Jump to content

etrier spate


alexdb
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am o dilema...am schimbat etrierul de pe spate de la masina(octavia 1) deoarece am stricat filetul de la etrier (aerisitor). Am fost la dezmembrari si mi-a dat unu dupa un A3 ca cica e la fel cu golf4, jetta...scria pe el Lucas 38 si inca ceva..semana cu al meu,dar nu scria 38 pe al meu..cand am ajuns acasa am observat ca pistonasul e cu 1,5-2 mm mai mic in diametru fata de al meu, in rest sunt aceleasi dimensiuni la prindere...in fine…am aerisit am frane dar parca nu sunt la fel ca la inceput. O fi de la etrier sau o mai fi aer pe sistem? Care este riscul sa merg cu acel etrier care are pistasul mai mic..

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa mai fie franarea egala pe spate :) in rest totul e la fel 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul/placutele sunt aceleasi.2 mm in diametrul pistonasului nu o sa se ,,simta".Aeriseste bine instalatia.Daca a curs mult lichid fa si o aerisire abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, statistic vorbind se simte, diametrul pistonasului este direct proportional cu forta de frana pe discul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Revin cu amanunte...dupa un drum mai lung se pare ca si-au revenit franele si numai e pedala asa moale...cum fac aerisire abs?

Eu am facut la toate rotile chiar daca am lucrat numai pe stanga spate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-a golit rezervorul de lichid nu este nevoie sa mai faci nimic decat o aerisire buna unde ai lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba s-a golit ca am completat destul..…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golit complet man.Nu mai avea lichid deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul de lichid nu este acel borcanas de plastic? Acolo nu mai era lichid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o testare pe standul de frane sa fii sigur ca nu ai dezechilibru mare pe puntea spate intre cele 2 roti. E clar ca un pistonas mai mic in diametru o sa exercite alta forta de apasare pe placute fata de celalalt. La franari normale nu-ti dai seama de diferenta, insa intr-o situatie critica, pe carosabil alunecos, e posibil sa te invarti pe sosea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!