Jump to content

Taxi sau scoala de soferi...


ady.red
 Share

Postare recomandată

Doresc sa achizitionez o Skoda Fabia RS din Cehia si am observat doua butoane montate in bord, un butuc de cheie pe consola centrala si doua lamele metalice sub radio cd.

 

Atasez si fotografia cu pricina unde am marcat cu rosu cele de mai sus. post-1852-0-46423800-1407191557_thumb.jp

 

Are cineva idee de la ce provin acestea ca mi-e tare greu sa cred ca cineva a folosit ca taxi sau scoala de soferi o masina ca asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butucul de cheie nu poate fi ceva antifurt gen bearlock?

Masinile taxi de afara am observat ca vin pregatite din fabrica si au butoane dedicate. Cele din bord sunt puse ulterior de cineva.

Daca era scoala, nu avea lamele alea jos. Sunt de la statie sau aparat de taxat.

Vezi daca are semn de caseta luminoasa pe plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de la ce provin acestea ca mi-e tare greu sa cred ca cineva a folosit ca taxi sau scoala de soferi o masina ca asta...

Eu mai degraba cred ca a fost masina de POLITIE .

De obicei Cehii au RS-uri in dotarea POLITIEI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are semn pe plafon pentru ca a fost colantata, a avut huse si uzura nu este vizibila. In schimb ornamentul de plastic de la motor este plin de ulei in jurul busonului.

Mai mult de atat, am verificat la reprezentanta istoricul de service si nu are nici-o inregistrare (pentru a nu se afla kilometrii reali).

In bord are 85k dar nu garanteaza nimeni.

 

Am intrebat dealerul de la ce sunt acele butoane, etc, daca a fost taxi sau scoala soferi si a zis ca nu si nu stie de la ce sunt.

Ulterior am gasit urme de autocolant galben si firma care a colnatat masina.

 

Verdict final, A FOST TAXI!

 

Deci, tepari nu sunt numai la noi, asa ca aveti mare grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare..cine ar investi atatia bani intr-un taxi?? Adica totusi..un rs cu dsg..nu costa asa putin..sa numai spunem ca nu are gpl..poate a fost o scurta perioada ( cateva luni )..si condusa de cineva care a stiut soferie..daca masina este buna tehnic iar pretul ok nu stiu de ce ar fi de evitat..in fond, asta este prima regula dupa care ar trebui sa se ghideze lumea : masina sa fie foarte buna tehnic si sa nu necesita investitii ! Nu km..anul fabr, faptul ca a condus-o un batran..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia RS, ca si Polo GTi din generatia respectiva au fost configurabile NUMAI (sesizezi cand se foloseste corect "NUMAI"?!) cu DSG.

Are capacul motorului murdar de ulei in jurul busonului si nu are istoric la dealer, dar ce conteaza asta sau faptul ca a fost frecata in oras, conteaza sa fie masina buna, pai no!? Adica, la naiba, ce daca are cateva zeci de mii de km facuti in NUMAI cateva luni in oras..poate e ok. nu.

Desigur, scriem de pe telefon si nu suntem atenti/nu dam importanta acestor detalii.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, dar o sa evit sa te bag in seama pt ca vad ca esti genul de om care se aprinde repede pe un forum, ironic, si care nu stie sa poarte o conversatie civilizata fara sa faca observatii si remarci tuturor, el crezandu-se atotstiutor..nu prea imi sta in fire sa imi incarc mintea cu orice informatie fara de care nu as fi putut trai..gen, toate rs-urile si gti-urile au fost echipate cu dsg . Eu mi-am spus parerea, nu am dat cu parul dupa tine sa ma sustii..capacul este murdar si la mine pt ca n-au ninerit baietii gaura din prima si momentam am ramas fara wd40 ca sa pot curata..poate omul isi facea singur reviziile si se pricepea, ori la un prieten..nu stiu cati dintre voi apeleaza la serviciile reprezentantei ( costuri duble fata de un servis normal, profesionalismul lasa de dorit ) doar pt o stampila pe cartea servis..ideea este ca cel mai bine tragem concluziile dupa ce inspectam foarte bine masina, dupa ce evaluam starea componentelor esentiale ( motor / cutie / ambreiaj / tren de rulare / etc ), dupa ce facem o verificare in servis si vedem exact ce probleme ascunde, si cel mai important, ce costuri de reparatii implica. Desigur, cui nu ii convine ceva sau crede din start altceva o poate ignora din start, doar nu cumpar eu masina in locul vostru. Depinde la ce pretentii se ridica asteptarile fiecaruia atunci cand achizitioneaza o masina SH. Unii isi aleg masini dupa culoare, altii dupa nr de km, altii dupa preturi mici ( chilipiruri ) iar cei mai putini din ei dupa starea tehnica si dupa ce au facut o verificare amanuntita..

