Jump to content

Seat Leon ST FR - MY2015 - 1.4 TSI 125cp


baspri

Postare recomandată

2800 km

Foarte, foarte multumit de masina. As recomanda-o fara rezerve oricui mi-ar cere o parere.

Motorul are suficienta putere pentru o masina de familie, insonorizarea este foarte buna, confortul este si el pe masura iar de portbagaj am scris deja ca este incapator.

Am verificat si nivelul uleiului si este aproape de limita maxima.

 

Am facut cateva drumuri in afara orasului si consumurile se prezinta in felul urmator:

Bucuresti-Venus-Bucuresti - 140km/h pe autostrada, 2 adulti si 2 bebe, portbagajul plin pana sus - 6.9%

Bucuresti-Brasov-Bucuresti - 140 km/h autostrada, 110 km/h DN, 80km/h localitati - 3 adulti, 2 bebe, portbagaj plin - 6.1%

 

Cum nimic nu este perfect in lume, trebuie sa spun si cateva minusuri pe care le-am gasit masinii:

1. Am un greiere care apare din cand in cand la scaunul pasagerului. Am identificat zona, dar este accesibila doar cu scaunul demontat. Ar trebui sa ajung la service, dar doar atunci cand se manifesta.

2. Am gasit un ornament de plastic cu o clema rupta la manerul interior de usa, probabil asa a fost montata din fabrica, insa am rezolvat la reprezentanta cu 7 lei.

3. Am mai citit si in alte topic-uri si vin acum sa confirm, vopseaua este de o calitate foarte slaba. Dupa patania mea cu anvelopa schimbata, la urmatoarea spalare am gasit pe bara spate in dreptul anvelopei cu pricina niste stropi (presupun eu ca de la solutia de etansare) care au patruns pur si simplu in vopsea. Nu au iesit nici cu polish, a fost nevoie de smirghel P3000 ca sa iasa.

 

Ca urmare a punctului 3, i-am facut un detailing exterior (prespalare-spalare-decontaminare-protectie cu sealant + 2 straturi de ceara solida) cu solutii profesionale care sper sa aduca un plus de protectie vopselei mai ales acum ca vine iarna si va fi plin de saruri si chimicale pe drumurile patriei.

 

Imagini de la locul faptei facute de cel care s-a ocupat de masina:

 

x6hlw7.jpg

4uhymu.jpg

25ksu9z.jpg

2uha054.jpg

33nagcx.jpg

2sanx3s.jpg

335780o.jpg

 

 

Drumuri bune va doresc!

 

PS: In Venus am intalnit si masina colegului Saibot, pe care am si imortalizat-o alaturi de a mea. Iata si dovada, desi e redundanta fiind postata si in topicul lui. :)

2dcijvc.jpg

Modificat de baspri
Link către comentariu
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • baspri

    52

  • saibot

    12

  • Cristian

    11

  • TudorM

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ultima poza n-ai acoperit numarul :))

 

Spor la halogene  :P

Modificat de saibot
Link către comentariu

In ultima poza n-ai acoperit numarul :))

Primele sunt poze facute de "detailer" si el a acoperit numarul.

Spor la halogene colegu', spor! :))

Link către comentariu

Consumurile sunt foarte bune, cu cel putin un litru in plus fata de ce scot eu cu Leon 1P 1.4 TSI 125 CP, iar fata de 1.2 TSI cu DSG, consumurile sunt aproximativ la fel, pe acelasi traseu, Bucuresti - Navodari - Bucuresti, 140 km/h, consum de 6,9%.

Se pare ca noi am fost mai norocosi, nu avem greieri suparatori, insa au aparut niste zgomote dubioase la cutie, deci se inscrie in grupul celor cu probleme la DSG 7.

Cat despre vopsea, din cauza rezistentei scazute nu am luat niciodata vopsea nemetalizata, noi am ales alb metalizat, care sigur se va dovedi mai rezistent decat albul nemetalizat.

Frumoasa masina, ti-am mai zis si o repet.

