Jump to content

Fum alb pornire


pass
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi colegi am și eu 1.9 bxe și am aceeași problema cu fumul alb la pornire. Am schimbat oringuri injectoare am înlocuit injector ul 4 ca avea o valoare de +1 am anulat egr. Nivelul la antigel nu am completat nimic în 3 ani de când am mașina. Am înlocuit turbina.recent am curățat sorbul la pompa de motorina ca era plin de mizerie. Ce am opservat în ultimele zile ca dacă o parchez cu botul mai sus decât spatele nu mai scoate. Mașina în general e parcata cu botul în jos dar nam ce face ca asa e parcarea. Ma poate ajuta cineva cu o informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alin_laza

    7

  • stanciudoru

    6

  • pass

    5

  • -A L E X-

    3

Salut. Recent am luat un VW Golf 5 , 1.4 tsi 122 CP și este prima iarna cu aceasta. Voi pune un filmuleț,  iar întrebarea mea este, am de ce să mă îngrijorez ? Știu că iarna scoate mult abur, dar parca mi se pare puțin ciudat. Țin să menționez că motorul era cald și afară era 1°. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare tuturor, în primul rand vreau sa îmi cer scuze dacă am ales greșit categoria pentru postarea mea.

 

Am o problemă cu Volkswagenul meu Golf V 2.0 TDI 140cp și aș aprecia orice sfat sau expererienta pe care le aveți în legătură cu aceasta. La rece, pentru un interval scurt de timp, aproximativ 1-2 minute, mașina scoate fum alb excesiv în timpul mersului iar motorul pare sa "smuceasca/mearga intrerupt" (ma gandesc ca motorul fiind rece, egr ul recircula gazele de evacuare impreuna cu fumul alb si le baga in admisie, fapt ce datoreaza motorul sa "smuceasca/mearga intrerupt) pe langa acestea în timpul în care scoate fum am observat si un consum de combustibil crescut in bord, dupa ce fumul dispare masina îsi revine la normal. Nu am aceste probleme mereu, apar de 2-3 ori la cateva luni. Masina porneste la sfert de cheie, nu are martori aprinsi in bord, iar probleme cu pierderi de ulei/antigel nu am.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor BMM 140cp cu filtru de particule 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica oringurile de la injectoare si uzura din chiulasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!