Jump to content

nu ajunge apa la 90 de grade


kedavras
 Share

Postare recomandată

Motor : 1.6 td SB

Tin sa precizez ca apa nu ajunge la 90 de grade in mers , doar daca este turat motorul peste 3500 de turatii sau daca urc pante. Am venit cu masina in UK , deci am testat tot drumul. Daca sta masina la relanti , ajunge apa la 90 de grade dupa circa 10 minute. Dupa ce a ajuns la 90 de grade , se aude un zgomot cand raceste. De ce nu ajunge la 90 de grade si in mers ? Sa fie oare termostatul ? E vreo problema daca circul cu masina asa pana la urmatoarea revizie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e blocat termostatul pe deschis.Nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti consume mai mult, motorului ii trebuie temperatura optima pentru a functiona in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de consumat mai mult stiam , dar daca ar fi gen 0,5 litri la suta de km , nu ma deranjeaza , dar poate sa afecteze si in alt fel motorul ? nu e rece complet , dar tot nu e la 90 de grade. Eu o sa lucrez cu masina aici , de fapt lucrez deja , momentan fac doar 50 km de pe zi , dar o sa fac in jur de 100 curand, momentan sunt la un job part time de delivery. Ideea e ca imi consuma cam mult in oras cred masina oricum. Pornit oprit toata ziua. Cred ca undeva in jur de 8-9 , nu stiu ca nu am facut consumul inca. Cat credeti ca va consuma mai mult si alte probleme pot aparea daca merg asa pana la urmatoarea revizie ?


si de ce ajunge oare apa la 90 de grade doar la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca acum fiind termostatul blocat pe deschis circula tot timpul lichidul de racire prin radiator.Cand circuli cu masina trece aer mult prin radiator si il raceste.Cand stai la relanti nu trece aerul.Partea asta este usoara de inteles.Poti circula linistit pana la urmatoarea revizie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, sper sa nu consume cu mai mult de juma de litru in plus :)


btw, si la celalalt golf am termostatul bulit. Macar de as fi putut veni cu ala aici , ca am consum mai mic putin fiind 1.9 tdi afn , dar nu e omologat motorul si riscam sa imi confiste masina astia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o reparatie de 50 lei/masina(termostat bun +antigel) si o poti face singur in 15 min/masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu nici unde e pozitionat si nu am nici scule in afara de o cheie de 13. sunt in UK si nu am cui sa cer. Ideea e sa nu se strice ceva pana la revizie , ca daca se strica ceva nici nu mai are sens sa repar masina la cat de scumpa e manopera ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie doar o tubulara de 10, si termostatul se gaseste sub pompa de apa, stutul care merge spre gura de intrare de jos in radiator.

Sunt doua suruburi. Daca-l cumperi, ideal ar fi sa cauti sa iei cu tot cu garnitura lui.

Cat despre consum, da consuma mai mult 0.5-1l, ceva pe acolo, de afectat nu-i afecteaza motorului cu absolut nimic in afara de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iarna daca circuli cu ea nu o sa prea ai caldura si dezaburire calumea. De banii pe care ii dai in UK la mecanic iti iei 100% o trusa de scule destul de completa de genu http://www.ebay.co.uk/itm/Mannesmann-Premium-Combination-Ratchet-Socket-Set-215-pcs-1-2-3-8-1-4-/201149629281?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item2ed573c361 sau mai mica si intretinerea o poti face tu ca gasesti info destul pe net.

84_1261516010.jpg

Pozitia lui e in zona asta 

apoil.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor : 1.6 td SB

Tin sa precizez ca apa nu ajunge la 90 de grade in mers , doar daca este turat motorul peste 3500 de turatii sau daca urc pante. Am venit cu masina in UK , deci am testat tot drumul. Daca sta masina la relanti , ajunge apa la 90 de grade dupa circa 10 minute. Dupa ce a ajuns la 90 de grade , se aude un zgomot cand raceste. De ce nu ajunge la 90 de grade si in mers ? Sa fie oare termostatul ? E vreo problema daca circul cu masina asa pana la urmatoarea revizie ?

 

dupa parerea mea masina ta nu are nimic. Poate senzorul care iti arata tie la bord temperatura apei e imbatranit si nu iti urca acul indicator pana la 90, sau nu iti arata corect temperatura apei. Si e absolut normal ca in mers sa nu iti porneasca ventilatorul pentru ca aerul care trece prin radiator e suficient pentru a-l raci. Ceea ce spui tu este absolut normal, si mie la doua masini pe care le-am avut se intampla acelasi lucru si nu aveau nimic blocat sau stricat. NU consuma mai mult si nici mai putin din aceasta cauza. Nu cred ca poate fi vorba de 10-15 grade in minus, si cu siguranta 1-2 grade in minus (chiar daca ar fi) nu afecteaza in nici un fel functionarea motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!