Link către comentariu

Greieri sunt si la mine... si e cam nasol. Joi seara o sa va spun ce am facut cu usa de la sofer, un greiere nasol in zona IC-ului/volan, si stalpul A dreapta( pt stalp am inteles ca ar fi TPI).

Link către comentariu

Asa e Cristian, vopseaua metalizata ar trebui sa fie mai rezistenta datorita lacului. In fine.. pana la urma e tabla da-o-ncolo :). Ai tu grija de ea si o gasesti lovita in parcare..

In legatura cu greierasul meu, a nu se intelege gresit, nu e nimic exasperant. El e destul de silentios, apare sporadic si se aude cand e liniste deplina in masina.

Link către comentariu

Desi speram ca patania mea cu anvelopa sa fi spart ghinionul, se pare ca n-a fost asa. :(

M-a lovit un ... nene. In aripa stanga spate.

Din fericire, daca se poate numi asa, avariile au fost minore. Cateva zgarieturi superficiale, care au iesit in proportie de 99% la un polish lejer, insa si un mic "dent" care nu se simte la mana insa este vizibil din anumite unghiuri.

Am incercat sa-l pozez, si intrebarile mele ar fi:

- se poate remedia cumva, eventual cu tehnica PDR?

- merita efortul sau incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca masina nu mai e "noua" :)

 

Toate bune si sa nu aveti parte de incidente!

 

 

54affc.jpg

Link către comentariu

Din pacate, e mult prea greu, daca nu imposibil sa pastrezi masina in stare perfecta oricat de multa grija ai avea.

Eu zic sa te obisnuiesti cu ideea, nu va fi ultima.

Link către comentariu

Stiu ce zici... Si trebuie sa-mi impun asta dar e greu cand masina are doar 1 luna jumate.

De data asta nu m-am putut abtine :). Am fost si am rezolvat cu PDR. A iesit f bine, 99% ca noua.

Link către comentariu

poti sa imi dai mai multe detalii, eventual pe pm, despre PDR? si eu am o indoitura urata fix in mijlocul usii si nu stiu unde sa ma duc cu ea.

Link către comentariu

Are niste "ciocuri" in laterale sus care nu-l lasa sa basculeze pana jos. Torsionezi un pic si ies. Apoi il dai spre volan si iese, are un fel de balamale orizontale.

Link către comentariu

Ma bucur sa vad ca incep sa aiba cautare acesti suporti :D. Pe spate nici nu se vede ca este suport de numar.

Link către comentariu

Si eu am pe spate :D Pe fata astept sa schimb placuta ca e stramba si o lipesc direct cu banda ca sa nu mai am spatiu intre bara si numar.

 

Stopurile asa inchise sunt din fabrica?! :sly:  Parca ale mele nu-s chiar asa. :D

Link către comentariu

@Cata - am eu un set in portbagaj pe care nu l-am mai montat pe masina, da-mi un semn daca-l vrei.

ON: Pentru ca schimbatorul stoc de FR e cam uratel poti sa faci o smecherie. Iei un schimbator de Golf VII GTI (sa se potriveasca cu restul cusaturilor) care e o bijuterie la un super pret (cel putin fata de cat costau cele de Golf VI - adica 150 - 200 de euro...) si il pui pe baza de la schimbatorul tau. In cazul in care baza ta e mult prea mare poti sa pastrezi pielea de la al tau, dar nu cred ca e nevoie... :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ai dreptate, e frumos schimbatorul dar bugetul e momentan directionat spre functionale, gen botosei de iarna :).

post-126751-14128721332222_thumb.jpg

Modificat de baspri
Link către comentariu

SI tu ai luat iarna prin surprindere, poate se decide sa lipseasca anul asta :P

 

Spor la halogene !!

Link către comentariu

Daca lipseste de la noi, dau o fuga pana-n Tirol sa justific investitia. :)

Spor la halogene!! :)) (trebuie sa-i dam o bere baiatului pentru copyright)

Modificat de baspri
Link către comentariu

Cred ca sunt pe 15" si in acest caz este dimensiunea corecta - fiind corespondent la diametru total al rotii cu 225/45/17 ( marimea cu care vine echipata de fabrica)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!