Jump to content

Passat CC - Fuge spatele (suspensie DCC)


alexandruu
 Share

Postare recomandată

1700 unul :) Trebuie sa le schimb si eu ca sunt un pic curse. Din dezmembrari nu ma risc!

 

uite. eu totusi cred ca am sa le schimb pe a mele. daca mi-a intrat in cap ideea asta. acum nu mai fuge spatele.. dupa, schimbare, de brat, geometrie, si schimbare caucicuri.. si nici nu sunt curse.

in teste in fuctie de aparat.. scot cam la fel stanga dreapta.. diferenta cam 4-5 % intre ele. si cam la fel ca alea dp fata.  pe unele aparate scot 80% pe altele scot 55% ,, depinde de cum e calibrat sau ceva.

Daca te intereseaza sa le cumperi pe ale mele dp spate.. imi lasi un mesaj si vb de pret

Merci, dar daca tot le voi schimba voi pune unele noi ca am de gand sa mai tin masina cativa ani si nu are rost sa pun sh.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit ceva feedback poziiv de la cativa baieti care si-au reconditionat amortizoarele , acolo la voi in Buc , dar inca nu am dat de nimeni care sa reconditioneze din astea magnetice.Habar n-am ce princiupiu e , poate sunt la fel ca cele normale doar sa aiba vreun electromagnet ceva ...Intereseaza-te inainte sa le schimbi ca sunt o carca de bani iar reconditionarile nu mai sunt teste :) , cum erau odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Nu sunt magnetice ca pe Audi. E o tehnologie mult mai rudimentara, respectiv mai ieftina. Diferenta intre Comfort si Sport este data de o clapeta actionata electric, care scurteaza traseul telescopului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnologia o fi ea ieftina , dar ele nu sunt ieftine deloc :)

Sunt curios cat costa la Audi , ca la cc sunt 7400 lei  :dry:

 

Auzi Alex ? Incearca o bara de rigidizare.Am inteles ca schimba mult comportamentul masinii pe viraje.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutări, 

mie îmi curge amortizorul pe partea stângă față. Când a pus mecanicul testerul pe ea i-a ieșit 72  / 29 pe față stânga dreapta și 46 / 46 spate stânga dreapta. Nu prea știu ce înseamă cifrele astea, dar nah.... 

Am sunat la cineva pe olx și zicea că mă costă 700 de lei bucata de recondiționat cu garanție 6 luni pentru lucrare. Acum eu am găsit amorzitoarele cu 840 de lei.

Modificat de Edy_77
Reclama + acesta nu este topic de recomandari service. Foloseste functia search!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele de amortizoare nu sunt 100% corecte.

Estimativ si orientativ, amortizoarele in jurul valorii de 30% sunt terminate, insa testul depinde si de anvelopa, tipul ei  (XL, runflat etc) si evident presiunea din roti. Daca cel care ti-a facut testul nu a verificat presiunea in roti inainte atunci testul este nul.

 

Eu am avut amortizoarele la 45 pe o punte si 35 pe alta. Le-am inlocuit cu sachs si sa stii ca cele date jos de pe masina nu era terminate, in sensul ca nu se apasau usor si reveneau corect inapoi pana in capat de cursa. Cele noi sunt mult mai dure, dar revin exact la fel.

 

Testul se face pe niste discuri vibratoare care incearca sa simuleze drum cu denivelari, iar amortizorul trebuie sa functioneze corect si anume sa mentina contactul cu solul/discul de masurat cat mai mult. Dar daca ai o anvelopa umflata tare ca asa recomanda producatorul (2.5 bar), sau una sport XL- ultra high performance atunci nu o sa ai aderenta mare la denivelari, ca e prea rigida.  Un amortizor nou are ~ 75-80% rezultat, nicidecum 100%.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Passat CC - Fuge spatele (suspensie DCC)

Salutari, 

 

Mersi Denman pentru feedback. Eu cred ca o aa inlocuiesc toate cele 4 amortizoare cu unele normale Bilstein. Aveti cumva idee daca ar putea fi probleme de montaj?

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc fara probleme amortizoarele bilstein, recomandat este sa schimbi si flansele cu rulmenti amortizoare fata eventual si protectiile de praf cu puffere si cel mai important la suspensia DDC sa nu uiti de anulatori!

cele montate de fabrica sunt originale produse de Monroe... merita sa arunci privirea si pe acest cod: C2513 pentru ca un set complet de anulatori cam ard pe la 300E totusi :(

Stai sa vezi hate acuma... pune ba' sachs am eu sunt cele mai bune, corect pentru echiparile lowbuget da, pentru echiparea highend/DDC este doar monroe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si producatori mai rasariti, sachs performance (rosii) sau bilstein performance de la B6 in sus.  

 

Astea stock, gen kyb/monroe/sachs sunt destul de slabute, si evident, cele mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!