Jump to content

Probleme pornire GOLF 2 GTI 16v KR.


Imparatul
 Share

Postare recomandată

daca era asa de simplu sa pui o pompa de benzina cu presiunea mai mare toata lumea avea 200 cai pe 1.8 16v si facea suta in 6 sek. si batea mitsubiurile cu golful.

cutia de 1.6 are rapoarte mai lungi atata tot. adica e mai lenesa.

parerea mea: asa ceva ce spui tu acolo nu se poate . punct.

da, da.pai mai oamnei buni hai sa ne gandim si asa: un disc de ambriaj de gti are diametrul de 21 cm si asta de 1,6 il are de 19 cm, deci 2 cm in minus, care inseamna si ceva greutate in minus.placa de presiune la randul ei este mai mica si ea ca diametru deci si ea mai usoara.deci insmat ceva greutate in minus.sper ca sunteti in asentimentul meu si ca vi se pare logic.

practic motorul nu trebuie neaparat sa-si fi marit puterea ci i-a scazut sarcina utila si este perceputa ca o crestere a puterii, si atunci notmal ca accelereaza mai repede.inchipuiti-va ca alergati cu un rucsac in spate si ca apoi faceti acelasi lucru fara.normal ca veti fi mai sprinten fara rucsac.

in ce priveste turatia, motorul avand o sarcina mai mica va urca in ture in mod sigur poate chiar mai mult decat cu discul normal de gti.eu as zice ca sa incercati si voi si apoi sa vedeti ce efect are.

bafta la tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imparatul

    15

  • scirocco

    5

  • XANu

    5

  • cristivw

    4

Daca are tendinta sa invarta invers e posibil sa fie avansul prea mare. Invarte de delco in sens invers acelor de ceas cand e motorul cald si vezi ce se intampla.

Vreau sa ma lamuresc si eu de ceva: avans mai mare inseamna ca scanteia sa da mai devreme, cel putin eu asa stiu. Asta inseamna ca daca vrei sa micsorezi avansul, delcoul trebui invartit in sensul acelor de ceas. Gresesc?

Eu ultima data mi-am reglat avansul dupa ureche si apoi am aplicat metoda urmatoare pentru verificare: am fixat motorul cu cilindrul la punctul mort superior in momentul cand amestecul e comprimat si trebuie data scanteia. Apoi am invartit de delco in sensul acelor de ceas si apoi incet in sens invers acelor de ceas pana cand la fisa de la bujia 1 s-a produs scanteia. Am fixat delcoul apoi in acea pozitie, care era aproape aceeasi cu pozitia fixata anterior dupa ureche. Au trecut vreo 2 saptamani si pare a fi ok avansul, motorul merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La KR rotorul delcoului se invarte in aceeasi directie cu motorul deoarece este pe chiulasa si este actionat direct de axa cu came de evacuare. La toate celelelalte delcoul este pe blocul motor si este actionat prin intermediul unui pinion de catre axul intermediar care actioneaza si pompa de ulei, deci e corect ce ai spus, dar nu pt KR :banghead: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!