Jump to content

Chip tuning flexibil


bbm
 Share

Postare recomandată

Exista posibilitatea sa am un calculator stand alone / palm , etc in care sa am mai multe variante de soft pt masina si sa le incarc in computerul masinii functie de cum am nevoie sa merg cu ea? ceva de genul, soft standard, soft economic si un soft pt putere crescuta?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merge. Costa foarte mult pentru ca trebuie sa ai o interfata hardware care sa poata face reprogramarea ECU prin mufa OBD.

Si mai costa fi fiecare fisier in parte (economic, normal, sport )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar odata ce ai si interfata si softurile nu mai sunt alte costuri. te joci cu versiunile cum vrei. la semafor iti schimbi chipul daca vrei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca palm-ul nu este doar un mijloc prin care sa poti obtine aceasta schimbare de soft, si nu o ipoteza, stiu ca exista firme care iti pot face schimbare a softului prin unde radio (telecomanda).

Dar sincer, nu vad rostul costului suplimentar al unei asemenea functii (e vreo 200 E in plus).

Softul nu iti calca singur acceleratia (in mod standard/economic/power - sper ca nu am gresit optiunile tale). Tu faci asta.

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revo SPS ;) - asta cand 'om avea dealer Revo in .ro; scula asta e chiar misto, se baga in portul OBD si modifici boost si timming cum vrei.

Aspad stiam ca are o varianta in care se poate schimba intre varianta modificata si cea stock, nu stiu insa daca suporta mai multe variante, sau macar daca cea stock poate fi inlocuita cu alta modificata mai soft sau eco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Revo Technik se ocupa de masinile VAG si abordarea lor mi se pare intr-adevar interesanta, fiecare utilizator putand modifica oricand doreste comportamentul motorului in functie de dispozitia sa sau de necesitatile de moment ...

Revo SPS (serial port switches), mai ales varianta 3 , ofera o flexibilitate pe care cred ca fiecare dintre noi am dori-o. Un Advanced User Guide, pentru SPS 3 de exemplu, se gaseste aici. E chiar foarte instructiv.

Despre ceea ce este disponibil acum in RO d.a.p.d.v., as dori sa aflu si eu mai multe ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca palm-ul nu este doar un mijloc prin care sa poti obtine aceasta schimbare de soft, si nu o ipoteza, stiu ca exista firme care iti pot face schimbare a softului prin unde radio (telecomanda).

Dar sincer, nu vad rostul costului suplimentar al unei asemenea functii (e vreo 200 E in plus).

Softul nu iti calca singur acceleratia (in mod standard/economic/power - sper ca nu am gresit optiunile tale). Tu faci asta.

multumesc pt efortul de a-mi raspunde dar, chiar nu am inteles ce ai vrut sa spui !! sper ca macar tu ai inteles

@toni & razdan: va multumesc pt raspunsurile la obiect, numai bine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa: s-a strecurat un "nu" in expresia "..palm-ul este doar .."; si mersi de atentionare.

Daca neclaritatea este in cea de-a doua parte (desi nu vad unde), atunci, da, este vorba de ASPAD asa cum Toni a sesizat(dar nu am vrut sa fac reclama mai ales ca eu insumi nu sunt adeptul acelor solutii cu telecomanda din motiv enumerat in acel post).

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sincer, nu vad rostul costului suplimentar al unei asemenea functii (e vreo 200 E in plus).

Softul nu iti calca singur acceleratia (in mod standard/economic/power - sper ca nu am gresit optiunile tale). Tu faci asta.

La ITP, cand masina e la testul de noxe, sau la revizie la Porsche Romania, intelegi pe propria piele necesitatea :)

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nautilus: daca soft-ul e asa agresiv inca sa nu treaca testul de noxe e o problema majora :)

La revizie, unde se pune problema garantiei, intr-adevar acolo sunt de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la ITP, nici la dealer cand am facut revizia sau interventii in garantie nu am avut probleme... Ca sa isi dea seama cineva ca ai chip trebuie sa fie "chitit" sa descopere diferentele, altfel valorile masurabile cu testerul sunt in tolerantele stabilite de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare a mai aflat cineva, ceva despre produse Revo Technik in RO, sau despre produse similare ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare a mai aflat cineva, ceva despre produse Revo Technik in RO, sau despre produse similare ... :)

buna intrebare !! nimeni mai bine informat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma pe site-ul lor cei mai apropiati dealeri ai lor sunt in Grecia si Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Auzisem ceva de firma " Absolut" ..acum nu stiu cat de adevarat a grait cel ce mi-a zis..cica poti sa remapezi instant masina printr-o telecomanda..telecomanda cu tot cu remapare costa vreo 400 -450 E..

Acum nu stiu cat de adevarat este..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!