Jump to content

Pompa frana de Golf 2 22,2 mm pe Golf 1


gaby mk1
 Share

Postare recomandată

Salut! 

In urma nenumaratelor incercari de a face frana sa mearga la golful meu, avand frane de gti pe fata si disc pe spate si pompa originala de frana pe care am reconditionat-o si in final am schimbat-o cu una noua fara succes, am decis sa caut alta pompa de frana pentru a putea face fata nevoii de volum de lichid al sistemului de frana.

Mi-a sarit in ochi faptul ca g2 are pompa cu diametrul de 22,2 mm fata de g1 care are doar de 20,64, plus de asta aceasta pompa de frana s-a folosit pana in anii 2000 pe foarte multe tipuri de masini din gama VAG , fiind usor de gasit si relativ noua si este similara la prinderea de tulumba de servo.

 A facut cineva aceasta schimbare? ma refer doar la pompa de frana , excluzand tulumba de servo si suportul ei, care  dupa masurarea ansamblului,  are tija mai scurta cu vreo 20 mm fata de planul de prindere de caroserie fata de cea de mk1, nu stiu cum ar afecta asta pozitia pedalei de frana, mai este suficienta cursa sau se scoate piciorul prin podul pedalier? 

Modificat de gaby mk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa indelungi cautari pe net, am gasit problema mea: tulumba mea de servo este un model fara reglaj la pedala, restul tulumbelor fiind cu filet si reglaj, de asta dandu-mi niste rezultate eronate la masuratori, si conform celor gasite modelul cu filet ar fi mai lung decat cel de mk1 cu vreo 10mm, fiind necesara taierea lui inainte de montare...

In rest totul este plug and play.

post-39164-0-96916200-1408905036_thumb.j

post-39164-0-36970200-1408905049_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am luat de pe golful 2 gti, tumulatura plus cilindru, la suporti se potriveste perfect dar trebuie sa tai tija si sudezi capatul golful 1 cu filet.

Eu asa am procedat la mine, frane de gti pe fata si tambure pe spate momentan si functioneaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M.am gandit si eu la aceasta varianta sa ii sudez partea filetata, dar sudura in acel loc nu mi se pare sigura si as vrea ca totul sa fie ca din fabrica realizat, mai degraba o piesa la strung facuta sa imbrace tija de la tulumba de g2 si sa aiba filet in capat , si prinsa cu un surub sau siguranta cilindrica care trece prin cele doua piese. O sa caut in principiu o tulumba de 16v cu filet si pompa aferenta de 22.2 mm, am aflat ca sunt si de 20.64 pe g2 normal , si un teu pt senzorul de frana, teu care se gaseste la g2 cu abs, se afla sub masina in dreptul puntii spate din cate imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am procedat exact ca si Cristiannn doar ca eu am si pe spate discuri, pe pompa am pus reductii de pe cabrio.

Sunt foarte multumit de frane si crede-ma ca le folosesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in lipsa de servo de frana mare cu filet, am facut la strung un adaptor sa prind pompa de frana de tulumba mea de mk1, si tin sa precizez ca acum am cu adevarat frane bune. Atasez un desen cu piesele respective, poate cineva are nevoie. 

post-39164-0-03381300-1409385171_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hai noroc,

 

Poti sa pui te rog si o poza cu montajul pe masina ca nu prea imi dau seama ce-ai facut tu acolo.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cu prelungirea tijei din interior, merge pus pe MK1 pompa de frana de G3, impreuna cu tulumba de servofrana. Trebuie doar taiata tija de la tulumba de G3 si sudat capatul de la cea de Mk1. Montaj facut de mine deja si merge perfect. Chestia asta au facut-o si nemtii. Avantajul pompei de frana de G3 este ca dupa 1995 pompa este din ALUMINIU, si nu se mai gripeaza in veci, si nici nu creeaza probleme.

Este doar o sugestie.

 

Vezi topicul lui COJO, caci la masina lui am facut modificarile la tot sistemul de franare, si are frane mai bune decat am eu pe MK2. 

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am facut nici o poza, oricum am renuntat la ideea de pompa de g2 pe tulumba de g1, am pus tot ansamblul de tulumba mare de servo + pompa de frana de 22.2 , doar ca nu am sudat filetul in capat la tija ci am facut o piesa care sa se imbine cu tija de la servo si am fixat-o cu o siguranta cilindrica prin piesa realizata si tija de la servofrana.(sunt impotriva sudurilor in locuri de genul asta) . Acum e mai pufoasa frana daca pot zice asa, necesita mult mai putin efort la apasare fata de servo frana veche mica de g1, iar frana tine perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nemti am vazut facut acelasi lucru, si, daca sudura e facuta calumea cu samfren, nu are nici cea mai mica problema (atii sudeaza planetare si tin la sute de cai), Crede-ma gaby ca e cea mai buna solutie, si .... pot garanta cu mana pe inima perfecta functionalitate, si garantaea sudurii ca va tine cat masina. Este cea mai simpla, si nu necesita alte piese ca la montarea pompei de G2. Tulumba competa de G3 cu tot cu pompa de frana de preferat cea de aluminiu, pica complet pe aeeasi prindere, si servofrana merge ca la un G3, s frane PERFECTE. Poate confirma COJO (sper sa vada postul).


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3210209-How-to-Mk3-22mm-MC-and-larger-booster-servo-into-your-Fox.

 

Nu-l mai gasesc pe ala unde am vazut, dar nu am fost impresionat de sudura, unde facuse o gogoasa, cu electric. Uite exact ce vorbesc si, cu descriere. Sper sa ajute pe cineva. Prinderea, si totul in rest este plug and play.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmeaza sa pun si eu pompa de 25,4, intrebarea mea e: nu e mai simplu sa tragi un filet pe boosterul nou si sa infiletezi acel capat de prindere de mk1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e mai simplu, acum depinde de diametrul tijei de la boosterul nou, la mine a fost de 11mm , nu ai ce filet sa tragi pe 11 mm, de asta am folosit alta optiune, daca e de 12 mm imediat bagi o filiera si l-a rezolvat, ramane sa faci o piesa la strung cu capatul de la brake boosterul de mk1 care e de m10x1.5 si in capatul celalalt filet interior de m12 si le poti imbina si face astfel incat sa fie la lungimea exacta

Modificat de gaby mk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!