Imi cer scuze pt greselile facute, in majoritatea timpului scriu de pe telefon..intr-adevar mai sunt si unele cuvinte care le incurc instinctiv fara a gandi prea mult sau a verifica, gen " numai "..

Bafta

P.s: vad ca ai editat postul in timp ce eu scriam, deci da, dupa cum am spus si eu, nu am dat importanta acestui lucru..sper NUMAI sa nu ma dai in judecata :))

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest RS este din august 2010, a avut un singur proprietar, are "85k" kilometri, bateria schimbata si lovita zdravan in spate de trebuie elemente de caroserie taiate si schimbate, puntea indoita, etc.

Dupa estimarile mele masina are intre 150k-200k de kilometri si am inteles ca un taxi face cam 5k-8k de kilometri pe luna.

Nu stiu cine ar cumpara o asemenea masina care nu a fost niciodata in service autorizat, nici cand a avut garntie, oare pentru ca era taxi, mai ales ca la modelul asta sunt multe chemari in service pe culanta, pentru ca au fost probleme la distributie (lant,pinioane), pistoane, iar la DSG 7 care a avut chemari pentru schimbarea mechatronicului deoarece se bloca din senin si numai la service se putea debloca. Ce spun aici sunt informatii care le-am discutat cu cineva care lucreaza in domeniu si mi-a spus ce probleme au fost pana la modelele din 2012 cand s-au remediat.

 

Daca era o masina obisnuita era ok sa-i faca schimbul de ulei in garaj pentru ca asa fac si eu, dar nu cred ca la un DSG 7 nu schimbi uleiul in garaj.

 

Oare cat costa un volant si manopera la DSG 7.

Poate cineva sa ma ajute cu istoricul la aceasta masina, ca eu am verificat prin cineva din alta tara. Astept un PM. Multumesc!

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in conditiile date, respectiv punte indoita si nevoia de a taia in caroserie, tot mai esti interesat de ea? Scuza-mi curiozitatea, insa eu unul nici nu m-as mai uita la ea, indiferent de pret si indiferent daca as lua-o sa o fac pentru mine sau revanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot spune ca sunt interesat de ea, am argumentat cele spuse de colegi mai sus, referitor la faptul ca a fost taxi.

Totusi as fi vrut sa verific daca are sau nu instoric la reprezentanta, poate informatia prietenului meu este eronata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de punte indoita si probleme la dsg / lant..ar trebui exclusa din start. Eu am vorbit mai sus la general...adica, ulei la capac poate fi din alta cauza, nu neaparat ca masina este terminata. Nu poti da in judecata dealer-u care o vinde pt inselaciune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi seria de caroserie sa vad si eu despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna ziua

pot sa imi dau si eu cu parerea?

in panoul de sigurante skoda pt masina de politie are sigurantte sau uzura?

daca nu, atunci nu a fost de politie.

cele pt taxi au din fabrica inlocuit un buton standard de obicei cel de la incalzirea in scaune la cele mai vechi cu unul ce scrie taxi.

 

 

Parerea mea e ca s-a folosit ori la intretinerea pe autostrada sau la escortarea convoaielor de tiruri.

 

dar daca ai aflat ca a fost taxi nu te contrazic.

(eu am cumparat o octavia 1 ,2001 ce a fost taxi in spania cu 500.000 km si am stiut ca e taxi m-ia spus proprietarul (un roman) dar fac naveta 2000km lunar si masina rezista din 2012 e la mine.

L-a masina mea am observat ca au ramas niste lamele din metal in podea cica din fabrica pt taxi si e mocheta rupta (de la tocuri) in spate dreapta (pe care ma gandesc sa o schimb ca intra tocurile lui nevastamea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!