Jump to content

Omul potrivit la momentul potrivit


mastermox

Postare recomandată

Dupa o lunga perioada de timp de mers cu masina de firma, si ocazia de a conduce inca de la inceput tot ce a insemnat aparitie noua de la VW din 2010 incoace.. am considerat ca anul acesta este momentul sa fac pasul in a imi achizitiona o masina.

 

Cautarile au inceput initial de la un G4 1.9 TDI, as fi preferat 4 Motion, a mai fost un gand cu ceva cabrio.

 

Acum 2 saptamani am primit un pont, referitor la o masina. Am vazut-o si pot spune ca a fost dragoste la prima vedere ( desi am vazut atatea )

 

Modelul este un Polo CL MY 2011, dotari peste standard : cotiera si faruri de ceata, culoare argintiu.

 

Marele plus pe care il are, desi unele persoane il considera un minus, este motorizarea 1.2 TDI 75 CP.

 

Pentru mine masina trebuie sa ma duca din punctul A in punctul B, cu cele mai mici costuri.

 

Pot sa spun ca dupa un plin ( cu tot cu rezerva), la momentul in care trip-ul a ajuns la 730 Km, s-a dus si [cenzurat] mai jos la jumatate de rezervor.

 

Calculat ar putea fi in mare un 32 L - 730 Km ( mers in regim de autostrada 130-140, cu AC, si mers intre localitati la mare plus in localitate).

 

Este mai mult de cat perfect pentru ceea ce imi este necesar.

 

Un factor mare de convingere l-a avut si numarul de km : 17.300, din 2010.

 

Next to do :

 

- Am eliminat  Polo si TDI de pe haion, arata mult mai bine .

 

- Volan piele

 

- RCD 510

 

- Retrofit la BC si Tempomat, am tot sunat la dezmembrari, si mi se pare o mare jecmaneala.. toti cer 300 Ron pe setul de semnalizari in conditiile in care la dealer ( nou) este cca. 400-460. Probabil va fi unul nou.

 

- Folie pe geamuri 15% fata si 65-70 spate

 

- Jante aliaj. Momentan nu sunt hotarat daca sa fie 15 sau 16. Dat fiind si puterea motorului nu vreau sa incep sa il omor deja cu greutatea jantelor si altele.

 

-  Carcase oglinzi negre

 

- Cotiera imbracata in piele

 

Si pentru moment cam asta e tot.

 

Este cineva ce a facut soft pe motorizarea aceasta ? Ma gandesc ca nu ar fi o mare problema daca ar ajunge la in 90 CP.

O sa vin si cu ceva poze.

Link către comentariu

Inca odata sa o stapamesti sanatos cu multi km de acum incolo.

 

Cum ai elimitat inscriptia de pe portbagaj?

Link către comentariu
post-77848-1407425639287_thumb.jpg cam asa arata acum. Nu stiu cu ce le.au scos. A fost la vopsit si i.am rugat sa le dea jos. Merge si cu guta.
Link către comentariu

Sa o folosesti sanatos si fara incidente ! :D

 

Schrott-urile din Romania au luat-o razna. Au niste preturi de te sperie. Eu mi-am cautat faruri si am primit preturi intre 200e si 300e, in situatia in care noi sunt undeva la 1400 lei setul (eu le-am luat noi cu 1200 lei). Manetele noi sunt undeva la 100 euro, stiu ca m-am interesat si eu la un moment dat. Eu cand mi le-am luat (acum 3 ani) am dat 200 sau 250 lei pe ele. Eu zic sa mai insisti pe la schrott-uri si daca chiar nu le gasesti la un pret omenesc, ia-le noi.

 

RCD-ul si volanul sunt floare la ureche dupa cate mi-ai spus, asa ca-ti urez de pe acuma sa le folosesti cu placere :D

 

Pe cand vedem si poze ?

 

P.S.: Inscriptiile se dau jos relativ usor, dar necesita un pic de polish zona aceea pentru a scapat de lipicul ramas. 

