Jump to content

Passat CC - Fuge spatele (suspensie DCC)


alexandruu
 Share

Postare recomandată

Am comandat de la o firma de deezmembari 2 amortizoare . 100e bucata.(originale, reglabile) Au spus ca sunt impecabile/ ca noi . Sper sa fie asa- am sa revin saptamana viitoare cu impresii- dupa ce le montez. Ar fi bine sa schimb si flansele sa imi iau de o grija?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca tot dai banii pe manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ar trebui schimbate si flansele.

 

Sa inteleg ca tot nu ai scapat de balans ?  :dry:

 

Ce inseamna amortizoare reglabile ? Reglabile electromagnetic ca cele de pe masina sau reglabile manual ? 

 

Nu de alta dar daca pui reglabil manual nu cred ca mai merg reglate nici cele de pe fata pe sport confort sport. 

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglabile adica ca cele originale, care le am acum. Adaptive. Am scapat in mare parte de balans, dar totusi a mele au 100 mii km . Tipul de la dezmembrari a spus ca alea provin dp o masina cu 3000km , asa ca sigur va fi o imbunatatire :) va tin la curent. Arcurile daca nu sunt rupte sunt ok nu? nu isi pierd in timp din proprietati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare . Amortizoarele astea trebuie amorsate inainte de montare ? Citeam diverse pe net despre amortizoare si cica unele trebuie amortizate? Dar astea nefiind noi mai e cazul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce iti pot spune este ca ar trebui sa faci un test de amortizoare inainte sa le schimbi, iar in general se duc cele de pe fata , insa daca chiar au atatia km , la banii aia e un chilipir. Nou unul e 2000 ron pe spate si 1700 pe fata :) 

 

Tu ce masina ai avut inainte , poate ti se pare ca "fuge" spatele , nu o sa stea ca o masina compacta niciodata in curbe , decat pe modul sport ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am facut teste.. pe un tester cel mai slab pe spate a iesit 53% .. dar tipul zicea ca pe aparatului lui, ar trebui schimbat sub 40% . ideea este ca .. in timp, un amortizor isi pierde din proprietati, zic eu.. si la 100 mii de km.. masina nu mai sta pe sosea ca atunci cand avea 50 mii de ex. plus ca un cauciuc ( dreapta spate) este mult mai uzat decat cel dp stanga. alea din fata sunt aproape noi. am auzit ca o uzura a amortizoarelor duce si uzura caucicurilor. oricum, revin cu impresii dupa ce le schimb. 

oricum.. ma gandesc sa schimb si arcurile. nu sunt asa scumpe, 270 lei bucata, sachs. sa fie treaba facuta complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du`te frumos la reprezentanta si fa un test la trenul de rulare.Nu costa mult.Daca ei iti spun ca-s duse schimba-le.Altfel dai banii degeaba , iar legat de cauciucul uzat mai mult decat celalalt , esti sigur ca nu e de la geometrie (unghi fuga) ? :)

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, mai mult ca sigur, ca e de la geometrie, acum geometria e facuta, dar caucicul ala e bun de aruncat, il mai tin pana la iarna.  cat despre amortizoare am mers chiar astazi la un service, sa montez camera video dp spate care e stricata ( am un topic deschis pe tema asta ) si  am facut din nou un test de amortizoare . si a iesit in felul urmator . alea dp fata >85 % , stanga spate, 78 , dreapta spate 70% . bun. apoi ce am zis, hai sa pun suspensia in comfort si sa refac testul, surpriza, au iesit toate peste 80% , apoi in sport, iar toate peste 80% , apoi in normal, iar toate peste 80% . deci nu mai inteleg nimic, si tipul de acolo a ramas destul de mirat . cred ca aparatele alea de testat amortizoare sunt degeaba :)

in fine, mi-a intrat in cap ideea ca vreau sa schimb amortizoarele spate si asa ramane :) va anunt zilele astea, cum se comporta . ah, si tot azi mi-au spus ca bucsele dp fata ar merge schimbate, au ceva joc. ( alea 2 mai micute in special ), dar cred ca le schimb pe toate 4 odata daca tot ma apuc .

plus, ca peste tot pe net, scrie ca amortizoarele dupa 80 mii km, cam trebuie schimbate..

bine, acum eu sunt si pretentios., recunosc, vreau sa mearga f bine :) poate daca o conduce altcineva, care are o masina mai slaba, ramane, wow , ce stabila e :) dar eu stiu cum era inainte, si stiu ca se poate si mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta era motivul ptr care te sfatuisem sa mergi la reprezentanta, ptr ca in general aparatele astea din service-uri ori nu sunt ok , ori ei nu stiu ce sa faca cu ele :)

 

Schimba=le atunci si gata.

