic). Daca fabrica a zis ca nu se schimba, probabil au trecut prin el mii de tone de benzina in teste si au vazut ca nu are nimic, deci ramane ca nu se schimba. Oricum un filtru nu se infunda brusc. Eventual nu mai poti face depasiri mai intai, nu mai poti merge cu 140 pe ora, etc. Nici la Skoda Octavia 1, Golf 4, etc, etc, in carte nu scria ca trebuie vreodata schimbat filtrul de benzina, dar romanii il schimbau des, unii chiar anual. Eu am vreo 230.000 Km si am schimbat odata filtrul de benzina, dar degeaba. Am suflat in el si nu opunea nici o rezistenta, era departe de a fi infundat. Cat despre calitatea benzinei din Romania, eu nu cred ca este mai murdara decat in Germania de ex. Crezi ca baga cineva pamant in cisterne? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Mondeo pe benzina model 2008, si filtrul de benzina e tot langa rezervor si nu se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai , personal nu am vazut cu ochii mei , dar am auzit ca in tancurile alea de sub pompe e multa mizerie.

 

CU siguranta mizeria vine din tancurile statiei de alimentare , dar nu e obligatoriu ca acele cisterne sa fie "farmacie". Traim in Ro totusi iar 95% din distrubuitori o iau de la rafinaria noastra, nu vine din "strainataturi" sa zici ca aia respecta normele.

 

Dar nu cumva e prea tarziu pt injectoare cand deja masina da semne de "gatuire" din cauza filtrului infundat ? Sau filtrul ala chiar isi face treaba incat nu are cum sa treaca nimic de el ? 

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In tancuri este mizerie si apa, dar sorburile prin care este trasa benzina sunt la o oarecare distanta de fundul tancului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina nu e in rezervor. Cel putin la GTI si tot ce inseamna TSI pe Golf se poate schimba destul de usor, nu ma astept sa fie diferit la Passat.

Eu l-am schimbat la 30k si nu costa o avere.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la scirocco nu este in rezervor, dar poate sa fie ca la Tiguan care este situat in rezervor. Din ce an e masina si ce cod ai la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An 2009 , cod motor : CAVB. 

 

M-as bucura sa nu fie in rezervor !  :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te uiti tu sub masina in fata rotii din dreapta spate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la tine filtru este in rezervor. Life-Time Filter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-mi place cum suna life-time asta ! Imi vine sa ma duc sa scot rezervorul.

 

Life time pana pica injectoarele probabil.

 

E grea operatiunea ? 

 

robi , multumesc pt efortul de a cauta info !

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   "Din pacate la tine filtru este in rezervor. Life-Time Filter."

 

  Nu pot sa inteleg. In loc sa va bucurati ca ati scapat de o cheltuiala, fie ea de 10 euro, de vizite la service, timp pierdut, va lamentati ca nu se poate schimba filtrul. Ati auzit de cineva cu filtrul infundat?  Ce legatura are filtrul neschimbat cu injectoarele? A mai pus cineva aici pe forum un grafic oficial cu eficienta filtrarii in functie de vechime, si cea mai proasta eficienta era in momentul cand filtrul este nou.(logic pentru mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi explici si mie te rog logica filtrarii scazute la un filtru nou ?

 

Da , i-am auzit pe MULTI cu filtrul infundat ! Pai ce legatura exista intre combustibilul care trece prin filtru si injectoare ? SImplu , Daca trece mizerie prin filtru , mizeria respectiva ajunge in injectoare. 

 

M-as bucura daca ar exista ceva pe Pamantul asta "lifetime" :)

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca noi astia care puteam schimba filtrele avem mai multe sanse sa ne pice injectoarele daca zici ca un filtru nou e mai prost ca unul vechi. Mai mult ca sigur benzina trece mai greu prin el si poma de benzina este mai fortata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel. Nu se schimba filtrul. Este lifetime si se afla in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Unii sunt mai desteptiu decat inginerii de la VW care au scris in carte "nu se schimba".

   Cum ar putea trece gunoaie mai multe printr-un filtru vechi, decat prin unul nou? Eu cred ca invers. Am un canal cu zabrele in fata casei. Uneori se strang deasupra lui crengi si frunze si apa trece mai greu. Cand grilajul este curat, unele frunze intra in canal. Cand este imbacsit, deabia trece apa, frunzele in nici un caz.

   Unii cred ca pompa de benzina este fortata daca filtrul este usor infundat. Sunt sigur ca la fel cred ca si motorul de aspirator este fortat daca pui palma pe gura de aspiratie. De fapt atunci motorul de aspirator merge mai usor, se tureaza mai tare, puterea absorbita este mai mica. ( puneti un ampermetru ). Intrebati un prof. de facultate de la hidrotehnica sau hidrodinamica - nu stiu cum se numeste disciplina - de ex. cand merge mai greu un motor pus sa pompeze apa pe o conducta, cand robinetul este inchis, sau cand este deschis. Raspunsul este cand robinetul este INCHIS, lucru cu care voi desigur nu sunteti de acord, de parca asta ar schimba realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se crede nimeni mai destept decat inginerii de la VW , tocmai de asta si intrebam toate "tampeniile" conform logicii tale de "canal'" .Tot conform logicii tale , filtrele , de  orice fel ar fi ele nu isi rostul pe acest Pamant , iar ca urmare rog un moderator sa mute topic-ul in aria corespunzatoare (motoare pe benzina ? ) pt ceva mai multe raspunsuri pertinente.