Modificat de qwk
Link către comentariu

E bine sa ai grija cand le dai jos. Ca risti sa atingi lacul. Pai o sa fac niste poze cu before.. si vedem pe parcurs. La o diferenta de 100 lei la manete cred ca nu mai astept. O sa le iau noi... poze voiam cu nr noi :))

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!

 

Este motorul de 3 cilindri?

Bine ca esti multumit de el. In definitiv banuiesc ca nu e usor sa treci peste masinile cu care ai mers :D.

Link către comentariu
post-77848-14074266861182_thumb.jpg bai... da. E greu. Dar e a mea...am muncit ptr ea. E alta senzatie.si knd vezi cat consuma. Trip.ul e d p 1. Cand am ridicat.o. si am facut plinul. :). Sper peste 10 sapt sa ma plimb cu un 2.0 tdi dsg g7 cu trapa :p :)) pana in boxa de livrare.[emoji16][emoji13][emoji12]. Poate ne mai vedem la o spontana. Acum numai in ea as sta
Link către comentariu

Ai pus punctul pe i, ca e a ta :D.

Practic cu un plin poti face 1400km? Nice.

 

Sadly, vor mai fi nevoie de ceva luni pt acel 2.0, dar vei fi primul care afla :P.

Link către comentariu

urmeaza si un soft... ca sa fie bine.  in functie de cum merg cu ea.. difera si consumul. in mod normal ar fi din ce am mai mers in jurul a 6% prin oras. Probabil dupa un soft va mai scadea. 

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, Bobonete!!!! Foarte mare bravo, stiu ca iti doreai de mult!!! Km multi si intinsi si curati si fara probleme!!

Link către comentariu

So...Cateva activari de functii ( blocat usi la peste 15 km/h) si lock horn ( 2 claxoane cand se deschide si 1 cand se inchide ) - asta o sa fie pana ma plictisesc eu de ea :) si new... Led-uri la numar. Schimba total spatele masinii. 

 

Sunt fericit ca am verificat compatibilitatea pentru BC si tempomat, si se pot pune. Urmeaza achizitia manetelor.

Zilele acestea folie, ceva recomandari ( persoane) ? 

In principiu va fi un 15% fata si 75 % spate.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa vedem... noutati.. post-77848-14106130503701_thumb.jpgpost-77848-14106130670241_thumb.jpg : folie fata spate... cotiera imbracata in piele.. si led oem la numar. Mai urmeaza retrofit la bc si tempomat. Iar in primavara jante si un alt rcd. A mai primit si covorase textile si urmeaza imbracat in piele volanul...

Link către comentariu

Bravo Bogdan! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

 

Imi place masina, arata foarte frumos si se vede ca este ca si noua.. Am fost si eu in cautari de Polo acum 2 luni cand batusem palma sa vand Renault-ul si am mers cu cateva variante. Masina mi-a placut foarte mult dar nu m-am impacat cu motorul 1.2 TDI (cel putin cu puterea lui de 75CP), desi avusesem 1.4 TDI pe Ibiza. In schimb 1.6 TDI mi-a placut mult.

 

Pune pe primul loc softul si apoi tempomatul si BC. O sa vezi ca devine alta masina, iar la kilogramele pe care le are, o sa traga multumitor.

 

Spor!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Da, stiu de soft... e notat. Dar se pare ca desi s-a vandut din 2010 pana in 2014, nu este dezvoltat un soft. O sa mai caut si o sa vad unde gasesc. Nici nu vreau un soft de pe torrent :))

Link către comentariu

Eu la Ibiza si la A4 am facut soft la baietii de la Sf. Gheorghe, CF Tuning.

Nici nu auzisem de ei atunci, dar acum au niste masini diesel VAG care castiga pe la curse. :D  Vad ca in oferta lor apare 1.2 TDI 75 CP.

 

Atunci am facut softul la ei la insistentele unui prieten, tot asa...cu multe cupe.

 

Ibiza a mers excelent, fara probleme, merge excelent si acum (chiar zilele trecute am vb cu proprietarul). La A4 am facut softul la 180.000 km, impreuna cu DPF off si merge fara probleme de atunci cu turbina originala (are 315.000 km) si estimativ 2xx CP.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!