Jump to content

Passat 1.8T


silviu18t

Postare recomandată

PASSAT 1.8T AEB 1999:

 

Dotari:

-scaune piele incalzite

-oglinzi heliomate electrice/incalzite

-oglinda antiorbire electrica

-stergatoare cu senzor ploaie

-climatronic

-pachet ambient light

-trapa electrica

-tempomat

-computer bord(minidot)

-jante 18"

-spalatoare faruri

-faruri xenon DEPO

-inchidere usi automata+inchidere geamuri si trapa automat sau din telecomanda

-4x geamuri electrice

-sistem audio blaupunkt

La motor no comment...

post-135233-0-98477900-1406475320_thumb.

post-135233-0-44969400-1406475332_thumb.

post-135233-0-51118000-1406475337_thumb.

post-135233-0-25261400-1406475342_thumb.

Link către comentariu

cred ca ar trebui sa scapi de presuri cat mai curand posibil :)) 

Link către comentariu

frumoasa masina. ai luat-o recent? ca nu am vazut-o prin oras...

la motor nu dai mai multe detalii ?

Link către comentariu

Ms.

O am de 2 ani.


Din cauza aceasta NU schimb presurile :)

post-135233-0-18091700-1406497341_thumb.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos in continuare ! 
nu ne mai tine in suspans cu modificarile la motor  :icon_bounce:

Link către comentariu

TurbO T3:

COMPRESOR

-.42 AR

-inducer 44.4mm

-exducer 60mm

 

TURBINA

-.48ar

-inducer 60

-exducer 48mm

 

BLOC MOTOR STOCK....   

 

-Serpisori de aceeasi lungime,fara colector.

-downpipe 70mm inox catless

-evacuare 70mm inox,din 2 bucati

-toba JOm 65mm ( nu e ceva firma smechera dar isi face treaba ffff bine , si sunetul e demential)

-pompa benzina INTANK AEROMOTIVE 360LPH

-regulator presiune 4bar stock

-injectoare BOSCH 510cc/4bar

-filtru benzina MAHLE high flow

-bobine 2l TFSI/TSI/R8 

-bujii NGK cu un grad mai reci ( normale,regapate)

-blow off HKS ssqv 4

-electronica de euro 4+bord e4

-cuple samco si turboworks

 

La interior:

 

-ceas ulei,boost,incarcare--JOM

-AFR innovate mtx-L

-ceas temperatura ulei RAID HP

 

JOM e 'eftin' si bun.

 

suspensie reglabila JOM

 

 

 

Deocamdata merg pe cai stock dar urmeaza softul.

 

 

Pe viitor: cuzineti ACL,biele Eagle,suruburi ARP,garnitura multilayer otel cu decomprimare,turbina ( ma mai gandesc la model),cutie 1.9tdi

Pistoanele nu le schimb pentru ca rezista la targetul viitor.

 

post-135233-0-64214500-1406574836_thumb.

Link către comentariu

Iti recomand cuzineti Calico , si bucurate ca ai ce-a mai buna chiulasa care se putea pune pe 1.8 turbo .....

Link către comentariu

GATA softul.

 

285 hp...limitati de turbina...

-Launch control la 4400rpm,No shift Lift, max RPM: 7500

 

 

sOFT Powertech.......nota11

Link către comentariu

Chiar ca no comment..asa ai luat-o sau tu ai facut modificarile ? Daca tu le-ai facut, felicitari ! Multi bani si multa munca..

Link către comentariu

Masina  a fost stock....modificarile nu le-am facut eu cu mana mea,am fost ajutat...banii 100% au fost ai mei :)

Link către comentariu

Wtf ce monstru :O cred ca ofera senzatii nu gluma..cred ca masina deja a depasit pragul de 10.xxx € ?!

Probleme cu check-ul din bord? Consumul la mers legal si schimbat maxim 3000 rpm sare de 10 mixt?

Link către comentariu

Check este de la lipsa: VVT( electronic)...softul a fost facut cu VVT ON.Deocamdata eu am intinzator de lant hidraulic dar voi trece pe VVT.......... VVT+AEB=LOVE

Probleme: bate lantu ca si tractoru.

Consum: 7.5-8 la 90-100 afara

               11-12 in orash.

In blana creste  si la 30....depinde  CCXL----CCLXX  am golit un rezervor de 62 de litri in 280 de km.....:)

 

Consumul e mai bun acum decat cu motoru stock la 150 de cai.Aveam consumuri haos in orash de 14-15 la mers flex.cu benzina de 95 Acum folosesc DOAR 99-obligatoriu-merg pe 1.5 bar.

Link către comentariu

sincer nu cred ca ai acum consum mai mic decat stock. la stg 1 intr-adevar masina consuma mai putin decat stock, la acelasi ritm de mers. dar de la stg 2 in sus, si mai ales cu injectoare de 510 consum sub 10% afara si 14 in orash nu cred ca ai...

suntem destui in oradea cu 1.8T si cred ca pot sa confirme si ei...

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu

Felicitari pentru masina.

Referitor la consum : sunt la al doilea GTI motor 1.8T 150 Cp dar nu am avut niciodata consum de 14-15 mers flex. Folosesc 95 iar consumul e 10-11% motor stock.

Bafta la modificari. :)

Link către comentariu

Passatul meu era e2.cand lua 14-15  ..electronica proasta fara lambda wideband....1500 de kile cu ce mai am prin portbagaj

Golf Aum are alta electronica...lambda wideband...+vvt care in ture joase,aspirat si pana face turbina spool tine mai mult deschise supapele de admisie( 14-17 grade)...+ golf e mai usor ca si passat.Si diferentele continua pana la infinit intre euro2 si euro 4 pentru ca in final masina cu e4 sa consume mai putin in regim normal si sa aiba emisii scazute....

 

ELECTRONICA SI SISTEMUL DE INJECTIE FAC DIFERENTA  ex: golf V 2l TFSI are acelasi consum ca si un 1.8T e4.....dar caii cu 20 sa 50 in plus...........exclud 1.8T BEX SI BAM care dupa parerea mea sunt facute pt performante mai ridicate.

 

 

 

Ms pentru urari 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!