 

Sa-mi spui si mie dupa ce le schimbi daca au fost ok si eventual de la ce parc de dezmembrari le-ai luat.Cat de curanf cred ca trebuie sa le schimb si eu.

 

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bratele (ciolanele la cc le-am schimbat ) .

Astazi la vw , mi ai facut geometria, si mi-au dat rezultatele, inainte unghiurile erau destul de proaste ( e posibil ca eu sa nu fii facut geometria dupa ce am schimbat bratele  , dar nu mai stiu sigur ) . oricum , service-ul la care am facut-o ultima data avea un aparat destul de outdated cred, pt ca nu se putea selecta decat passat 2005 sau passat sport. poate conta si asta.

 

In fine, nu au gasit nimic in neregula la masina, doar geometria trebuia facuta. caucicurile pe spate sunt destul de uzate, aproape de maxim, si sunt cam dezamagit, pt ca le-am cumparat noi vara trecuta. poate e si asta o cauza .

Am mers un pic cu 180 pe un drum bun dar destul de virajat, merge f bine, fara sa imi dea nici o emotie ( cu suspensia pe normal )

In oras, nu prea am cum sa o testez acum, este f aglomerat, am trecut peste cateva canale, si parca e mai bine.

 

revin diseara cu impresiile finale :)

 

as putea atasa o poza cu geometria before and after.. dar nu stiu exact cum.

Daca ai cauciucurile uzate pe spate aproape de maxim de ce nu le schimbi? :tuktuk:  :tuktuk: Kayaba recomanda schimbarea amortizoarelor la 4ani sau 80000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am schimbat caucurile spate, le am pus pe fata, sunt uzate pana la limita . f ciudat ca s-au uzat atat de tare ( uniform ) , celalalte 2 find aproape noi.. nu gasesc explicatie.

am dat comanda 2 caucicuri noi, pe astea uzate le trimit la garantie am vb deja, pt ca e aproape imposibil sa uzezi la maxim 2 caucucuri in 25 mii km, si celalate 2 dp masina sa ramana ca noi.

 

in fine..

am primit amortizoarele, dar nu sunt cum ma asteptam, in primul rand, difera f mult seriile, si codurile dp ele, deci clar nu provin dp aceiasi masina. si nu stiu in ce masura are rost sa le montez sau mai bine le trimit inapoi. daca unul e rulat 20 mii, si altul e rulat 60 mii.. sau poate sunt rulate si mai mult, dumnezeu stie, oricum, de comprimat se comprima greu .. par ok, dar nu se stie daca sunt mai bune ca ale mele.  poate le montez macar de curiozitate, dar am o intrebare.

 

daca demontez amortizoatele si le montez la loc. trebuie facuta din nou geometria ??

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta`i riscul la lucrurile din dezmembrari daca oamenii sunt niste neseriosi nenorociti , care spun una si de fapt e alta, Trimite-le inapoi , nici macar nu iti mai bate capul.Si fa-i si reclamatie la OPC.

 

Amortizoarele tale sigur sunt mai bune ca alea , macar sti ce-i cu ele.

 

Si da , trebuie refacuta geometria dupa schimbarea amortizoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiam si eu filmuletele, dar ca sa le vad pe ale mere ar trebui sa le dau jos si apoi iar sa refac directia,,

Le-am trimis inapoi pe alea de la dezmembrari, se comprimau greu dar reveneau lent la forma initiala, mai lent decat alea din filmulet .

Plus ca alea din filmulet nu se stie cat de uzate erau, daca sunt curse sau nu...si nici daca alea noi din filmulet sunt aceleas model cu alea vechi.. Plus ca am auzit ca doar alea pe gaz revin repede (se extind inapoi) alea pe ulei nu .. Poate gresesc

Concluzia : cand am bani cumpar 2 noi noute si asta e .

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1700 unul :) Trebuie sa le schimb si eu ca sunt un pic curse. Din dezmembrari nu ma risc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clawoodyou - cati km ai cu masina ? cum se simte acum, cand sunt putin curse ? daca apesi pe masina ( in partea amortizorului  - se lasa mai usor, revine mai repede/mai greu / revine peste pozitia initiala ?

