Jump to content

ambreajul.probleme


armando
 Share

Postare recomandată

deci de cand am masina...ambreajul merge greu...dar in ultimul timp mi s-a pus pata pe el :(

m-am chitit pe el si l-am tot studiat ...parca freaca ceva uneori...dar oricum merge greu..

am apasat la polo lu` mama mia - merge usor (nu prea se pune ptr ca e din 2003) , am apasat la golf 2 u lu` varu miu, merge usor (gti 91), am apasat la golf 3 (tdi 95)....

chiar e o problema...uneori merge atat de greu incat ma doare picioru daca tin mai mult timp apasat. cand se incalzeste motorul (dupa o turare necorespunzatoare... :( ) parca isi mai da drumul putin...dar per total...GREU! PROST!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci de cand am masina...ambreajul merge greu...dar in ultimul timp mi s-a pus pata pe el :(

m-am chitit pe el si l-am tot studiat ...parca freaca ceva uneori...dar oricum merge greu..

am apasat la polo lu` mama mia - merge usor (nu prea se pune ptr ca e din 2003) , am apasat la golf 2 u lu` varu miu, merge usor (gti 91), am apasat la golf 3 (tdi 95)....

chiar e o problema...uneori merge atat de greu incat ma doare picioru daca tin mai mult timp apasat. cand se incalzeste motorul (dupa o turare necorespunzatoare... :( ) parca isi mai da drumul putin...dar per total...GREU! PROST!

...cred ca ar trebui sa incepi cu inlocuirea cablului ( dar unul original) dupa care daca vb despre o masina fara alte modificari ...etc ai sa fii surprins dar poate fi tija din cutie strimba ; rulmentul de presiune "beton" ;bucsa de bronz (alama) de linga semering ; sunt mai multe cauze care duc la o pedala greu de apasat . bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt patit si eu...sfat: schimba cablul...ai sa fii surprins de diferenta! Oricum asta este cea mai posibila cauza, insa pot fi si altele :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai e nevoie sa zic, a fost si la mine: cablul. Si nu uita sa bagi putin ulei in cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... cum sta treaba. eu am cumparat un golf 2 din '90, cred ca se stie deja. am dat jos tot motorul, cu toate chestiile aferente si m-am apucat de inlocuit toate piesele, ca sa fie totul nou. la discul de ambreiaj tin sa va spun ca am ramas oarecum surprins... era cel original, si era terminat! tocit, ajuns la nituri! muci! mancat tot! chiar nu stiu daca se mai putea numi ambreiaj. si tot greut mergea si acolo. asa ca sa nu fie de la disc.

mi-am pus unul nou SACHS ;) n-am apucat sa conduc masina inca, dar cred ca o voi face maine. azi pusesera motorul si toate cele pe ea, si se chinuiau cu instalatia electrica... de bine ce-au desfacut firele, cred ca nu mai stiau sa le puna la loc... si nu mi se mai aprindea nici bordul (digifiz) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cablul , inainte sa-l montezi ungel cu ulei grafitat sau vaselina lichida cu MoSO( sulfura de molibden), si vorbim dupa daca tot merge greu! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
agent smith

recent am "dezvoltat" si eu niste probleme cu ambreiajul (pedala). pe scurt: dupa ce merg prin trafic sa zicem 30 min si frec ambreiajul la greu (deh, asta e bucurestiu) incepe sa opuna rezistenta la apasare. scoate un sunet ca si cand s-ar freca de ceva (se agata). nu stiu daca m-am exprimat corect. in schimb la pornire merge perfect.

sambata vreau sa aprofundez problema, pana atunci astept niste sfaturi de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recent am "dezvoltat" si eu niste probleme cu ambreiajul (pedala). pe scurt: dupa ce merg prin trafic sa zicem 30 min si frec ambreiajul la greu (deh, asta e bucurestiu) incepe sa opuna rezistenta la apasare. scoate un sunet ca si cand s-ar freca de ceva (se agata). nu stiu daca m-am exprimat corect. in schimb la pornire merge perfect.

sambata vreau sa aprofundez problema, pana atunci astept niste sfaturi de la voi.

exact la fel imi facea si mie....cablul nu mai avea nu stiu ce protectie...si freca cablul direct pe furtunul metalic care il traverseaza.

nu incerca sa il reconditionezi! e 280 mii unu nou!

in 20 min l-am schimbat in spatele blocului.

merge atza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!