Jump to content

Audi TT Quattro 1.8T 225CP


nero666

Postare recomandată

Salut,

 

Sunt nou pe forum. Si pt inceput o sa-mi prezint masina:

 

Audi TT mk1 Quattro

 

Model Coupè

 

Motor: 1.8T 225CP

 

An: 2003

 

Inainte am avut un VW Passat B6 2.0TDI (fusese al tatalui meu, cumparat in 2006). Avand in vedere ca Passat-ul avea nevoie de niste investitii m-am hotarat sa o schimb si sa investesc in ceva mai puternic, si am decis sa cumpar o masina mai mica si pe benzina, maxim 2.0 de preferat din grupul VAG. Dupa ce am intrat intr-un TT mk1 m-am indragostit.

 

Am mari planuri pt ea. 

 

post-128681-0-50846400-1407687864_thumb.

Link către comentariu

cred ca primul va fi refacerea motorului,din ce am inteles de pe forum ti s-a rupt distributia.....pacat:) bafta si speram sa iasa ceva frumos

Link către comentariu

Da, am inceput bine :)) . Trebuie inca sa ma decid daca il voi reface sau voi cumpara un sh...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut!

 

- Motorul a fost refacut (chiulasa completa si toate piesele aferente)

- A fost schimbat electromotorul

- Si zilele astea urmeaza sa schimb furtunul epurator de gaze (este de proasta calitate si am inteles ca se strica des)

 

In rest masinuta merge super! Fata de vechiul Passat B6 e o diferenta enorma!  :D

 

Urmeaza:

 

- Polish faruri (poate reusesc chiar maine)

- Xenon 4300K

- Folie pe luneta si geamurile laterale

- Schimb disc si placute frane

- Schimb ulei Haldex (quattro)

 

Si multe altele... :)))

Link către comentariu

Frumoasa masina, ti-am mai zis, chiar de nici acum nu inteleg downgrade-ul de la B6 la mititica asta, dar...poate bine ai facut, daca nu ai familie, ce rost are ditamai B6-le :)

 

Sincer, si eu m-am gandit sa il vand si sa iau un Golf.

 

Xenon 4300k ? De ce nu pui 6000k? :)

 

In legatura cu folia, pe geamurile tale, e legal sa pui? Adica, e ca si cum ai pune la o masina pe fata..nu?

 

Apropo, sunt Daniel Sogor de pe facebook :D (Grupu VW Passat B6)

Link către comentariu

Sa o porti sanatos,ai aceeasi culoare ca a mea;becurile le-am schimbat si eu cu philips de 4300k echipare OEM,dupa o vreme obosesc si astea.

 

Eu vreau sa-mi vopsesc cupola si oglinzile in black piano si cu folie pe luneta si laterale,poate iti vine vreo idee :)

 

Cu furtunele de la epurator,mai bine ai pune catch tank,eu asa am procedat.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut!

 

Pana la urma si eu voi vopsi cupola si oglinzile, pt ca mi-au recomandat ca folia nu tine pe oglinzi si pe luneta o folie neagra lucioasa lasa niste umbre ciudate. Deci am decis ca elementele sa fie vopsite.

 

Mersi pt sfat! 


Frumoasa masina, ti-am mai zis, chiar de nici acum nu inteleg downgrade-ul de la B6 la mititica asta, dar...poate bine ai facut, daca nu ai familie, ce rost are ditamai B6-le :)

 

Sincer, si eu m-am gandit sa il vand si sa iau un Golf.

 

Xenon 4300k ? De ce nu pui 6000k? :)

 

In legatura cu folia, pe geamurile tale, e legal sa pui? Adica, e ca si cum ai pune la o masina pe fata..nu?

 

Apropo, sunt Daniel Sogor de pe facebook :D (Grupu VW Passat B6)

 

Salut! Mi-am dat seama  :D

 

In legatura cu folia oricum masina mai mult ca sigur va fi inscrisa pe BG (din mai multe motive, nu doar financiare) deci nu-mi fac griji pt ce scrie in talon etc. Dar stiu ca e legala folia cu transparenta de 70% pe fata, care asigura o buna protectie UV. Oricum pe fata o sa decid mai tarziu. Si pe spate, respectiv luneta o sa pun folie cu trasparenta cat mai mica. Consider ca folia este foarte importanta vara si cand poate mai uiti ceva in masina, in ultimul rand pt privacy.

 

Pt xenon sunt inca indecis, vreau un compromis bun intre claritate si culoare. Adica nu vreau sa bata pe albastru, noaptea mereu am fost deranjat de aia cu xenoane super albastre si nu vreau la randul meu sa deranjez pe altii. Am auzit ca 4300K sunt mai albe decat cele 6000K.

Modificat de nero666
Link către comentariu
  • 4 months later...

Revin dupa ceva vreme cu detalii, vor urma si niste poze saptamana viitoare. 

 

In perioada asta am inscris-o si au fost schimbate urmatoarele (nu prea multe pt ca am avut alte cheltuieli): 

Ulei motor

Bateria (Varta Black)

Termostat

Plasticul unde intra joja de la ulei (meseriasii care mi-au reparat motoru cred ca au rupt-o si nu au putut sa schimbe o piesa ce costa 7lei, infine nu comentez)

A fost deschis motorul in urma unei eori in vag, si un ax nu era aliniat cum trebuie, asadar a fost schimbat intinzatorul lantului axelor cu came (si un capacel de pe ax ce era fisurat) acum simt ca trage mai bine. 

 

Luna care vine sunt pe lista: ulei cutie (cred ca voi alege MOTUL, dupa consilierea unui prieten) si ulei Haldex + filtru si din pacate bucsele, din nou...

Modificat de nero666
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!