 

O recapitulare, pt cei care nu doresc sa citeasaca toate paginile .

 

Cam de 2 luni, am observat ca masina este mai instabila, si fuge spatele, la canale, si linii de tramvai.

Dupa cateva drumuri la un service de cartier, unde spuneau ca totul este ok, am mers la alt service ,  au observat ca aveam un brat ( ciolan ) dus, era terminata bucsa, puteai misca bratul cu mana.

Am schimbat bratele, s-a imbunatatit putin situatia, dar nu suficient.

Am facut geometria, la VW , a mers si mai bine masina..

Iar zilele astea, am dat jos caucicurile dp spate , si surpriza, sunt f uzate ( la limita legala de 1.6mm - Dar uniform ) , asa ca le-am pus pe alea bune dp fata pe spate, si acum, masina este in mare parte stabila cum o stiam eu. nu mai fuge spatele.

in Concluzie, era de la bratul ala, + geometrie + cauciucuri uzate . Dar si amortizoarele, la 100 mii, chiar daca nu sunt curse, nu mai sunt noi, si nu cred ca mai sunt la fel de eficiente.

 

acum tot ce ramane de facut, este sa vad ce rezolv la garantie cu alea 2 cauciucuri care au ajuns sa fie uzate la maxim in ~20 mii km . celalalte 2, sunt f bune ( au fost cumparate toate 4 odata )  .

 

si desigur, cand am bani sa imi iau 2 amortizoare noi..

 

cat despre testele de amortizoare, iese in functie de aparatul testat, nu da acelasi rezultat pe 2 iar daca refaci de mai multe ori testul de acelasi aparat, la fel, diferente destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu garantia nu ai ce sa faci, e clar ca din vina ta au ajuns asa cauciucurile. Eu zic sa-ti cumperi urgent cauciucuri noi, mai ales ca le-ai pus pe cele vechi pe fata, risti sa faci explozie.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dc din vina mea ? ca 2 din ele sunt bune, 2 uzate, dar sunt uzate uniform pe toata suprafata, ambele la fel. nu sunt uzate pe interior sau exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca aveai o geometrie proasta nu e logic ca s-au uzat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, geometria era buna, dar am refacut-o dupa ce am schimbat ciolanele alea, asta ziceam.. ca dupa ce le-am pus cateva zile am mers asa, si nu a fost mare diferenta, pana nu am facut si geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut proba sa apas in dreptul lor. Doar ce mi-au zis la PBN sa am in vedere sa le schimb si le-am vazut ca sunt curse. Se simte cateodata ca danseaza la denivelari, dar probabil si unde merg eu pe confort. Sunt cele originale ale masinii, am 172000 km. Oricum nu se gasesc decat pe original in jur de 1700 lei buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ales cea mai buna varianta !

 

Sa-mi spui si mie cu cat le-ai gasit ca presimt , cat de curand asta ma asteapta si pe mine.Am 135k cu ea :)

 

P.S. Scuze ca nu am apucat sa te sun , dar ajung noaptea acasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1700 unul :) Trebuie sa le schimb si eu ca sunt un pic curse. Din dezmembrari nu ma risc!

 

uite. eu totusi cred ca am sa le schimb pe a mele. daca mi-a intrat in cap ideea asta. acum nu mai fuge spatele.. dupa, schimbare, de brat, geometrie, si schimbare caucicuri.. si nici nu sunt curse.

in teste in fuctie de aparat.. scot cam la fel stanga dreapta.. diferenta cam 4-5 % intre ele. si cam la fel ca alea dp fata.  pe unele aparate scot 80% pe altele scot 55% ,, depinde de cum e calibrat sau ceva.

Daca te intereseaza sa le cumperi pe ale mele dp spate.. imi lasi un mesaj si vb de pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam de la un Mercedes (E class 350 CDI W212 AIRMATIC) cu suspensie ajustabila AIRMATIC,iar amortizoarele trebuiau obligatoriu de la firma Monroe,alta firma nu le face.Si am vazut mai sus colegul nostru alexandru spunea sa puna alt fel de amortizoare.Trebuie luate neaparat amortizoare cu suspensie adaptiva deoarece eu stiam ca daca amortizoarele care le ai pe masina sunt cu suspensie adaptiva,sunt electrice nush cum mi-a explicat cineva si nu poti pune unele normale.Poate gresesc,daca da sa ma corecteze colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Passat CC - Fuge spatele (suspensie DCC)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!