Jump to content

Da in nas cand accelerez brusc - Passat 1.6


ClauSiAlin
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,sunt nou posesor de passat 1.6 ahl,101 cp,fabricatie 98,si asi avea urmatoarea problema,masina merge perfect la relanti,porneste la sfert si la rece si la cald oricand numai ca atunci cand accelerez mai brusc de exemplu cand fac o depasire masina se accelereaza greu si da in nas,se smuceste rau si cand urc o panta pierde din putere si trebuie sa scad vitezele pana abia urc panta cu viteza a 2-a.Daca o accelerez lin masina merge ok.Mai multe detalii nu va pot spune ca abia am cumparat masina si inaintea mea masina au avut-o 2 fete,deci va dati seama...Multumesc mult si astept parerile voastre pana cand voi avea timp sa merg cu ea la o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnoza ai facut, sa vedem ce erori sunt stocate ?

 

clapeta curatata, egr ? 

 

bujiile cum se prezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-am facut diagnoza am si spus,inca nu m-am uitat la nimic pentru ca nu stiam cu ce sa incep.Multumesc pentru raspuns si o sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat clapeta si este curata la fel si bujiile arata destul de bine,insa masina la fel face.La indrumarea cuiva am sa schimb si filtrul de benzina poate el o fii cauza........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică, fișele sa nu fie vreuna oxidată la contactul cu bujia (expperiență personală)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceva noutati? Si a mea tot 1.6 AHL face ca si a dv!Maine schimb si eu filtruil de benzina!Alte pareri?

A mea la inceput nu mai tragea bine! Acuma da si in nas si pe admisie se aude un zgomot asa ..."astupat" cand accelerez. I-am facut diagnoza si totul este ok...nici o eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o noutate,nici o rezolvare momentan.Ma bucurasem ca am găsit bujia 3 slăbită din chiulasa si am zis gata,am găsit motivul,am curatat-o am strans-o bine dar la fel face.O sa verific si fisele cum a spus colegul Makron,poate,poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.daca la rece merge bine si numai la cald iti da in nas,e dusa sonda lambda.dar mai intai,iti recomand sa schimbi sonda de temperatura lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
AlexandruPalea

Buna ziua,sunt nou posesor de passat 1.6 ahl,101 cp,fabricatie 98,si asi avea urmatoarea problema,masina merge perfect la relanti,porneste la sfert si la rece si la cald oricand numai ca atunci cand accelerez mai brusc de exemplu cand fac o depasire masina se accelereaza greu si da in nas,se smuceste rau si cand urc o panta pierde din putere si trebuie sa scad vitezele pana abia urc panta cu viteza a 2-a.Daca o accelerez lin masina merge ok.Mai multe detalii nu va pot spune ca abia am cumparat masina si inaintea mea masina au avut-o 2 fete,deci va dati seama...Multumesc mult si astept parerile voastre pana cand voi avea timp sa merg cu ea la o diagnoza.

Salut.

 

Banuiesc ca problema s-a rezolvat intre timp,dar de curiozitate care a fost cauza?

 

Am si eu un Passat tot 1.6 si as fi curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am pus testerul azi pe masina si mi-a dat 4 erori si anume:
-01177 Engine Control Unit
37-10 Faulty-Intermittent
-00625-Vehicle Speed Signal
27-00 Implausible Signal
-00282-Throttle Position Actuator(V60)
41-00-Blocked or No Voltage
-01087-Basic Setting Not Perfomed 
27-00-Implausible Signal
Daca ma poate ajuta cineva cu o interpretare a erorilor..........cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb clapeta de acceleratie.........Pareri???????Multumesc oricum pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca conectorul de la ECU nu prezinta urme de apa/umezeala/contacte oxidate. Daca e Ok vezi ca poate s-au facut modificari ale ECU.

Verifica senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie daca nu este blocat si are tensiunea corecta:Intake system Passat 1997-2000-1,6 - AHL.pdf.

Sterge erorile, adapteaza clapeta de acceleratie dupa care vezi care mai apare. Daca eroarea  00282 reapare atunci trebuie sa schimbi clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,revin si eu cu problema mea.Am schimbat clapeta de acceleratie si surpriza,nici o schimbare.Dupa indelungi cautari ce ziceti ca gasesc.....bobina crapata pe jumatate.O schimb si pe aceea si mare mi-a fost bucuria sa vad ca am o noua masina care nu se mai balbaie si raspunde acum la orice comanda.Insa.....revin cu o alta problema,ieri dimineata fiind -10 grade nu a vrut sa porneasca.De la ce sa fie oare,oi avea apa in rezervor si sa fii inghetat,pentru ca mai tarziu cand s-a incalzit afara a pornit imediat din prima sau mi-a mai spus cineva sa nu fie din cauza bateriei,ca ea ar invartii motorul dar nu mai are amperajul ala la pornire.Ce ziceti,care sa fie cauza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna! Am si eu urmatoarea problema la passat 1.6 benzina AHL 98': cand e motorul cald,de la 40 grade in sus, simt intreruperi de putere la accelerare mai brusca, mai ales treapta 2-3 si 3-4 si mai putin in rest. Bujii si fise schimbate noi dupa cod motor.

Am observat ca daca scot mufa senzor MAF dispare intreruperea, cu toate ca pe vag nu apare nici o eroare si verificarea senzorului Maf este in parametri, confruntare cu Autodata. Pe vagcom singura problema care am putut-o identifica era la sonda lambda care nu oscila si arata o valoare de 0.97 fix-. am verificat cu aparat de masura si confruntare cu Autodata: este  in parametri.

Credeti ca ar fi totusi Maf -ul,?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil - incearca sa probezi cu altul bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 3/21/2017 at 4:50 PM, lucman said:

Buna! Am si eu urmatoarea problema la passat 1.6 benzina AHL 98': cand e motorul cald,de la 40 grade in sus, simt intreruperi de putere la accelerare mai brusca, mai ales treapta 2-3 si 3-4 si mai putin in rest. Bujii si fise schimbate noi dupa cod motor.

Am observat ca daca scot mufa senzor MAF dispare intreruperea, cu toate ca pe vag nu apare nici o eroare si verificarea senzorului Maf este in parametri, confruntare cu Autodata. Pe vagcom singura problema care am putut-o identifica era la sonda lambda care nu oscila si arata o valoare de 0.97 fix-. am verificat cu aparat de masura si confruntare cu Autodata: este  in parametri.

Credeti ca ar fi totusi Maf -ul,?

Mersi

Aceasi problema am avut si eu si am schimbat debitmetru de aer, fisele si bujiile, dar am schimbat pe rand sa vad exact ce ar rezolva problema si a fost debitmetru de aer. Scoate mufa de la debitmetru si daca motorul accelereaza bine cand apesi brusc e clar ca e dus debitmetru ( verificat cu vcds si multimetru debitmetrul arata ok ). Costa mult un debitmetru , eu am dat 550 ron DENSO dar merita. 

Modificat de silviu_pas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!