Jump to content

Diferente intre 2E si PB (PF, RV, etc)


CV03XCM
 Share

Postare recomandată

Salut!

M-am gandit la un fel de upgrade la electrica masinii (1.8digi2) la electrica de 2E (2.0 dar tot digi2,mai nou)

Paralel cu elecrica planuiesc sa inlocuiesc si unele anexe (motorul ramand acelasi, avand rk facut recent, pistoane, garnituri, totul nou nu vreau sa bag banii intr-un motor necunoscut)

Dilema mea: nu stiu care sunt diferentele fizic intre cele 2 motoare.

Stiu ca clapeta e cu potentiometru nu cu 2 contacte. Clapeta se potriveste pe admisia mea?

Stiu ca evacuarea gazelor de carter difera. Se potriveste oare capacul de culbutori la masina mea?

Rampa de injectie cat difera? Din cate am auzit pe vwvortex la 2E parca se injecteaza in admisie si la al meu in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa iti fac nisto poze ca sa vezi diferentele. eu mi-am cumparat chiulasa cu admisie si injectoare ca sa fac upgrade la un 1.8 monopunct, dar am aflat tarziu ca imi trebuie calculatorul motorului de la o masina cu a/c si cea de pe care am luat eu nu avea a/c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woow niste poze ar fi super ca sa nu ma tot duc la dezmembrare pt. poze fara sa iau nimic.

Merci anticipat!

Vad ca ECU are acelasi cod ca la mine, difera doar cele 2 litere dupa cod. Presupun ca mufa e identica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti fac diseara poze si la mufa si la cod. Eu am aflat destul de tarziu de diferenta intre cele cu a/c si cele fara a/c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult ma intereseaza daca se potriveste clapeta de 2E pe admisia mea si capacul de culbutori pe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Scuze ca nu tiam pus poze. Le scot pe seara din tel si le pun aici. Ce am verificat eu ca si diferente intre ele: admisia trebuie de 2e, nu merge clapeta pusa, are alta forma, la 2e admisia e rotunda, la pb este ovala, capacul merge pus cel de 2e dar cu garnitura de pluta, nu cu insertie metalica, fiind prezoanele mai scurte decat la 2e. Injectoarele din ce am vazut merg puse fara probleme de pe un motor pe altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!

Daca te intereseaza, donorul de pe care iau piese e un passat b3, 2E cu clima, codul de piese la ecu e cu CL la capat. Teoretic azi ajung acolo, cica au ECU -ul, daca-l vrei pot sa ma interesez.

Ce diferenta e la ECU cu clima si fara?

Ca eu initial am avut ECU de RV (clima + catalizator) insa avea portul pt. ISV ars si am pus un ECU de PB de pe o masina fara AC.

Oare difera hartile de amestex si injectie?

Eu in momentul de fata folosesc masina fara AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre ele este un fir care e excitatia pentru a/c si mareste relantiul. Trebuie si instalatia electrica de la cel cu a/c. Momentan il las asa pe al meu pentru ca merge bine. Cred ca o sa pun la vanzare ce am luat eu ca sa mai fac curat prin garaj. Daca iti trebuie ceva am chiulasa completa cu injectoare si admisie si calculator fara a/c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele promise cu scuzele de rigoare, eu o sa pun axa de 2.0 (este acelasi cod cu cea de 1.8 8v gti) pe monopunct sa vad daca se simte vreo diferenta.


.

post-139628-0-07120700-1408984170_thumb.

post-139628-0-15587800-1408984172_thumb.

post-139628-0-08496100-1408984175_thumb.

post-139628-0-94242500-1408984179_thumb.

post-139628-0-98831800-1408984244_thumb.

post-139628-0-83197800-1408984248_thumb.

post-139628-0-36232800-1408984253_thumb.

post-139628-0-54392300-1408984258_thumb.

Modificat de low_low
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pentru ce, sper doar sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori o poza ajuta mai mult decat o pagina intreaga de forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa iti fac poze la ceva anume mai detaliat sa imi spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ma mai intereseaza mufa de la senzorul de detonatii, daca e cu 3 contacte ca la 1.8 sau e alt animal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este acelasi senzor cu 3 pini. Iti zic pentru ca mam uitat pentru un prieten care are ke-jetronic si spre surprinderea mea si ala are acelasi senzor de detonatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Reinviu topicul....

S-a facut loc liber sub capota la masina mea.... am dat afara struto-camilo-calul RV-ABS-PB din masina, ca m-am saturat de probleme.

Am posibilitatea sa pun un AGG 2.0 SIMOS cu immo.

Am marea rugaminte, daca a mai facut cineva swap pe acest motor, ce anume chichite sunt?

Prezuoun ca va fi de mesterit la contact, sa pun immo la mine pana dezactivez. Si probleme la turometru.

Alte suprize pot aparea? Cutie, suporti etc?

Ca si constructie e aproape identic cu 2E....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor. Eu am achizitionat aceea masina şi trebuie să îi pun motorul RV mă poate ajuta şi pe mine cineva cu nişte scheme la furtunele de vaccum si schema electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!