Jump to content

Montare / Demontare EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Am aspirat astazi (la greu...) din capsula vacuumetrica a EGR-ului si e clar ca are membrana sparta...

N-am primit inca vreun semn, dar o sa fiu mai insistent dupa sarbatori.

Paste fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat astazi EGR (Wahler) de la VOLKSPARTS. 250 lei. Il montez in weekend...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat EGR-ul si curatat copul cu clapeta de aer (Throtle).

Stie cineva cam in cat timp de mers cu motorul cald, oarecum turat, dispare Check Engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie turat motorul. Normal se stinge dupa ce defectul a fost remediat. Sau la un numar de porniri/opriri. Cel mai usor il stergi din vcds sau incerci prin decuplare borna baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu pe unde am notat condul de reset al radioului si de-aia evit sa decuplez bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e unitatea cu care a venit masina nu ar trebui sa fie pb. E imperecheata cu can-ul si in mod normal nu ar trebui sa ceara codul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea cu care a venit masina, dar nu stiu ce inseamna 'can'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Can gateway-dispozitivul ce integreaza toate comunicatiile intre module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica, sugerezi ca nu am nevoie de cod? Daca as fi sigur as baga reset prin taierea alimentariii fara probleme. Dar pot sa si astept o vreme... Daca se stinge singur e dovada clara ca am rezolvat problema. Oricum e improbabil sa fie si altceva, da' ar fi si dovedit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu iti cere codul-acum nu pot sa iti garantez 100%. Teoretic nu trebuie sa-l ceara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se sterge eroarea daca scoti borna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidius max

Oricum trebuie calibrat din vcds, din cate stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina, ptr diesel nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi, dupa a treia pornire a motorului (a treia in total, de la schimbare), becul s-a stins...

Sunt curios ce ar fi de calibrat la tipul asta de EGR... Vacuumul deschide supapa EGR, iar resortul o inchide la vacuum diminuat si nu prea vad cine sau ce sa-i spuna cat. Poate la sistemul care are servo mecanism si senzor de vacuum. Acolo ar avea sens aceasta calibrare, cred. Dar incerc sa pun problema strict logic si e foarte posibil sa-mi scape ceva ce nu stiu si de-aia intreb...

Pentru cine ar mai avea nevoie sa schimbe un astfel de EGR, la un astfel de motor, din experienta de weekend, punctez doar ca desfacerea celui mai dosit surub (cel comun care tine si EGR propriu-zis si throtle) se face cu imbus de 5, strecurand mana in locul din care se scoate furtunul de absorbtie aer de jos. Nu prea exista loc sa-l tragi intr-o parte si de-aia, cam e nevoie de a doua persoana care sa traga vartos de el spre dreapta (fiind cu fata la motor). Singur, n-am reusit manevra asta. Poate sa-l strangi cu vreun soricel, sfoara, sarma cautand ceva mai departat in care sa te sprijini, dar sotia era dornica sa ajute...

Apoi, siguranta care permite scoaterea furtunului, e recomandabil sa fie adusa in locul ei inainte sa montezi ansamblul EGR-Throtle (cum se cheama, nene, asta in romaneste? Clapeta de aer?). Cand impingi furtunul in locasul lui, auzi un click (chiar doua daca nu e perfect concentric cu orificiul...) de confirmare a fixarii...

Modificat de FaneDuru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul de aer ii spune cat si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, cum poate sa reactioneze 'asta' altfel decat atat cat il misca membrana din capsula vacuumatica? 'Umbla', cumva, la vacuum...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ca de asta exista si electrovalvele pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

discutiile se limiteaza la Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am si eu eroare de debit insuficient, am schimbat egr pe Pierburg si tot apare dupa 3-4 zile eroarea. O sters si o iau de la capat, Masina trage de rupe pentru 101 cai. Skoda 1.4 AUB

 

16785 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected. Nu am alte erori pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele si solutiile, sunt cele de mai jos

 

Possible Causes

 

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty

 

Possible Solutions

 

Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System

Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa verific instalatia, respectiv mufa ? Egr-ul e nou, n-are cum sa fie defect, mai ales ca la 3-4 zile reapare checkul, iar masina trage bine cu cel nou in comparatie cu cel vechi original al masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut adaptarea EGR după schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, VwAudiGroup said:

Cum sa verific instalatia, respectiv mufa ? Egr-ul e nou, n-are cum sa fie defect, mai ales ca la 3-4 zile reapare checkul, iar masina trage bine cu cel nou in comparatie cu cel vechi original al masinii

Verifici cablajul intre mufa si ecu motor. 

Ne dai am fabricatie, model, cod motor si iti scoatem diagrama

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu I-am facut adaptare pentru ca scrie ADP OK in vcds. 1.4 16V , aub 74 kw , an 2003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie de la vechiul egr. Da-i si setare de baza/adaptare, vedem daca se schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!