 

Inca nu sunt convins daca trebuie umblat sau nu la filtrul ala life-time din rezevor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestie e ca nu stie nimeni unde e situat in rezervor si daca se ajunge usor la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi, dar daca vrei sa comparam cu frunzele in canal, apa care trece prin TOATE frunzele alea care blocheaza zabrelele...e la fel de curata ca INAINTE de a trece prin frunze? adica benzina dupa ce trece prin toate impuritatile din filtru...si pleaca mai departe...e la fel de curata ca atunci cand a intrat in filtru? 

daca benzina are apa (chiar si doar din condens), ea unde ramane? si iarna unde face probleme?

nu exista filtre sau lichide life-time.

 

ei recomanda la cele care se schimba usor schimbarea la 2 revizii. oare asa mare diferenta sa faca intre astea si ale voastre?

eu le schimb la fiecare revizie (pt ca merita si dpdv al efortului, financiar,siguranta) si primavara mereu e murdar sau are urme de gheata din condens. 

 

si da, am scris mai sus de lichide ca la fel se discuta si cu uleiul din cutia de viteze, sau servodirectie...

 

cautati pe net studii ce se intampla cu uleiurile astea life-time dupa zeci de diferente de temperatura zilnice. in cativa ani ce se intampla cu proprietatile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ei recomanda la cele care se schimba usor schimbarea la 2 revizii. oare asa mare diferenta sa faca intre astea si ale voastre?


eu le schimb la fiecare revizie (pt ca merita si dpdv al efortului, financiar,siguranta) si primavara mereu e murdar sau are urme de gheata din condens."


 


   Vreau sa intreb cine recomanda? Ca am luat cartea originala a masinii si nu am vazut la benzina nimic specificat ca trebuie schimbat filtrul de benzina vreodata. Poate imi poate arata cineva pasajul din carte. Si am masina la care filtrul se schimba in 5 minute si costa probabil sub 30 lei. In paragraful care se refera la filtre de combustibil, peste tot este in paranteza ( diesel). Daca pri "ei recomanda" intelegi recomandarea verbala a celor din service-urile din Romania, sau recomandarea fabricantilor de filtre after market, m-am lamurit. Pe vremea lui Ceausescu am avut si eu Dacie si se infunda filtrul de benzina, dar avea cam 1 cm patrat suprafata de filtrare. Daca filtrele astea life-time sunt mari, cu suprafata de filtrarea desfasurata poate de 1mp, nu prea are cum sa se infunde. Eu as merge pe mana fabricantului, mai ales ca daca cumperi un filtru din magazin nu stii ce calitate are sau daca macar are vreuna.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca reviziile le faci la service, de ce trebuie sa scrie in carte TOT ce trebuie sa faci TU? ia evzi in cartea LOR de service ce scrie ca trebuie sa faca la masini?

 

nu am cartea la indemana, dar in cartea de service era rubrica printre toate cele pe care le bifai la revizii.

inainte de toate...desfa un filtru dupa 30-40-50 000km..si vezi cum arata

 

uite de la alti producatori

 

http://www.aveoforum.com/forum/attachments/f94/5098d1323548904-fuel-filter-change-aveo-sedan-2010-lt-manual-cambio-filtro-gas-jpg

http://www.andrews.edu/~vorostse/fuel_pump.jpg

http://www.crvownersclub.com/forums/attachments/maintenance-service/13218d1384711855-location-fuel-filter-2011-crv-ff.jpg

http://ww2.justanswer.com/uploads/oldnewenglandmarine/2011-08-30_205147_6lyfuelfilter.jpg

http://www.dieselfiltersonline.com/Diesel-Filters-Spec-Sheets/Ford-Recommended-Oil-Fuel-Air-Filter-Replacement-Intervals.gif

http://www.cars101.com/subaru/maintenance2012c.JPG

 

 

citeste si textul din cartile de service de mai sus.

si daca vrei iti pot pune 100 de linkuri. 

daca nici dupa asta nu ai inteles...eu nu mai zic nimic. 

 

LE: prin "EI" inteleg orice mecanic bun, care intelege ce se intampla intr-o masina. orice specialist. si da, producatorii si cei de la service (cei care CHIAR se pricep), fac parte din aceasta grupa.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata elementul filtrant dupa 200.000 km.

 

post-64586-0-70133000-1409227319_thumb.j

post-64586-0-67729600-1409227967_thumb.j

post-64586-0-08191400-1409227977_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , dar zabrelele ?!?  unde-s zabrelele ?!?  :tuktuk:

 

Acum lasind caterinca deoparte , a schimbat cineva filtrul acela din rezervor ca la motorizarea mea CAVB sau similara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma cred ca voi pune un filtru de carburant de mercedes , cel capsula , pe traseul de joasa presiune si il voi schimba la 10k .km

 

RIsc sa stric ceva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca tot aveam eu o problema cu filtrul din rezervor , vreau sa va anunt ca m-a lasat pompa de benzina , la 144k km.

 

Cu ocazia asta am scapat si de stress-ul filtrului :) Iar mizerie era , am sa vad daca a curatat-o mecanicul sau nu.

 

Cu alte cuvinte filtrul respectiv nu se poate schimba ptr. ca este capsulat.

 

Voi cati km aveti cu masinile voastre ? Cei cu filtrul de benzina in pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!